Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Бюджетні спорткари в Росії


Опубликованно 25.09.2018 00:50

Бюджетні спорткари в Росії

Слово "суперкар" у доброї половини автолюбителів викликає приблизно однакові асоціації: суперспортивный, суперкрасивый і, звичайно, супердорогий. Незважаючи на те що цей клас автомобілів ніколи не відрізнявся практичністю і недорогим обслуговуванням, свою нішу покупців він знаходить.

Ну а що ж робити тим, хто не може дозволити собі наворочені "Феррарі" і "Ламборджині"? Тільки дивитися у бік бюджетних спорткарів. Вислів цей досить суперечливе для класу як такого, але прецеденти все ж зустрічаються, правда, тільки на вторинному ринку.

Отже, представляємо вашій увазі Топ бюджетних спорткарів, куди увійшли порівняно недорогі машини, що відповідають поняттю «спортивний». В якості цінового порогу візьмемо межа в 800 тисяч рублів. Особливості техніки

Тут відразу варто обмовитися, що подібна техніка, нехай навіть це буде самий бюджетний спорткар, має ряд критичних мінусів для рядового автолюбителя. Перший - це витрата палива. Щоб "рвати і метати", доведеться збільшувати статтю витрати на бензин.

Другий - це дорожній податок. За 100 "коней" ви будете віддавати в районі однієї-двох тисяч рублів, у той час як "табун" на 200 або 300 "кобил" помітно полегшить ваш гаманець.

Ну і третій - це гарантія, а вірніше, її відсутність. Який-небудь спортивний "Мерседес" з п'ятилітровим двигуном може гарантувати перемогу на місцевій гонці над черговим рядовим седаном, а ось про німецької надійності доведеться забути. Навіть бюджетні спорткари на кожен день вимагають ремонту помітно частіше, ніж їх класичні побратими. Так що перед покупкою потрібно ретельно зважити всі за і проти.

Список бюджетних спорткарів виглядає наступним чином: Subaru Impreza WRX STI. Mitsubishi Lancer Evolution VII. Mercedes-Benz SL500. BMW M3 (Е36). Nissan 350Z. Ford Mustang.

Розглянемо автомобілі детальніше. Subaru Impreza WRX STI

Цей бюджетний спорткар в Росії вважається самим популярним, особливо - моделі 2003-2007 рр. Саме вони потрапляють під наш ціновий поріг. Машина має класичну форму кузова, але спортивності їй додають численні навіси: повітрозабірник, спойлер, красиві бампери і низькопрофільна гума.

Авто досить універсальний, так що його можна спокійно використовувати і для пересічних поїздок куди-небудь на дачу або за місто. Тим більше що до місця вона добереться і дуже швидко. Бюджетний спорткар від "Субару" оснащується двигуном на 265 л. с. і розганяється до 100 км за 5,5 секунди. Плюс до всього має повний привід, що є вагомим плюсом для легкового автомобіля. Mitsubishi Lancer Evolution VII

Ще один бюджетний спорткар, але вже від "Мітсубісі". "Лансер" періоду 2004-2006 рр. порадує свого власника дволітровим турбиновым двигуном і значною потужністю 280 л. с. Відшукати на автомобільному ринку цю модель досить складно.

Практичні всі модифікації Evolution VII мають заводський тюнінг. Також варто зауважити, що зустрічаються модифікації з префіксом RS. Вони трохи дешевше бази і менш жваві, але двигуни цієї серії можна "розгойдати" аж до 400 "коней".

Розгін до сотні кілометрів на годину займає всього 5,3 секунди, причому це на стокового модифікації. А якщо нею як слід зайнятися, то на розгін піде і того менше часу. Mercedes-Benz SL500

Це бюджетний спорткар за порівняно невеликі гроші, але на цьому бюджетність закінчується. П'ятилітровий двигун ненажерливий, але і "віддає" він дійсно по-спортивному. Досвідчені автолюбителі і експерти відзначають, що найбільш якісними машинами цієї серії вважаються моделі, випущені з 1993 по 1995 рік.

