Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Автозак - це автомобіль для перевезення підозрюваних і обвинувачених. Спеціальний автомобіль на базі вантажного автомобіля, автобуса або мікроавтобуса


Опубликованно 26.04.2018 01:02

Автозак - це автомобіль для перевезення підозрюваних і обвинувачених. Спеціальний автомобіль на базі вантажного автомобіля, автобуса або мікроавтобуса

Автомобіль - один з найбільш універсальних транспортних засобів. Може служити як особистим перевізником, так і грузовозом, виконувати специфічні завдання, бути службовою машиною. На тлі всього перерахованого досить цікаво познайомитися ближче з одним з особливих призначень даного ТЗ: дізнатися, що це - автозак. Давайте перейдемо до визначення поняття. Автозак - це...

Як свідчать словники, героєм нашої розповіді можна вважати всі машини, які визначалися за радянської влади як "воронки" (наголос на останній склад). Автозак - автомобіль для перевезення підозрюваних і обвинувачених. Це словотвір з "авто", "автомобіль" і "заключенный".

Автозаком вважається спеціалізований транспорт, чия основа - автобус, мікроавтобус, вантажна машина. Його завдання - перевезення спецконтингенту (обвинувачених і підозрюваних). При цьому стандартна конструкція ТЗ переконструирована таким чином, що не представляється можливим порушити встановлений режим утримання. Зокрема, здійснити втечу. Особливості російських (радянських) автозаків

У нашій країні автозак - це сукупність двох складових: Стандартне (без проведення доробки) шасі вантажного ТЗ - Камази, Зіли, "Уралу", Газу, Мазу або автобусів ПАЗа, "Газелі". Кузов, де знаходяться охоронні інженерно-технічні елементи.

Обладнання таких автомобілів зазвичай наступне: Спецкузов. Засоби зв'язку. Освітлювальні прилади. Засоби оповіщення.

Конструкція такої машини "ГАЗ" (або будь-який інший зі списку вище) повинна забезпечувати наступне: Лінія охорони зі всіх сторін у робочій кабіні. Строго роздільне розміщення спецконтингенту в камерах відповідно до виду режиму. Тут велика увага приділяється пунктів, прописаних в КПК РФ, КоАП ДВК.

Відповідно, щоб забезпечити дотримання цих умов, на вантажне шасі встановлюють спеціальний кузов. Вже в ньому обладнають кімнати для персоналу та спеціальні відділення для підозрюваних і засуджених. Спецкузов

Спецкузов автозаку - це суцільнометалева каркасна конструкція, яка має теплоізоляційний шар між зовнішньою і внутрішньою стінкою. Обидві ці обшивки зазвичай - листова сталь товщиною не менше 0,8 мм

До рами шасі вантажівки або автобуса спецкузов приєднують стандартними кріпильними деталями. За матеріалом, якістю, конструкції вони аналогічні елементам, які кріплять звичайний бортовий кузов.

Підлогу обов'язково обвивають листом заліза з захлестом його на боки. Підстава - із сталевих профілів, зварне. Осередку між ними - не більше 300 х 300 мм. Все це разом складається в противопобеговую ґрати підстави.

Камери для засуджених

Камери для спецконтингенту в таких машинах ГАЗ можуть бути як загальними, так і одиночними. Традиційно їх обладнують позаду робочого салону, в задній половині кузова. Кількість і розташування залежить як від марки ТЗ, так і його призначення.

Сидіння в камерах стаціонарні, жорсткі, з роздільними спинками, що кріпляться на металевому каркасі. Їх конструкція така, що без застосування специнструментария неможливо відкрутити кріпильні елементи.

Якщо камера в спеціальному автомобілі одиночна, то вона буде обладнана механізмом або розпашний металевої каркасної дверима. Полотно останньої - суцільне. Є оглядове вічко з поворотною кришкою. У верхній і нижній половині - отвори для вентиляції.

У загальних камерах зазвичай одностулкові гратчасті розпашні двері. Між сталевими прутками осередку 40 х 40 мм

На дверях камер механічні замки з автозахлопывающимся ригелем. Неможливість доступу до нього з внутрішньої сторони забезпечена конструктивно. На вхідних дверях також замкове пристрій.

На люку - запори типу "шпилька". Габарити отвору його - 470 х 500 мм Витримує спрямоване вгору зусилля видавлювання до 5 т, при цьому не деформуючись і не втрачаючи працездатності. Аварійні люки відкриваються тільки зовні, аварійно-вентиляційні - зовні і всередині. Салон для персоналу

Приміщення для варти стандартно поміщають в передню частину машини і робочого салону відповідно. У відсік встановлюють напівм'які крісла з роздільними спинками. Сидіння в "ГАЗ"-автозаку можуть бути різної конструкції: одномісні відкидні; одномісні стаціонарні; багатомісні.

Що стосується вхідних дверей в цей салон, то вони можуть бути відкидними, і розсувними. Мінімальні габарити отвору - 1540 х 580 мм (для кузовних автозаків). Якщо це машина на базі фургона або автобуса, все впирається в її конструктивні особливості. На дверях обов'язкові обмежувачі відкривання.

Вікна - із зсувним заскленням. З внутрішньої сторони - захисна решітка. Між нею і склом - зсувна шторка.

Сигналізація

Щоб забезпечити зв'язок між автозаком і стаціонарними пунктами, машини обладнані УКВ-радіостанціями. Можуть бути встановлені системи відеоспостереження.

Стандартно встановлено переговорно-охоронне пристрій "Незабудка". Воно забезпечує наступне: Двосторонній зв'язок між кабіною та кузовом. Ручна двостороння подача сигналу "Виклик" (звук і світло). Ручна двостороння подача сигналу "Тривога" (звук і світло). Автоподача "Тривоги" (звук і світло) в наступних випадках: відкривання дверей, обрив з'єднання, коротке замикання між вартовим пристроєм і датчиками, кабінним пунктом. Інші особливості

Робочий салон нагрівається додатковим опалювачем, який працює на принципі відбору тепла від рідини системи охолодження двигуна.

Під обшивкою кузовний даху прокладені лінії освітлення. На стелі - плафони: Один - в одиночній камері. 2-4 - на загальній. 2 - в салоні варти.

Плафони захищають металеві решітки. Додатково може бути встановлена фара-шукач. Присутній щиток роздільного включення освітлення, опалення.

Додаткова комплектація

Автозак може бути укомплектований наступним: Вогнегасники в кабіні водія та салоні варти. Дві автомобільні аптечки. Противідкатні упори. Символ аварійної зупинки. Трап для підйому на дах.

Автозак - спеціалізований транспорт для перевезення небезпечних пасажирів". Стоїть на стандартному шасі вантажівки або автобуса, але має кузов, за всіма параметрами пристосований до основної задачі ТЗ.



Категория: Автотехника