Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Стартер на "Пріорі": пристрій, принцип роботи, несправності


Опубликованно 01.12.2018 04:20

Стартер на

У статті ми поговоримо про стартері на «Пріорі», його конструкції, симптоми несправностей і методи їх усунення. Стартер – це механізм, який приводить у рух колінчастий вал двигуна внутрішнього згоряння. Він обертається за рахунок електромагнетизму. По суті, це звичайний двигун постійного струму, у якого є статорна і роторні обмотки. Саме з їх допомогою створюється електрорушійна сила, яка дозволяє розкрутити колінвал до мінімальних обертів. Конструкція стартера

Давайте почнемо з того, яка конструкція в стартера на «Пріорі». Це механізм, в якому поєднані електричний двигун і приводні важелі для передачі обертання до маховика. Потрібно відзначити той факт, що на «Пріору» можна без переробок встановити стартери від зарубіжних автомобілів бюджетного класу.

Основні елементи конструкції: статорна обмотка; роторна обмотка; втягуюче реле; щітки для передачі напруги на роторну обмотку; бендікс; кришки передня і задня; корпус.

Як ви розумієте, це пристрій працює не постійно, а лише в момент запуску двигуна. Але, незважаючи на це, впливають на нього дуже великі навантаження. Саме вони і є причиною виходу з ладу механізму. Основні поломки

Серед основних несправностей стартера можна виділити такі: Надмірний знос щіток. При цьому електродвигун не обертається або робить це з трудом. Помітно падіння напруги в бортовій мережі. Поломка втягивающего реле. Ознака цієї поломки – електродвигун не запускається взагалі, в бортовій мережі немає помітного падіння напруги. Руйнування бендикса – електродвигун обертається дуже швидко, але рух до маховика не передається. Руйнування вінця маховика. Така поломка проявляється тим, що при обертанні стартера чути сторонні звуки, скрегіт. Мотор запускається через раз.

Вам потрібно знати, де стартер на «Пріорі» розташований. Він знаходиться в підкапотному просторі, поряд з блоком зчеплення і радіатором охолодження.

Ми перерахували тільки основні поломки, які можна діагностувати самостійно й досить швидко усунути. Але якщо стався обрив в одній з обмоток, доведеться проводити повну діагностику. Симптоми цього явища приблизно такі ж, як і у несправних щіток або втягивающего реле. Як поміняти втягуюче реле?

Одна з основних частин будь-якого стартера – це втягуюче реле, яке розташоване поруч з ним. Цей механізм виконує відразу дві функції: виробляє подачу напруги на обмотці статора і ротора; рухає бендікс, який вводить в зачеплення шестірню стартера з вінцем маховика.

Конструкція реле: Корпус. Два силових контакту з різьбленням. Всередині розташована котушка. Сердечник з металу, на який впливає електромагнітне поле котушки. На ньому ж своєрідний «гачок» для з'єднання з бендиксом. Контактна група.

Для заміни втягивающего реле вам потрібні ключі на 10 та 13, а також викрутка. Спочатку потрібно відключити акумуляторну батарею.

Для цього ключем на 10 послабляєте затяжку клеми. Потім можна приступити до відключення втягивающего реле. Для цього викручуєте ключем на 13 дві гайки на силових контактах. Кріплення реле до корпусу стартера здійснюється з допомогою 2-3 болтів (залежить від конкретної конструкції). Їх потрібно викрутити з допомогою викрутки. На цьому закінчено демонтаж, установка нового реле проводиться в зворотній послідовності. Як зняти стартер для заміни або ремонту?

А тепер давайте поговоримо про тому випадку, коли потрібно знімати стартер на «Пріорі». Причин для цього може бути декілька – від ремонту зчеплення до заміни безпосередньо стартера. Але якщо причина криється в тому, що автомобіль не вдається завести, варто перевірити чи дійсно винен саме стартер. Досить часто причина криється в інших вузлах. І якщо «Пріора» не заводиться, стартер не завжди в цьому винен.

Для того щоб демонтувати механізм, вам буде потрібно виконати прості маніпуляції: Відключити живлення – ключем на 10 послабити кріплення клеми. Ключем на 13 викрутіть гайки, якими кріпиться корпус стартера до блоку двигуна. Тим же ключем викрутіть гайки на втягуючому реле. Вийміть провід з реле. Через низ або верх (за умови, що корпус фільтра очищення повітря знято) витягніть стартер.

Зазвичай ремонт стартера на «Пріорі» полягає в тому, що змінюють щітки, очищають ламелі, ставлять новий бендікс і втягуюче реле. Якщо є сильні пошкодження корпусу, обмоток, то ефективніше виявиться не ремонт, а повна заміна агрегату. Автор: Олексій Губенко 29 Жовтня, 2018



Категория: Автотехника