Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Мазда 3": витрата палива на 100 км в місті


Опубликованно 18.07.2018 06:10

Японські автомобілі отримали широку популярність у всьому світі. Не став винятком і автомобіль C-класу Mazda 3. Покупці люблять недорогі, але якісні авто, яким є «Мазда 3». Витрата палива на 100 км не змушує часто відвідувати заправку, м'яка підвіска з комфортом перевозить по трасі і місту, а яскравий стиль не залишається непоміченим навіть в щільному потоці. Перше покоління

«Трійка» прийшла замість застарілої моделі з індексом 323 у 2003 році. Платформа, на якій був спроектований автомобіль, також використовувалася для спорудження авто від Volvo і Ford. Японець був доступний покупцям з 2 типами кузова: седан і хетчбек. У праворульном виконанні автомобіль називається Mazda Axela.

У Росії «Мазда» продавалася з двома силовими установками: 1,6 і 2,0. Найбільшу популярність отримав 1,6-літровий мотор «Мазда 3». Витрата палива на 100 км в місті не перевищував 8 літрів. Невибагливість і просте обслуговування агрегату не потребували значних вкладень. Другий двигун «Мазда 3» (витрати палива в літрах на 100 км, (2.0 комплектація) доходив до позначки 10-11 по місту) міг порадувати відмінною динамікою і запальним характером.

Для любителів «гарячіше» була доступна комплектація MPS, яка доповнювалася 2,3 літровим турбодвигуном в парі з МКПП. У даній версії «Мазди 3» витрата палива на 100 км (механіка) становив 12 літрів. Коробка мала 6 ступенів і легко витримувала великі навантаження без поломок. Друге покоління

Друга генерація була представлена світу в 2009 році. Автомобіль повністю зберіг всі технічні характеристики та гаму двигунів. Кузов ж піддався повній переробці і отримав абсолютно новий дизайн. Загальна маса седана і хетчбека зменшилася, що позитивно позначилося на розгінних характеристик «Мазди 3». Витрата палива на 100 км 2.0-літрового двигуна теж знизився, завдяки зменшеному коефіцієнтом лобового опору.

АКПП і МКПП залишилися від першої генерації Mazda 3. Агрегат відмінно себе зарекомендував і не вимагав серйозних доопрацювань. Двигун 2,3 літра також був доступний покупцям, однак продавався в невеликих кількостях. Високий витрата палива і жорсткі вимоги до октану зупиняли автолюбителів від покупки. Третє покоління

У третій генерації японці відмовилися від платформи С1, яку використовували раніше. Інженери створили повністю нове шасі Skyactiv, яке дозволило помітно поліпшити керованість без втрати плавності ходу.

З 2013 року почалися продажі повністю нового автомобіля, який отримав не тільки іншу підвіску, але і кузов. Ця генерація продається до цих пір. Інтер'єр виконаний у відповідності з усіма сучасними вимогами пасивної безпеки і без відхилень від модельного ряду автомобілів Mazda. Лінійка двигунів змінилася. Нові системи упорскування істотно знизили «апетит» «Мазди 3». Витрата палива на 100 км за містом тримається на позначці 5,5 літрів, що є відмінним показником.

Опис Mazda 3

Екстер'єр створювався японськими інженерами з нуля, але зберіг при цьому пізнаваний вигляд. Автомобіль істотно виріс в розмірах, колісна база стала ширше і довше. Новий вигляд надає авто граціозності та зухвалого характеру. Передня частина

Довгий і похилий капот плавно переходить у величезну решітку радіатора. Вузькі фари головного світла з вбудованими лінзами створюють образ хижої акули. Бампер значних розмірів охоплює решітку радіатора і з'єднується в одну лінію з капотом. Протитуманні фари маленького розміру розташувалися в пластикових вставках бампера, а поверх них видніються краплеподібні покажчики поворотів. Новий «звіриний оскал» виводить автомобіль на наступний рівень, і «Мазда» сприймається як авто класом вище.

Бічна частина

Скління складної форми з ювелірною точністю повторює покатость даху. Незграбні дзеркала з повторювачами поворотів виглядають трохи недоречним серед м'яких переливів кузова. М'язисті крила охоплюють алюмінієві диски великого діаметру і надають загальному дизайну ще більшу агресивність. При погляді на автомобіль, що стоїть складається повне відчуття того, що він рухається.

