Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Регулювання клапанів ВАЗа (класика): схема роботи


Опубликованно 22.10.2018 07:30

Регулювання клапанів ВАЗа (класика): схема роботи

Регулювання клапанів ВАЗа - класика минулого століття по ремонту авто цієї марки. Все тому, що така перевірка повинна проводитися регулярно. Система роботи зазорів побудована таким чином, що їх обмін і рухи виконуються в дуже швидкому темпі, як наслідок вони швидко виходять з ладу. Для більшості водіїв ВАЗа налаштування таких клапанів не надає великої проблеми і, як правило, займає небагато часу.

Набагато довше потрібно чекати охолодження двигуна до температури 20 градусів. Всі автолюбителі повинні розуміти - не вчасно виконаний технічний огляд автомобіля несе безліч неприємних сюрпризів у вигляді поломок, і мова йде не тільки про моторі. Регулювання клапанів обов'язкова для всіх двигунів, в яких не встановлені гидрокомпенсаторы.

Пояснити, що таке гідрокомпенсатор, можна так - за допомогою нього клапани в моторі автомобіля відкриваються з максимально рівними проміжками. Це дозволяє не проводити регулярну настроювання клапанів, а сам двигун працює м'яко і набагато тихіше.

Також у нашій статті ми розглянемо, що таке рейка регулювання клапанів ВАЗа (класика), особливості налаштування і догляду за нею.

Ознаки того, що потрібна регулювання

Перед тим як описати процес регулювання клапанів, слід розібратися, що призводить до поломки і які ознаки потрібно знати водієві. Як правило, основна ознака порушеною роботи зазору ГРМ - металевий стукіт (у верхній частині двигуна).

Перший час стукіт з'являється на одному режимі роботи, але потім переходить на все. Виходячи з цього, його розміри можуть як збільшиться, так і зменшиться. У будь-якому випадку і той, і інший варіант призведе до послаблення роботи і потужності мотора. Якщо зазор зменшиться, це призведе до поджиманию клапана і значного падіння тиску в циліндрі, як наслідок, впаде компресія. Збільшення зазору призведе до поганого відведення відпрацьованих газів, так як той буде відкриватися на значне менший час, ніж зазвичай. Для чого потрібна ця налаштування?

Навіть незважаючи на те, що випуск автомобілів марки ВАЗ не проводився вже більше 9 років, двигуни цієї моделі визнаються механіками дуже заплутаним за будовою. Від того, як добре працює двигун, залежить нормальна експлуатація авто. При невпевненості, чи зможете самі налаштувати клапани, довірте цю задачу досвідченому механіку.

В голові блоку є пара отворів. Одне з них для свічок і два - для клапанів. Зверніть увагу, в двотактних двигунах немає заглушок для таких отворів, що значно впливає на потужність. Але справедливо додати, що це впливає на газорозподіл і покращує характеристики мотора. При роботі кількості таких тактів зазвичай збільшується в 4 рази. Камера згоряння, в свою чергу, закрита в момент згоряння.

Таким чином, якщо буде присутній навіть маленька щілина, тиск повітря значно падає і він виходить через щілину. Якщо клапани закриті, то тут відбувається зворотний ефект. Регулювання

Під час налаштування обов'язково перевірте порядок регулювання клапанів ВАЗа (класика). Розподільний і колінчастий вал обов'язково повинні працювати синхронно. Два обороту розподільного вала повинні синхронізувати одну самого колінчатого. І від того, де саме знаходяться циліндри, залежить закриття і відкриття клапанів. Якщо є проблеми, то при натисканні на газ виникають певні звуки у вигляді стукотів, а коли двигун нагрівається до певної температури, воно почне глухнути. Регулювання газорозподілу

Проводите таку роботу відповідно до схемою технічного огляду автомобіля. Таке регулювання клапанів ВАЗа 21 0 7 (класика) повинна проводитися один раз на 25 тисяч кілометрів.

Не варто забувати, що чим старше автомобіль, тим частіше повинна проводитися таке регулювання. Ця процедура потрібна машині навіть після 10 тис. пробігу, таким чином ви можете поєднати приємне з корисним і при заміні масла робити настроювання клапанів для профілактики.

Беремо такі інструменти: Храпові ключ на 38. Щуп 0,15 мм (його, як правило, достатньо). 13-й і 17-й ключ (ріжкові). 10-й ключ торцевий).

Робимо все по порядку

Регулювання клапанів ВАЗа (класика) вимагає роботи по пунктах. Вимкніть акумуляторну батарею від бортової мережі. Поставте на нейтралку і підкладіть щось під заднє колесо. Прослідкуйте, щоб мотор був холодним (20 градусів мінімум). Викрутіть всі кріплення ключем на 10. Зніміть кришку ГБЦ. Схема установки починається з числа 0. На головній клапанної кришці намальована стрілка, яка вказує на мітку розподільного валу. На рукоятці є таблиця, слідуючи їй, виставите 6-ї та 8-ї зазор (розрахунок вести від радіатора). Наполовину проверніть колінчастий вал, після чого налаштовуєте 4-й і 7-й зазори. Ще на половину обороту проверніть, після чого налаштуйте 1-й і 3-й. 5-ї і 2-ї зазор залиште на самий кінець.

Висновок

Регулювання клапанів на Вазі (класика) своїми руками можна зробити швидко і легко. Але варто повністю враховувати те, що для максимальної точності після першої установки клапанів перевірте їх роботу. Важливо, що при затисненні гайок зазор не повинен ставати менше, а клапан не може бути повністю затиснутим. Переміщення щупа повинна бути плавним і без перешкод. Після зробленої роботи потрібно за допомогою щупа провернути колінвал, після чого ще раз перевірити зазори.

Нагадуємо, що дана схема установки підходить для всіх моделей ВАЗ. Але для 100 % результату перед налаштуванням клапанів проведіть технічний огляд свого автомобіля і переконайтеся, що проблема виходить саме від клапанів. Фахівці радять не проводити самостійно, а звернутися на станцію техобслуговування. Регулювання клапанів ВАЗа (класика) все ж таки вимагає деяких навичок від провідного роботу. Автор: Юрій Зеленський 4 Жовтня, 2018



Категория: Автотехника