Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Чому багато футболісти воліють сидіти у віртуальній акції в соціальних мережах?


Опубликованно 09.12.2017 11:28

Чому багато футболісти воліють сидіти у віртуальній акції в соціальних мережах?

Після Michy Бачуайи забив два пізніх голи, щоб допомогти перемогти Челсі Уотфорд в Прем'єр-Лізі, нападник прийняв до Twitter. Використовуючи функцію Цитувати твіт він повторно розмістив висловлювання користувача @danndude10, а потім прикрасив його. "Я з'їм своє гівно якщо Michy Бачуайи виграє нам гру," оригінальний твіт читати. "Приємного апетиту", - відповів бельгієць, який потім додають закарлюка з двох смайликів у формі какашки.

В останні тижні, нападник не тільки відповів на незнайомців онлайн. Коли Менді "Манчестер Сіті" Бенджамін був у вересні поранений журналіст Дункан замки припустили що стосується ступеня ураження повного спина. "Занепокоєння полягає в тому, що єдиний фахівець Місто залишилося позаду, розрив зв'язок," замки цвірінькав. "Якщо так можна 9 місяців процес реабілітації". Чотири години потому, Менді цитує замки і відповів: “Ваші біо каже журналіст, так чому ти говориш, як доктор закінчив? ніхто не має тест на розрив ACL чи ні, навіть не знаю, лол". Менді був поінформований пізніше травма була в точності, як замки – колишній вчений, який насправді має докторську ступінь і так "закінчив доктор" – описав.

Минулого тижня "Ліверпуль" Деян Ловрен випробував щось гірше, ніж медичний діагноз порушуються його репортер. Захисника показав, що він отримав загрозу смерті на Instagram. Після невдалого виступу проти "Тоттенхем Хотспур", користувач написав Ловрен, стверджуючи, що він "вб'є УР сім'ї у хорватського вколоти". Гравець відповів, розмістивши відео на сайті: "я не заперечую, коли люди говорять лайно про мене, це говорить більше про них!" - сказав він. “Але я не можу ігнорувати, коли моя сім'я перебуває під загрозою. Я просто не можу не погодитися з цим."

Який вплив соціальні медіа впливають на футболістів? Це не питання, яке часто задають. Як користувачі ми знайомі з проектом спортсменів зображень: святкування після перемоги, позитивне мислення після поразки, напруженої роботи і реабілітації в тренажерному залі.

Для світових зірок, таких як Кріштіану Роналду або Поль Погба ми бачимо їх комерційну діяльність, посад, на яких вони виходять на ринок свої нові чоботи або труси. Ми також бачимо гравців, моменти ганьби, таких як гомофобні висловлювання Сержа Орье, перш ніж він приєднався до "Тоттенхему" і Андре Грей, тепер Уотфорда, який з'явився на світ в 2016 році чотири роки після того, як він їх зробив. Але потік цифрового контенту не тільки в одну сторону. Як би футболісти у всьому світі, вони також говорили про своє життя спостерігали, аналізували і препарували.

Адебайо Акинфенва є форвард Уиком Уондерерс, але він більш відомий як "звір". На 1,8 м і 102кг Акинфенва є, м'яко кажучи, одиниці. Він також дотепний і балакучий і Акинфенва використав свої таланти, щоб побудувати профіль, який простягається за межі його результативність команд у нижчих лігах. Соціальні медіа відіграли важливу роль у цих; Акинфенва був 198,000 послідовників на Twitter і більш ніж три чверті мільйона на Instagram.

"Я думаю, коли я вперше потрапив на ній нічого толком не було за ним; ви берете з неї те, що ви хочете," говорить він. “Я на Instagram-перше, для картин, для основи. Але повільно і вірно я зрозумів, що це дає вам. Як я вже через це я знаю, що влада приносить для себе. І тепер ми знаємо, що все рухається таким чином. Як я це бачу, як футболіст, ми просто зменшені версії газети.

“Є два аспекти, як це працює для футболістів. У мене є два гравця в моїй команді, вони хочуть знімати і позувати для картини. Для мене я бачу це також про людей налаштування вам онлайн, так що ви створити розклад. Чим більше ви його використовуєте, тим більше ви стаєте телегід. У понеділок тренування, у вівторок щотижня гра. У середу вихідний. Люди, які стежать за мною, як бренд, мені потрібно давати їм візуальні ефекти. Це величезна річ в плані того, що я хочу робити далі. Але в кінцевому рахунку це не я, це не те, що, якщо я зупинив мою соціальне життя зупиниться."