Японські інженери змогли надати свою родзинку в Mazda3. Єдиною проблемою може стати поріг, який розташований від землі на невеликій відстані. Виїжджати на відпочинок або експлуатувати авто взимку варто особливо акуратно.

Корми

Задня частина автомобіля вийшла особливо красивою. Великим лоском може похизуватися хетчбек, у якого на даху зухвалий плавник, а на п'ятій двері широкий чорний спойлер. Складність форм заднього бампера просто вражає - автомобіль ніби тільки що прилетів з космосу. Ліхтарі-крапельки виконані в традиційному японському стилі: трохи притемнені і плавно стікають на задні крила. Дві вихлопні труби натякають на міць і зухвалий характер.

Седан виконаний в більш класичному вигляді. Задній бампер трохи простіше, за винятком протитуманного ліхтаря. Він розташувався знизу і чітко посередині, що дуже нагадує стиль «Формули-1».

«Мазда 3», витрата палива на 100 км якої істотно знизився, завдяки вазі і аеродинамічним показниками нового кузова з повною впевненістю може змагатися за екстер'єром з автомобілями класом вище. Інтер'єр

Ось вже чим по-справжньому може похизуватися нова «Мазда». Складної форми рульове колесо включає в себе алюмінієву вставку і безліч клавіш. Якісна шкіряна оплетка не ковзає в руках, а розширені регулювання рульової колонки підійдуть для водія будь-якої комплекції.

Щиток приладів виконаний у спортивному стилі. Величезний тахометр в середині і скромний дисплей з показаннями швидкості внизу. З боків встановлені два дисплеї з інформацією про залишок палива, температури і пробігу.

Центральна консоль виглядає як центр управління в літальному апараті. Велика кількість клавіш управління системою клімат-контролю виглядає переконливо. Повітроводи печі обрамлені вставками під хромований алюміній, а над ними височить тонкий дисплей від системи мультимедіа. Управління системою здійснюється за допомогою хромованою шайби, яка встановлена біля підлокітника.

Крісла оснащені обігрівом і збільшеною бічною підтримкою. Анатомічна форма не викликає втоми навіть при довгих подорожах. Місця в салоні для передніх пасажирів достатньо, для задніх – замало.

Багажник не може похвалитися великими обсягами, але здатний перевезти покупки з продуктового магазину або дитячу коляску. Великогабаритні вантажі седан помістити не вдасться. В цьому плані виграє хетчбек з можливістю скласти задній ряд сидінь і перевезти пральну машинку. Гамма двигунів і витрата палива в різних режимах

Для покупки тепер доступні три бензинових двигуна і 2 дизельних. «Мазда 3», витрата палива на 100 км якій завжди був в рамках 8 літрів по місту, тепер потребує набагато менше «горючки».

Бензинові двигуни: 1,5 л – 100 к. с. (витрата 5,3 літра); 1,6 л – 104 к. с. (витрата 5,7 літра); 2.0 л – 150 к. с. (витрата 6,2 літра).

У нової «Мазди 3» витрата палива на 100 км (1,6 автомат) знизився до 5,7 л, що на 2 літра менше, ніж у першому поколінні.

Дизельні двигуни: 1,5 л – 105 л. с. (витрата 4,1 літра); 2,2 л – 150 к. с. (витрата 5,4 літра).

Дизельні силові агрегати доступні в Європі. У Росії такі двигуни знайти практично неможливо.

Завдяки новим налаштувань силових агрегатів та зменшення лобового опору кузова «Мазди 3», витрата палива на 100 км знизився до дуже пристойних показників. Вимоги до палива залишилися колишні – октанове число не нижче 95. Висновки

Компанія Mazda в черговий раз випустила вдалий автомобіль, який здатний економити сімейний бюджет. Рідкісні поломки і низький витрата палива доповнюються сучасним космічним дизайном, а також гострим рульовим керуванням. Однак варто максимально дбайливо ставитися до низьких свесам бамперів і порогів. Бути особливо обережним слід в зимовий час, при парковці біля високих бордюрів або в поїздці за місто.

Вартість автомобіля безпосередньо залежить від комплектації. При перепродажу на вторинному ринку японські автомобілі не сильно втрачають у ціні. Тому при черговому пошуку нового транспорту потрібно уважно придивитися до Mazda і замовити тест-драйв. Автор: Ксенія Пальцева 17 Липня, 2018



Категория: Автотехника