Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Опора вала - що це таке?


Опубликованно 01.11.2018 02:12

Опора вала - що це таке?

Схема проміжного вала і підшипників опори - дуже дешевий і вигідний спосіб лінійного переміщення. У виробництві верстатів ЧПУ дуже часто її використовують. Також застосовують для виготовлення сучасних 3D принтерів, фрезерних систем і навіть верстатів для нарізки плазми.

Особливо цінується в машинобудуванні за рахунок своєї точності позиціонування. Матеріал, який використовують для прецизійних валів, - це дуже щільна, високовуглецева сталь з якостями легування. Елементи загартовуються при високій температурі і шліфуються, що забезпечує їх високу стійкість та дуже низький рівень тертя деталей.

Особливості підшипників опори Температура в роботі повинна скласти від 15 до 100 градусів Цельсія. Робоче затвердіння поверхні повинна відповідати HRC60-64 показником. Від 0,5 до 4 рівня повинна доходити ступінь загартування. Загальний діаметр валу - обов'язково від 5 до 70 мм 6500 мм - максимально допустима довжина.

Якщо ви вибираєте вал, звертайте особливу увагу на загальну гнучкість конструкції на великих діаметрах, а в порівнянні з рейковими аналогами, точність повинна бути відносно меншою.

Застосовуйте вал на опорі для усунення непотрібних прогинів. Поздовжні направлення на валі забезпечують необмежену довжину переміщення і дуже високу вантажопідйомність опори. Підшипник опори карданного вала і блоки потрібно вибирати в залежності від того, яке завдання перед ними стоїть.

Головне, на що ви повинні орієнтуватися - це конструкція і вантажопідйомність. Часто габарити та параметри підшипників відрізняються між собою, в основному, незначно, все залежить від виробника та стандартів, яких дотримувалися при виготовленні даної деталі. Головна роль провідника до ведучого мосту автомобіля відводиться безпосередньо роздавальній коробці, а виконує роботу карданний привід.

Підшипники - і є основні деталі опорного валу. Важливо пам'ятати, що регулювання і налагодження запобіжної муфти повинна проводитися на передачу крутного моменту. А момент для затягування гайки обов'язково повинен становити від 50 до 70 hm. Зверніть вашу увагу на те, що опора вала не може терпіти необережного поводження та експлуатації.

Опорний вал вважають майже головною деталлю серед всіх вхідних в трансмісію автомобіля. Її ще називають підвісним підшипником. В обов'язки даного механізму входить підтримка карданного валу.

Поділяється ця система на два види: не знімається (при виході з роботи потрібно міняти всю систему); змінна (можна зняти і замінити на нову). Що таке підшипник кочення валу

Підшипник кочення - це готова зібрана структура, що складається з двох внутрішніх і одного кочення зовнішнього кільця. Між ними розміщені 2 фігури гойдання і чотири сепараторні лямки, в роботу яких входить підтримання деталей на потрібній відстані.

Підшипник вважається самою добре зібраної частиною механізму і використовується в багатьох системах. Виняток становлять конструкції, у яких передбачено ковзання деталей. Вони стандартизовані і виходять в продаж зі спеціальних державних виробництв. Варто відзначити, що Росія є європейським лідером з виробництва підшипників. До 80-х років вироблялося більше одного мільярда цих деталей в рік - різних розмірів і діаметрів.

Плюси: висока стійкість при терті; досить маленька ціна масового виробництва; маленька довжина опори; зменшений витрата мастила; дуже маленький пусковий момент; їх можна повністю замінити - це величезний плюс при складанні механізму; маленька чутливість перекосів і перегинів.

Мінуси наступні: високий рівень чутливості до ударних навантажень; низька швидкохідність, яка пов'язана з качельной динамікою будови; якщо виробляти в одиничному або малій кількості, вартість виходить дуже високою; високі радіальні габарити будови; обмежена температура роботи (через своєрідну форму); якщо взяти підшипник загального прикладу, він не буде працювати в агресивному середовищі.

Як же все влаштовано

Підшипник підвісний ще називають каркасною конструкцією, яка забезпечує легке ковзання, що подовжує термін експлуатації від зниження тертя.