Навіть для Акинфенва, однак досвід роботи в соціальних медіа не є однозначно позитивним. "Я отримую образи кожен день на всі мої медіа-платформ", - говорить він. “Поставив картину, тримаючи трофей, хто-то все одно знайти щось погане сказати. Для мене кнопка заблокувати, видалити, вони красиві речі. Я думаю: "ти навмисно шукали мою сторінку і образив мене. Як тільки я заблокував тебе, я не знаю, хто ви.'"

Акинфенва регулярно дає уявлення молодих фахівців про те, як краще використовувати соціальні ЗМІ і мати справу з наслідками. "Сто відсотків, зловживання впливає на гравців", - говорить він. “Що я намагався сказати, що в цьому світі ти не можеш всім подобатися. Але я 35-річний, який був у грі 18 років. Якщо я зараз піст і люди лають мене, тому що я товста або я граю в дві Ліги, я знаю, що я переміг люди кажуть, що вони хотіли розстріляти мене, тому що я був чорним 18".

Кожен, хто стежить за своїм клубом в соціальних мережах, особливо в Twitter, будете знати, це не тільки видатні футболісти, які отримують образи. І вони зовсім не обов'язково отримувати його безпосередньо. Під час і після кожного матчу, хтось десь стане предметом потоки інвектив. Це відбувається на стадіонах, теж, але не таким же чином і словесна образа не є постійним, доступні для читання пізніше, або, можливо, навіть шукали.

В цьому році Росс Родзинки опублікований його роман природно, про молодий футболіст бореться зі своєї сексуальної ідентичності. Частина історії стосується гравця, який стає одержимим, що люди говорять про нього в інтернеті. Його ремонт поширюється до точки, де він починає писати під псевдонімом, розмістивши на захист себе і критикувати інших. Родзинки каже, що він не знає гравців, які пішли досить далеко, але під час своїх досліджень він зустрів багато, хто не міг припинити читати те, що було сказано про них.

"Це дуже поширене, і це було реальною проблемою для багатьох гравців я зустрічав", - говорить він. “Навіть один з менеджерів говорив я признався до цього. Дуже важко встояти. Ти дивишся на телефон і світ там; чому ти не будеш виглядати у світі?

“Є дуже мало розуміння того, як це може вплинути на гравців психологічно, але вони такі ж люди, як ніхто інший. Вони не якісь більш впевнено, і менш ймовірно, будуть зачеплені, що вони могли б прочитати про себе. Вони можуть мати більше броні".

Характер професійного футболу, тому часто диктується зовнішньої впевненості і мужності, що гравці навряд чи визнають негативні наслідки критики. А значить, не будуть говорити. "Більшість людей, яких я говорив не отримувала ніякої підтримки", - говорить Родзинки. “Це процес навчання, який повинен тривати роками. Він повинен почати в молодому віці. Більшість гравців були в системі протягом багатьох років і використовуються тільки для цього світу. Речі можуть бути поліпшення, але я вважаю, що акцент робиться на відпрацювання фізично ніяких проблем. Головний підсумок-це хороший результат на полі".

Кожен професійний клуб буде приймати свій власний підхід до підтримки своїх гравців у питаннях, що стосуються психічного здоров'я і в останні роки, завдяки кампанії, такі як час змін і пропаганди колишніх гравців, таких як Кларк Карлайл та Stan Collymore, по питанню приділяється більше уваги.

Що стосується соціальних медіа, однак, схоже, більшість інформації, отриманої гравців спрямована на уникнення скандалу. Література надана Асоціацією професійних футболістів радить їм "не коментувати питання конфіденційного характеру чи то футбол, чи ні", але не згадує про те, як взаємодіяти з коментарі інших людей з питань, які можуть бути не менш чутливі.

Футболісти не тільки в отриманні зловживання онлайн і все це, здається, характеристика за замовчуванням середній. Але футбол є дуже популярним видом спорту, і ця популярність постійно зростає попит на онлайн-активність. Це не дивовижні запропонувати гравцям може бути розкритий в декількох інших людей.

Можливості для самореклами, передбачених Instagram і Twitter, платформ буде продовжувати надавати приманка для багатьох, тим більше, що наслідки не так легко зрозуміти. Можливо, гравцям слід було б розглядати слова Юрген Клопп, який після інциденту Ловрен, запропонували ці думки. "Я не можу сказати, не роби цього, тому що навіть для клубів, є багато речей, які ми повинні робити в соціальних мережах", - сказав він. “Це частина ролі. І це не погано, це просто переоцінили. Ви думаєте, що це правда.

"Це наша задача в цьому світі, ви читаєте щось і думаєш:" о, мій Бог. Ось це'. Але в реальному світі, якщо я читаю щось про моєю сусідкою, я б піти до нього додому і сказати: "це правильно чи ні?' [В соціальних мережах] ми приймаємо все як є – ось що мені не подобається".



Категория: Обо всем