Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Автомобіль "Кіа-Ріо Х-Лайн": відгуки власників


Опубликованно 24.11.2018 03:44

Автомобіль

«Кіа-Ріо Х-Лайн» - це сучасний хетчбек, що випускається корейської автомобілебудівної компанією. Нова модель, що відрізняється цікавим дизайном і непоганими характеристиками, продається за ціною всього від 725 000 рублів – не дивно, що багато людей стали її власниками.

Але так чи хороший цей автомобіль, як про нього розповідає виробник? Це зараз з'ясувати. І для цього потрібно ознайомитися з залишеними про «Кіа-Ріо Х-Лайн» відгуками. Екстер'єр та інтер'єр

Те, як виглядає машина зовні і зсередини, дуже важливо. Власники автомобіля даний факт не заперечують і ось що розповідають з цього приводу в залишених про «Кіа-Ріо Х-Лайн» відгуках: Ефектна зовнішність, в дизайні присутня якась спортивна динамічність і навіть агресивність. Салон виглядає красиво і сучасно, особливо коли вночі включається підсвічування. Ергономіка всередині на вищому рівні. Багажник місткий. Можна одним рухом руки скласти другий ряд, щоб розмістити об'ємний вантаж. Є шторка, але її можна зняти. Усередині дуже багато простору. Шкіра на сидіннях штучна, але хорошої якості, до того ж з перфорацією.

Взагалі, багато власників розповідають, що якщо сісти в автомобіль і не знати, що це «Кіа-Ріо», то можна подумати, ніби це модель преміум-класу. Особливо якщо комплектація максимальна. Електроніка

Це наступний важливий момент, який відзначають увагою багато власників «Кіа-Ріо Х-Лайн». У відгуках можна знайти наступні коментарі: Мультимедійна система працює швидко, без зависань. Навігація працює відмінно, скрізь все розраховує адекватно, на сучасних картах. Кермо приємний на дотик. Гучний зв'язок радує якістю. Приладова панель візуально нагадує німецьку – простежуються схожості з «Мерседесом», «БМВ» та «Ауді». Є безключовий доступ, спрацьовує моментально. Теплі опції (підігрів, встановлений практично скрізь) виручають в холодну пору року. Клімат-система на диво дуже потужна. Навіть коли на вулиці стоїть далеко за -30°C, салон прогрівається за лічені секунди (всього лише на другому режимі).

Більшість власників «Кіа-Ріо Х-Лайн» у відгуках хвалять даний автомобіль за його опції. І це логічно, тому що в цій машині вже в базовій комплектації є все – починаючи автоматичним замиканням дверей при русі і електропідсилювачем, закінчуючи управлінням аудіосистемою на кермі і системою ЕРА-ГЛОНАСС. Комфорт

Цю тему варто розглянути детальніше. Спочатку багато автомобілістів, сівши в «Кіа-Ріо», губляться – плутають важелі покажчиків повороту і включення склоочисників, крісло здається незручним, кермо неправильно поставленим, а дзеркала маленькими.

Але, за хвилину налаштувавши всі перераховані параметри, бажаний комфорт автомобіліст отримує.

Незважаючи на візуальну компактність, всередині машини дуже просторо. Такого салону цілком вистачає для сім'ї з 4-5 осіб. Деякі скаржаться на відсутність підлокітника з бардачком, але вони продаються окремо, так що при бажанні можна купити.

У чому комфорт визначає згаданий вище клімат-контроль. Що важливо: він не просто працює на всі «5+» - те, що він включений, ніяк не відбивається на динамічних характеристиках. Інакше кажучи, не треба вимикати кондиціонер, щоб зробити обгін. Особливості їзди

Про це теж можна багато чого дізнатися, вивчивши відгуки про «Кия-Ріо Х-Лайн». Ось які у власників після експлуатації складаються враження: На 16-х дисках автомобіль їде відмінно, дорогу тримає впевнено. Машина динамічна, до 120 км/год розганяється дуже шустро, після досягнення даної позначки відчувається явний запас. «Автомат» перемикає передачі м'яко і непомітно. Для 1,6-літрового 123-сильного мотора шість швидкостей підходять ідеально. Класичний автомат з гідротрансформатором робить керування машиною приємним і зрозумілим. Оскільки машина порівняно легка і компактна, всі маневри виконуються легко і приємно. Газу вистачає і для спритного перестроювання в місті, і для впевненого обгону. При роз'їзді із зустрічними транспортними засобами машину в сторону не кидає. Він керується прямо на швидкості, варто впевнено. До його габаритам, до речі, більшість звикає відразу.

