Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Фіат - Дукато": вантажопідйомність, технічні характеристики, відгуки. Fiat Ducato


Опубликованно 06.12.2018 03:58

Сучасний фургон «Фіат-Дукато», вантажопідйомність якого залежить від типу кузова і призначення, випускається з 1981 року. Машина за час серійного виробництва отримала велику популярність серед мікроавтобусів преміум-класу. Багатофункціональний автомобіль експлуатується в різних сферах, починаючи від пасажирських перевезень, закінчуючи транспортуванням спеціальних вантажів. Розглянемо його особливості, технічні та додаткові характеристики, а також модельний ряд, пропонований виробниками на вітчизняному ринку.аа

Екстер'єр

Велика вантажопідйомність «Фіата-Дукато» — не єдине достоїнство автомобіля. Машина відрізняється яскравим сучасної зовнішністю. У передній частині розміщена велика радіаторна решітка і розкосі світлові елементи. Колір бампера відрізняється від кольору кузова, що надає оригінальності комерційному транспорту. Бічна частина корпусу оснащена широким молдингом з пластику. Прямокутні великі дзеркала гарантують чудову оглядовість. Додатковий плюс — якісна антикорозійна обробка кузова.

Фургон «Фіат-Дукато» для вітчизняного ринку збирається в Єлабузі. Деякі комплектації включають в себе протитуманні фари. Виробник випускає кілька версій авто, що відрізняються за габаритними показниками. Розглянемо детальніше кожну з них. Моделі з короткою базою

У фургонів цієї серії розмір колісної бази — три метри, довжина кузова — 4,96 м. Передбачено два варіанти виконання даху. Вантажопасажирський автомобіль «Фіат-Дукато» з низьким дахом має висоту 2,25 метра, у другому випадку — 2,53 м. По ширині всі моделі ідентичні — 2,05 м. Корисна місткість фургона складає 8-95 кубометрів, в залежності від висоти кабіни.

Машина орієнтована на міські умови експлуатації, передбачена зручна конструкція для навантаження і розвантаження. Є зсувні двері (1075/1485 мм), задні ворота (1560/1520 або 1560,1790 мм). Висота навантаження — 540 мм. Вантажопідйомність «Фіата-Дукато» в цьому виконанні — 995 кг.

Стандартна (середня) база

У зазначеній модифікації випускається пасажирська і вантажна версія даного автомобіля. Основні характеристики: колісна база — 3450 мм; довжина кузова сумарна — 5410 мм; ширина — 2005 мм; висота — 2250/2530 мм; корисний об'єм вантажного відсіку — 10/11,5 куб. м; вантажопідйомність «Фіата-Дукато» в пасажирському/вантажному виконанні — 1000/1575 кг; ширина задній/боковій двері — 1560/540 мм; гранична довжина вантажної частини — 3112 мм. Фургони з подовженою базою

Ця серія випускається під найменуванням «Максі Ван». Автомобіль має колісну базу розміром 4004 мм, пі сумарній довжині кузова 6000 мм. Задній звис моделі збільшено до 1380 мм, з низьким дахом висота становить 2520 мм, максимальний варіант — 2760 мм Ширина машини залишилася без змін, у вантажний відсік поміщається 13-17 кубометрів вантажу. Довжина будки — 3700/4007 мм. Максимальна вантажопідйомність «Фіата-Дукато» типу «Максі Ван» — 1870 кг Модельний ряд

На шасі розглянутого автомобіля може монтуватися: Кузов з бортами. Тентований варіант. Ізотермічний фургон. Рефрижератор. Резервуари для транспортування харчових і хімічних рідин. Пасажирський відсік. Машини спеціального призначення (поліцейські, медичні, броньовані версії).

Також на Fiat Ducato допускається монтаж додаткового обладнання у вигляді крана-маніпулятора або здвоєної кабіни. Величина заднього звису, висота рами однакова на всіх модифікаціях (650 і 2400 мм). Іноді шасі служить для установки бортової платформи, яка виготовляється з алюмінієвого сплаву, не схильна до корозії. Її ширина становить 2000 мм, висота бортів — 400 мм, корисний обсяг — 6-8,5 кубометра.

Технічні характеристики фургона «Фіат-Дукато»

Нижче наведені основні параметри даного авто: об'єм двигуна — 2,28 л; потужність номінальна — 130 к. с.; крутильний момент силового агрегату — 320 Нм; тип трансмісії — механічна коробка передач на шість режимів з гідравлічним приводом активації і зчепленням з одним диском; гранична швидкість — 150 км/год; місткість паливного резервуара — 90 л; витрата пального на 100 км — 8,4 л; вантажопідйомність «Фіата-Дукато» по паспорту — 995-1870 кг. Особливості силового агрегату

Зазначений транспортний засіб обладнується турбінним дизельним двигуном типу «МультиДжет». Він являє собою поперечно розміщений двигун з чотирма циліндрами. До переваг цього силового агрегату відносять високий рівень пластичності, потужності і прийомистості. Порожній автомобіль без проблем рушає з другої швидкості.

Дизель має систему безпосереднього впорскування пального з проміжним повітряним охолоджувачем. Управління уприскуванням здійснюється за допомогою контролера Bosch. «МультиДжет» відрізняється від популярного «Коммон Рейла» унікальним, більш агресивним алгоритмом уприскування. Така особливість дає можливість підвищити граничний рівень потужності з одночасним зниженням шуму при роботі. Крім того, указный мотор не такий вибагливий до якості пального, яке згорає повністю в циліндрах. Це дозволяє істотно підвищити економічність і продуктивність силового агрегату.