Благо на вторинному ринку їх чимало, так і одне з відділень іменитого концерну ні-ні, та й випустить цей ретро-шик з конвеєра. Правда, вартість новенької, але в той же час старенької моделі непідйомна, так що краще розглядати б/у автомобілі. Буде дешевше довести до розуму його, ніж розщедритися на новий раритет.

"Мерседеси" цієї серії пропонують двигуни 272 л. с., розгін за 6,5 секунди до 100 км/год, а також оздоблений натуральною шкірою салон, вставки з дерева і, звичайно, родстер. У погожий день ви можете однією кнопкою відкинути дах і насолоджуватися поїздкою в кабріолеті. BMW M3 (Е36)

Пік популярності цієї серії припав на 1994-1997 роки. Машина і сьогодні виглядає дуже ефектно, особливо в спортивних обваженнях. Автомобіль має задній привід, 3-літровий двигун потужністю 286 л. с. і розганяється до 100 км/год за 6 секунд.

Кузов у моделі дводверний, а всередині - шкіра, дерево і пристойний набір електроніки. База у машини досить популярна, так що з запчастинами та іншими аксесуарами проблем бути не повинно. Зі слів власників, машина потребує мінімальних вкладень зважаючи відпрацьованої підвіски. Остання хоч і жорсткувата, але разом з тим і надійна. Nissan 350Z

Серійний випуск автомобіля почався в 2004 році. З тих пір з конвеєра зійшли десятки тисяч "Нісанів" цієї серії, і нехай менша, але все ж чимала частина осіла у нас в Росії. Модель радує своїм зовнішнім виглядом, який інакше як спортивним не назвеш.

Взагалі, екстер'єр у "Ніссана" виглядає сучасніше, ніж у тих же "німців" цього ж року. І сьогодні назвати цей дизайн застарілим просто язик не повертається. Обтічні форми, виразні очі", злегка роздутий і разом з тим згладжений зад, а також низькопрофільна гума немов говорять: "Натисни на педаль і умчись на захід!".

Двомісний автомобіль, є варіанти як з автоматичною, так і з механічною коробкою передач. Двигун у машини на 3,5 літра потужністю 280 л. с. Тут ми маємо диференціал, задній привід коліс і розгін до 100 км/год за 5,9 секунди. Ford Mustang

Новенький "Мустанг" обійдеться майже у два мільйони гривень, але можна знайти дуже навіть розумні варіанти на вторинному ринку 1995-1997 років випуску. Машини цих років їздять по сей день, а кузову все дарма, знай тільки ходову подбивай та за двигуном стеж.

Автомобіль може запропонувати своєму власникові задній привід коліс, механічну коробку передач, двигун на 228 "коней" і легендарний екстер'єр "Мустанга". Один тільки вид змушує тремтіти серце справжнього рейсера і любителя швидкої їзди. Машина розганяється до 100 км/год за 6,1 секунди, що дуже непогано. Підбиваючи підсумок

Як вже зазначалося вище, "бюджетний спорткар" – це два несумісні слова. Новий спортивний автомобіль просто не може бути доступним, тобто бюджетним, або ж він взагалі таким не є, і продавець просто пудрить вам мізки.

Весь "спорт", який зараз сходить з конвеєрів іменитих концернів, коштує не менше 2 млн рублів. Якщо ви не хочете шукати запасні частини для вашого спорткара по автомобільних розбірок і багато годин вивчати "Авіто", буде краще доглядати моделі 2000 років. Для них практично все є в магазинах, як від офіційних виробників, так і від дилерів.

Якихось ідеальних рад за вибором такого авто просто не може бути. Потрібно сісти за кермо спорткара і спробувати його, відчути. Так, купівля автомобіля на вторинному ринку – це небезпечне підприємство, але якщо дуже хочеться драйву, щоб до шуму у вухах, і податливого двигуна, але грошей катастрофічно не вистачає, то б/у спорткар залишається єдиним варіантом. Автор: Дмитро Аверкін 20 Вересня 2018



Категория: Автотехника