І, мабуть, один з найважливіших нюансів – це витрата. Він становить лише 7-8 літрів по місту. Керованість і поведінка на дорозі

Продовжуючи вивчати відгуки перших покупців «Кіа-Ріо Х-Лайн», треба приділити увагу і цій темі. Ось деякі моменти, які відзначаються автомобілістами: У місті дорожнього просвіту 17 см вистачає. Для півночі такого кліренсу буде замало, але для жителів середньої смуги достатньо. Звиси виконані під грамотним кутом, і це істотно полегшує водіння. Дискові гальма – величезна перевага. З ними автомобіль зупиняється, наче вкопаний. Особливо це відчувається на трасі. В автомобілі відмінний огляд. І дзеркала інформативні, хоча деяким спочатку здається, що вони занадто маленькі. Полегшує водієві завдання наявність камер і заднього парктроника.

Такі відгуки власників нового «Кіа-Ріо Х-Лайн» ще раз дозволяють переконатися в тому, що даний автомобіль абсолютно безпроблемний в експлуатації. Підвіска

Ще один нюанс, про який багато розповідають у відгуках про «Кіа-Ріо Х-Лайн Крос». Ось їхні враження про підвіску: Нові амортизатори і пружини дали не тільки додатковий 1 см під днищем, але ще й забезпечили оптимальний баланс між керованістю і комфортом. Завдяки підвісці, даний хетчбек їде м'якше, ніж седан, але рулиться при цьому чудово. Плавність ходу знаходиться на рівні – цей автомобіль відмінно відпрацьовує будь-які ями, навіть з гострими краями. У поворотах крос-хетчбек стабільний, траєкторію тримає чудово. Кермо передбачуваний і інформативний, хоча деякі кажуть, що можна було б зробити його більш щільним.

Так що новий «Кіа-Ріо» - це не тільки красивий і комфортний, але ще і практичний автомобіль. Безпека

Чоловік повинен бути впевнений в тому, що його машина не підведе. «Кіа-Ріо Х-Лайн» є саме таким автомобілем. У ньому є все: Фронтальні подушки безпеки. Системи НАС, ESS, ABS, ESC, VSM. Контроль тиску в шинах. ЕРА-ГЛОНАСС. Ремені безпеки з преднатяжителями.

Але важливіше те, що конструкція кузова нової моделі складається більш ніж на 50% з високоміцної сталі AHSS. Міцність хетчбека при ударі і жорсткість на кручення істотно підвищилися. Це збільшило керованість машини і захист салону. Так що безпека у даній моделі в пріоритеті.

Експлуатація по бездоріжжю

Звичайно, з 17-сантиметровим кліренсом про якісь кроссоверских якості говорити не доводиться. На паркетник «Кіа-Ріо Х-Лайн» схожий лише зовні.

Автомобілісти, заради інтересу протестували модель на легкому бездоріжжі, запевняють – приставка «Крос», автором якої є самі виробники, недоречна. Машина вже при їзді понад 30-40 км/год по дорозі зі стиками починає підстрибувати. Перешкоди «б'є» не тільки по керму, а й за сидінням.

Зрозуміло, серйозні рельєфні перешкоди машині теж не по силам. Срібляста накладка на «носі» буде подряпана в одну мить. А з'їжджати з асфальту рекомендується «плазом», обережно вибираючи траєкторію. Слід згадати ці рекомендації, якщо волею долі доведеться опинитися на поганій дорозі.

Недоліки

Вони є практично у кожного автомобіля середнього класу. Не є винятком і «Кіа-Ріо Х-Лайн». У відгуках недоліки перераховуються наступні: Шумоізоляція. Вона практично відсутня. Перші моделі взагалі потрапили під відкликання через шумоізоляції і попадання води в задні ліхтарі через погану герметичності. Сам двигун працює тихо, але якщо в простір колісних арок щось потрапить, то всі звуки будуть чути в салоні. Низька якість пластику, використаного в обробці салону. Виглядає красиво і акуратно, але до тих пір, поки його не зачепиш. Відразу після цього з'являється потертість або подряпина. Для закриття пасажирської двері потрібно докласти зусилля. Деякі даний нюанс дійсно вважають недоліком. Бардачок дуже маленький. Навіть документ формату А4 не покласти, щоб він не пом'явся. Людям з великими долонями і зовсім незручно туди класти і діставати. Відсутній круїз-контроль. Це вганяє в ступор, враховуючи, що комплектація дійсно багата, і в ній є практично все. Немає переднього парктроника. При заглушеному двигуні автомобіль остигає в лічені хвилини. У максимальній комплектації пропонуються світлодіодні або ксенонові фари. Немає накладок для порогів. Відсутній заводське тонування задньої півсфери.

Це основні недоліки, які можна зустріти у відгуках про «Кия-Ріо Х-Лайн» 2017-2018 роках найвагомішим об'єктивно вважається перший, але після самостійного додаткового зашумлення він зникає. Автор: Потапова Єлизавета 22 Вересня, 2018



Категория: Автотехника