Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Як зробити підвіску м'якою: способи та рекомендації


Опубликованно 05.11.2018 04:38

Як зробити підвіску м'якою: способи та рекомендації

Часто в рекламі більшості автомобілів маркетологи запевняють потенційного покупця, що автомобіль пристосований до російських дорогах. Яким же чином автовиробники цього домагаються? За допомогою надмірно жорсткої системи підвіски. При виборі машини покупець бачить основні параметри – характеристики двигуна, трансмісії. Але що стосується підвіски, тут можна судити, тільки перебуваючи за кермом. В залежності від відчуттів, підвіска може бути як м'яким, так і надто жорсткою. Якщо на машині саме другий варіант, це не біда. Давайте подивимося, як зробити підвіску м'якою. М'якість підвіски

В першу чергу – це комфорт при їзді. При русі на автомобілях з м'якою підвіскою мало відчуваються дорожні нерівності. Водій відволікся від керування тряскою і стуками. Це відмінний варіант, якщо маршрут має мінімальну кількість поворотів, а сама дорога рівна. Але автомобілі на м'якій підвісці не можуть похвалитися хорошою керованістю. Виявляються проблеми – наприклад, крени в одну або іншу сторону, при поворотах на високій швидкості. Машина з м'якою підвіскою постійно буде гойдатися на пружинах – деяких з-за цього заколисує. Крім того, ще один мінус комфорту за кермом можна заснути.

Тверда підвіска та її особливості

Ніщо так не підбадьорює раннім осіннім ранком, як рух по дворах на жорсткій підвісці. Здається, що це не автомобіль, а табурет. Будь-яку яму водій відчуває спиною. Жорстка конструкція – це недостатня амортизація, тому так відчувається рельєф дороги.

Автовиробники нерідко закладають в нові машини систему підвіски жорсткіше, а потім вже майбутні власники ламають голову, як зробити так, щоб машина їхала комфортніше. Виробники впевнені, що тверда і жорстка система краще впливає на керованість – легше контролювати машину на дорозі. Особливо це актуально на високих швидкостях. Безпека маневрів на високій швидкості з жорсткою системою вище – авто не розгойдується, і виключається ризик заметів. На нерівностях жорстка система також підвищує безпеку.

Недолік – це лише згубні впливу вібрацій на хребет. Якщо їздити на такій машині довго, то накопичується втома.

І як би не була безпечна жорстка деталь, водії та власники ламають голови, як зробити підвіску м'якою. Потрібно сказати, що є декілька ефективних і недорогих способів домогтися комфорту. Більш м'які шини

Це один з найбільш простих і недорогих способів. З допомогою заміни шин можна домогтися невеликого ефекту. В даному випадку потрібно купувати покришки з високим профілем, а також з великим радіусом. Деякі автовласники занижують тиск в шинах, а це підвищує ризик пробою або розриву. Крім того, недокачанних гума – це більший витрата палива і робота двигуна в режимі перевантаження.

Оптимальний варіант, коли можна буде отримати трохи комфорту і при цьому не чинити істотного насильства на двигун, – установка шин з м'якою поверхнею. М'які і еластичні пружини

Щоб поліпшити жорстку амортизацію, багато вдаються до встановлення м'яких пружин на стійки амортизатора. Для їх скорочення потрібно менший тиск – ходова частина автомобіля краще обробляє нерівності, і при цьому виключається передача ударів в кабіну. Більшість експертів по тюнінгу рекомендують купувати пружини з перемінним кроком витка.

Заміна амортизаторів

На жорсткість впливають також і амортизатори. Якщо штатні амортизатори "Каяба" працюють надмірно жорстко, тоді можна встановити масляні або газомасляные варіанти подвійної дії. Їзда стане помітно комфортніше. Якщо ж замінити всі елементи в системі, то ходова буде наполовину нова.

Також можна спробувати оснастити машину розпірками – вплив на ходові якості велике. Якщо підвіска занадто жорстка, то вона може витримати серйозні удари. Це збільшить тривалість експлуатації. На деяких моделях BMW встановлені амортизатори від Bilstein. Спортивні амортизатори купувати не варто – вони дуже жорсткі, так як важлива керованість. А от туристичні моделі підійдуть. Якщо амортизатори регулюються, тоді можна переналаштувати їх на максимальний рівень комфорту. Легкосплавні диски

Легкосплавні або ж титанові диски також допоможуть їздити з комфортом. Мінус їх, на думку більшості фахівців, – підвищення навантаження на підшипники. Їх доведеться міняти частіше, але за комфорт потрібно платити. Пневматична підвіска

У більшості автомобілів люкс-класу встановлена саме така система підвіски. Власники не замислюються, як зробити підвіску автомобіля м'якше – вони просто натискають кнопку, і електроніка адаптує систему під певні умови.

На розборках автомобілів можна без праці знайти цілі комплекти пневматичної підвіски, як "розумної", так і не дуже. Якщо встановити такий комплект на автомобіль, то вийде досягти серйозних результатів. Пневматична підвіска сама по собі значно комфортніше, ніж залізна, а якщо в наявності є керуюча електроніка, тоді вона може автоматично підлаштовуватися під різні умови. Втулки та сайлентблоки

Це ще один спосіб, як зробити підвіску м'якою, але на нього зазвичай мало хто звертає увагу, а дарма. Втулки і гумові елементи також потрібно замінити. Вони з часом втрачають еластичність і твердіють. Поліуретанові більш жорсткі, а гумові підійдуть саме для більш м'якого і комфортного пересування.

Більш серйозний тюнінг

Іноді зустрічаються захоплені автовласники, які знають, як зробити підвіску м'якою. Але при цьому майстрами не змінюються окремі частини, а механізм переробляється повністю. Встановлюються важелі зі зміненою довжиною, пружини, змінюється сама конструкція підвіски. Але такий підхід вимагає серйозних знань. Потрібно все багато разів перераховувати, створювати креслення, виготовляти деталі. Все це вимагає великих вкладень сил, грошей і часу.

Ті, хто спеціальних знань не має, обмежуються заміною амортизаторів "Каяба" або інших. Від такої заміни звичайному автолюбителю вистачає комфорту для руху по міських вулицях і не тільки. Автор: Афанасьєв Юрій 15 Вересня 2018



Категория: Автотехника