Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Париж 2018: новий BMW 3 серії (G20)


Опубликованно 29.11.2018 08:12

Париж 2018: новий BMW 3 серії (G20)

У Парижі відбулася довгоочікувана прем'єра BMW 3 серії нового покоління (G20). Оголошені технічні дані і терміни початку продажів, а Autoua.net зібрав «живі» фотографії з прем'єри і офіційні знімки виробника.

У сьомому поколінні дизайн екстер'єру седана BMW 3 серії отримав більш чіткі лінії і рельєфні поверхні. Основні пропорції і профіль автомобіля практично не змінилися, чого не скажеш про розмірах. Так, BMW в кузові G20 став на 85 мм довше (тепер 4 709 мм) свого попередника BMW 3 Series F30. Крім цього новинка на 16 мм ширше (1 827 мм) і на 1 мм вище (1 442 мм) автомобіля попереднього покоління. Колісна база збільшена на 41 мм (до 2 851 мм), а колія стала ширше на 43 мм спереду і 21 мм ззаду.

Велика решітка радіатора і фари складають єдиний візуальний елемент. Тут і далі — BMW 3 серії у виконанні Sport Line.

Повністю світлодіодні передні фари входять в стандартну комплектацію, а в якості опції доступні світлодіодні фари з розширеними функціями і адаптивні світлодіодні фари з системою управління дальнім світлом BMW Laserlight (працює на відстані до 530 метрів).

Світлодіодні передні протитуманні фари і повітряні заслінки вбудовані в бічні повітрозабірники бампера, які в лінії Luxury Line розташовані горизонтально.

Горизонтальні лінії і вузькі, злегка затемнені світлодіодні ліхтарі покликані підкреслити ширину автомобіля.

Контур бокових вікон з незмінним вигин Хофмайстера тепер плавно переходить в задні стійки кузова.

Передня панель злегка розгорнута до водія, перед яким розташувалася знайома по новому BMW X5 опціональна «приборка» BMW Live Cockpit Professional без фізичних покажчиків. Контроль різних функцій автомобіля здійснюється за допомогою сенсорного дисплея на центральній консолі, кнопок на рульовому колесі, контролер iDrive або голосового управління.

На центральній панелі розташований блок з дисплеями, кнопками регулювання системи кондиціонування і вентиляційні отвори. Спортивне шкіряне рульове колесо M доступно вже в стандартній комплектації автомобіля. Кнопка включення і виключення двигуна тепер знаходиться на центральній консолі, де також розташовані важіль перемикання передач або новий важіль селектора, контролер iDrive, перемикач режимів роботи двигуна Driving Experience Control і кнопка електромеханічного паркувального гальма.

BMW 3 серії

1

2

3

На старт світових продажів новий BMW 3 серії седан запропонують з п'ятьма варіантами двигунів. BMW 320i і BMW 330i оснащуються чотирициліндровими бензиновими моторами, які розвивають 184 л. с. і 258 л. с. відповідно. Дизельні чотирициліндрові силові агрегати видають 150 л. с. в BMW 318d і 190 л. с. в BMW 320d. BMW 330d оснащується шестициліндровим рядним дизельним двигуном потужністю 265 л. с. Також з початку продажів буде доступна повнопривідна версія BMW 320d xDrive.

BMW 3 серії M Sport

1

2

3

Новий BMW 3 серії легше попередника — в залежності від комплектації, різниця становить до 55 кг. Крім того, він має більш низький центр ваги і збалансований розподіл навантаження по осях в співвідношенні 50:50. Оптимізована аеродинаміка дозволила знизити коефіцієнт опору автомобіля до 0.23 в BMW 320d.

Як стандартна підвіска, так і опціональна спортивна M-підвіска включають в себе прогресивні амортизатори. Їх жорсткість постійно підлаштовується під хід пружин, щоб згладити розкачку, викликану нерівностями на дорозі або інерцією в крутих поворотах.

Крім спортивної M підвіски (хід якої зменшений на 10 мм), опціонально доступна адаптивна M підвіска з електронно-керованими амортизаторами. Також в якості опції доступна гальмівна система M Sport з чотирьохпоршневими фіксованими супортами спереду. Диференціал M Sport доступний для BMW 330i і BMW 330d в поєднанні зі спортивною підвіскою M або адаптивною підвіскою M. Регульована електронне блокування задньої осі підвищує зчеплення з покриттям, маневреність, курсову стійкість і динаміку проходження поворотів.

BMW 3 серії

1

2

3

В якості додаткових опцій BMW запропонувала активний круїз-контроль з функцією Stop & Go, асистент водіння з системою попередження про небезпеки при перестроюванні і наїзді ззаду, новий проекційний дисплей, а також систему допомоги при виїзді з паркування заднім ходом. Також доступний асистент водіння Professional, який включає в себе функції, що підвищують комфорт і безпеку. Серед них — асистент рульового управління і утримання автомобіля в смузі з активним захистом від бічних ударів.

Крім цього, у новому BMW 3 серії передбачений асистент паркування, контролюючий керування автомобілем, розгін, гальмування і вибір правильної передачі трансмісії. В список функцій асистента паркування входить асистент руху заднім ходом, який дозволяє автомобілю рухатися назад по раніше пройденої траєкторії на дистанції до 50 метрів.

А ще у новому BMW 3 серії дебютує «персональний асистент», що викликається за запитом «Hey BMW» або «OK BMW». Водій може дати йому ім'я, що є унікальною рисою, що відрізняє його від інших цифрових асистентів. Він може проконсультувати про різних функціях («Як працює асистент дальнього світла?»), надати актуальну інформацію про стан автомобіля («В порядку рівень масла?») і відповісти на різні питання («Які у мене є оповіщення?»). У BMW пообіцяли, що діапазон доступних функцій і навичок асистента буде регулярно розширюватися. Оновлення асистента можна буде встановити на смартфоні або в автомобілі за допомогою функції Remote Software Update.

Початок продажів BMW 3 серії G20 заплановано на березень 2019 року. Новинка буде вироблятися на заводі BMW у Мюнхені, а також на спільному підприємстві BMW і Brilliance Auto в Шеньяні (Китай) і новому заводі концерну в мексиканській Сан-Луїс-Потосі.

Фото: компанії BMW і Motor1



Категория: Автоновости