Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Opel GT X Experimental показав якими будуть майбутні кросовери марки


Опубликованно 07.11.2018 05:53

Opel GT X Experimental показав якими будуть майбутні кросовери марки

Компанія Opel показала електричний прототип GT X Experimental. Прем'єра шоу-кара, демонструє нову мову дизайну марки, відбулася в дизайн-центрі компанії в Рюссельхаймі.

Особливістю всіх нових моделі Opel буде дизайн передньої частини кузова з новим стилістичним елементом під назвою Vizor, що об'єднав у єдине ціле фальшрадіаторні грати і головну оптику. Вперше нове «обличчя» автомобілів Opel, нагадує вітрозахисний екран мотоциклетного шолома, глава компанії Міхаель Лошеллер продемонстрував на початку місяця. «Наша концепція ілюструє цінності бренду. Традиційні характеристики, такі як німецька інженерія, точність і якість, будуть доповнюватися захоплюючими та інноваційними ідеями. GT X Experimental втілює все це», - сказав він.

Дизайн «пятидверки» автори називають прикладом ««візуальної детоксикації». Кузов прототипу забарвлений в світло-сірі, чорні і темно-сині відтінки. Розбавляють картинку яскраво-жовті акценти, в тому числі і на 17-дюймових колісних дисках.

В мінімалістично оформленому салоні GT X Experimental немає механічних перемикачів і аналогових кнопок. Тут встановлено максимально спрощене рульове колесо і повністю цифрова приладова панель Pure Panel з інтегрованим дисплеєм мультимедійної системи. Праворуч і ліворуч від центральної панелі встановлені два невеликих екрану, на які транслюється зображення з камер заднього виду. В підголівниках крісел встановлені знімні динаміки, що дозволяють слухати музику поза салону.

 

Opel GT X Experimental

1

2

3

 

Прототип GT X Experimental побудований на новій «візку» e-CMP. Габаритна довжина шоу-кара - 4063 мм, ширина - 1830 мм, висота з антеною - 1528 мм, колісна база - 2625 мм

Концепт укомплектований електромотором, літій-іонним акумуляторним блоком ємністю 50 кВт·год з можливістю підзарядки від індуктивної зарядної системи, переднім приводом і автопілотом третього рівня, що дозволяє автомобілю самостійно пересуватися по дорогах з «передбачуваним» рухом. Водій при цьому повинен бути готовий взяти керування на себе.



Категория: Автоновости