Інтер'єр

Автомобіль Fiat Ducato має сучасний і комфортний салон. Мультифункціональне кермо з чотирма спицями регулюється в декількох позиціях. Інформативна приладова панель агрегує з бортовим комп'ютером, на екран якого виводиться важлива інформація про параметри авто. На центральній консолі передбачений мультимедійний монітор, а в нижній частині є контролер кліматичної системи та пара підстаканників.

У салоні передбачено безліч ніш для дріб'язку (полички, бардачки, відсіки). Рукоятка перемикання передач розміщено на панелі, що досить зручно. Шоферові не потрібно тягнутися для перемикання швидкостей, а також звільняється додатково корисне місце в салоні. Крісло водія регулюється, включаючи спинку, підголовник і поперековий підпір. Залежно від комплектації, «Фіат-Дукато» йде на продаж з одинарним або парним пасажирським сидінням. У другому варіанті передбачена трансформація крісла в компактний столик. Двері закриваються тихо, як на «легковиках», при русі не чути сторонніх шумів і скрипів. Висота стелі становить 1900 мм, що дозволяє високим пасажирам відчувати себе комфортно.

Оновлені модифікації розглянутого фургона досить схожі з попередніми версіями. Загальна стилістика кузова відрізняється великою кількістю вигинів, поруч деталей з якісного пластику, потужними освітлювальними елементами. Фари дозволяють транспортувати вантажі й перевозити пасажирів в самий темний час доби.

Колірне оформлення транспортного засобу обмежена строгими кольорами. Переважає чорний і сірий відтінок. Шасі вантажний моделі відрізняється від пасажирського аналога відсутністю повноцінно закритій сталевої коробки. За великим рахунком, він являє собою трансформер, з ергономічним і зручним салоном. В середині авто передбачено значну кількість електроніки, що дає можливість контролювати поведінку і основні вузли машини, не виходячи з кабіни. При бажанні видозмінити екстер'єр не складе великої праці, провівши відповідний тюнінг.

«Ходовка»

У розглянутого автомобіля роль несучої конструкції грає безпосередньо кузов. Елемент зварного типу зроблений з високоміцної сталі. Шасі оснащений повноцінною рамою, схема підвіски ідентична у всіх модифікаціях (пасажирської та вантажної). Спереду — це стійки «МакФерсон», ззаду — балка, яка підвішена за допомогою напівеліптичних ресор. Крім того, у блок входить стабілізатор поперечної стійкості і гідравлічні амортизатори-телескопи.

На ходу і вантажний і пасажирський автобус «Фіат-Дукато» веде себе впевнено, управляється не важче легкового авто. Рульовий вузол являє собою рейку з гідравлічним підсилювачем. Транспортний засіб однаково добре відчуває дорогу на малій і високій швидкості, а також при вході в поворот. Непогано проявив себе фургон при їзді на далекі дистанції. Він прекрасно згладжує всі ями і нерівності покриття, особливо з навантаженою задньою частиною, при цьому управління анітрохи не страждає.

Надійність автомобіля

Вузол підвіски показав себе на вітчизняних дорогах відмінно, незалежно від того, зібраний «Фіат-Дукато» в Єлабузі або на італійських заводах. У зв'язку зі специфікою наших трас, не дивно, що ходова частина швидше зношується, ніж при експлуатації в Західній Європі. Як показує практика, часто після 90-100 тисяч кілометрів пробігу, виходять з ладу кермові наконечники. Середній робочий ресурс підшипників складає близько 120 тисяч кілометрів.

Через 60 тис. км пробігу намічаються проблеми зі стабілізуючою стійкою. Запасні частини на цю машину можна знайти без особливих проблем. Незважаючи на те що ціна їх вище, ніж на вітчизняні аналоги, витрати відбиваються за рахунок кращої надійності авто. Маючи певні навички, більшість поточних видів ремонту можна провести самостійно, не звертаючись в дорогі спеціалізовані майстерні. Відгуки власників

Як свідчать відгуки користувачів, фургон «Фіат-Дукато» проявив себе в роботі переважно з позитивної сторони. Причому це стосується нових моделей і варіацій, колишніх у вживанні. Власники серед плюсів зазначають: гарний екстер'єр автомобіля; надійний і тяговий силовий агрегат; продумане і практичне оснащення салону; ремонтопридатність і надійність машини; хорошу динаміку і шумоізоляцію; прекрасне рульове управління і утримання на дорозі; високий показник вантажопідйомності.

З недоліків водії вказують на досить високу вартість запасних частин, досить високий витрата пального, неможливість підбору деяких вітчизняних аналогів, замість тих, що вийшли з ладу оригінальних деталей.

Підсумуємо

Італійський автомобіль «Фіат-Дукато» по праву став популярний у різних країнах Європи. Багато в чому це обумовлено прекрасними технічними характеристиками, комфортом салону, зручністю в обслуговуванні і максимально обладнаним місцем водія. З представленого модельного ряду, не складно вибрати необхідний варіант (для вантажних, пасажирських або комбінованих перевезень). Вище вказані основні параметри, габарити і особливості автомобіля, що дозволяють визначитися з вибором. По суті, «Дукато» — це гарне комерційне транспортний засіб, що підходить для використання як в міських умовах, так і для транспортування вантажів або пасажирів на далекі відстані. Автор: Євген 26 Вересня, 2018



Категория: Автотехника