Така опора проміжного валу має в собі внутрішнє і зовнішні кільця, в їх обов'язки входить підтримка підшипника і перешкода в його переміщенні. Якщо деталь якісна, вона складається з щільного і добротного металу. Також там є деякі елементи з високоміцної гуми, яка дуже витривала до тертя. Кріпиться вона кронштейном до рами автомобіля.

Показники поломки

Якщо під час водіння автомобіля ви помітили зайвий звук у вигляді гула або свисту (також може бути стук), це явна ознака поломки опорного валу. Пам'ятайте, що в цьому випадку також змінюється радіус ходу автомобіля. З'являється своєрідне тремтіння, яке передається в салон автомобіля при русі. Пристрій підшипника

Система представлена каркасом з отвором у вигляді циліндра в центрі, там знаходиться втулка, яку роблять із спеціального металу, з елементами анти-фракційності.

Для безперешкодного обертання проміжок між валом і опорою змащується маслом для легкого переміщення. Воно допомагає знизити силу тертя під час руху елементів конструкції. Якщо говорити про внутрішніх або зовнішніх кільцях, то їх якість обов'язково повинно бути на найвищому рівні, вони повинні виготовлятися з міцного металу. Гума, яка перебуває у складі карданного валу, повинна бути зносостійка для зменшення сили вібрації.

Властивості опори: висока стійкість до різного роду навантажень; поглинання вібрації; низький рівень звуку при роботі; досить компактні розміри; хороша витримка в агресивному середовищі та умовах роботи; легка заміна або ремонт.

Симптоми несправності підшипника

Для більш точного визначення поломки варто спробувати почути звуки під час руху автомобіля накатом, добре взяти розгін і відпустити педаль газу. Після такої маніпуляції ви повинні почути певний гул або свист. В деяких випадках буває навіть виття. Як можна замінити опору

Опора карданного валу (газ) замінюється нескладно і може проводитися самим водієм без допомоги автомеханіків, але процес слід виконувати належним чином.

Все, що потрібно: Ріжкові ключі на 12 і 13 мм. Наставка (з хорошого металу). Стандартний молоток. Щоб зняти опорні кільця, будуть потрібні пасатижі. Знімач для підшипників. Для заміни нова опора.

Відвезіть автомобіль на автомобільну яму. Мотор слід заглушити і залишити на першій передачі. Для забезпечення безпеки при роботі підставте будь-які противідкатні механізми під колеса машини. Перед роботою добре змастіть всі запчастини між підшипником мастилом (WD-40).

Якщо ви міняєте опору карданного валу, то краще відразу міняйте хрестовину, так як їх термін служби теж дуже низький. Всі кріплення у вигляді болтів слід відкрутити. Витягніть внутрішній фланець (він скріплений з хвостом машини) і лише тоді зніміть кріплення опорного валу.

Зазвичай фіксують вал кріплення у вигляді листків або пелюсток, їх слід зняти. Закріпіть знятий вами вал в лещатах і відкрутіть болт підшипника. Для зняття вилки використовуйте спеціальний знімач, а підшипник зніміть за допомогою легких стукотів по ньому.

Дрантям повністю відмийте місце для кріплення нового підшипника. Зафіксуйте стопор у напрямку до задньої частини автомобіля. Закріпіть захисну шайбу і гайку, ці елементи обов'язково варто відцентрувати. Коли проміжна опора вала з підшипником буде надійно закріплена, встановіть на своє місце кандальный вал.

Примітка

Важливо пам'ятати, що проміжна опора карданного вала повинна змінюватися не пізніше кінцевого терміну своєї експлуатації. Але краще всього міняти її набагато раніше, так як сильний вплив агресивного середовища і недбале водіння дуже швидко виводить з ладу ходову частину автомобіля. А краще проводити технічний огляд автомобіля раз у кілька місяців, це допоможе вам вчасно помітити і запобігти поломки ще до появи серйозних проблем. Автор: Юрій Зеленський 7 Жовтня, 2018



Категория: Автотехника