Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

ВАЗ-2115: схема електропроводки, поширені поломки, поради щодо їх усунення


Опубликованно 29.10.2018 03:54

ВАЗ-2115: схема електропроводки, поширені поломки, поради щодо їх усунення

Вміння електрика читати в автомашині ВАЗ-2115 схему проводки дозволить йому швидко і правильно визначити несправність, що виникла в процесі експлуатації. При цьому слід врахувати, що у автомобілів цієї марки можуть значно відрізнятися електричні схеми і деякі прилади, що працюють від генератора. Це відбувається з-за того, що даний автомобіль тольяттінського автозаводу піддавали "легкому" рестайлінгу. Вперше машину випустили з конвеєра в 1997 році. Складання автомобілів тривала аж до 2012 року. Після цього АВТОВАЗ почав збирати вже інші, більш сучасні транспортні засоби, такі як "Пріора", "Калина" та "Гранта". Нововведення у Вазі 15-ї моделі

У перших партій автомобілів ВАЗ-2115 схема проводки майже повністю запозичена у ВАЗ 99-ї моделі. Через кілька років у «пятнашке» з'явилися нові елементи. Цей седан є глибоким рестайлінгом попереднього покоління тольяттінського автозаводу. Інженери модернізували головний світлотехніку та електронні прилади. У результаті цих нововведень в проводці машини з'явилися нові штекери, а деякі жили збільшені по перерізу. Також були значно змінені довжини кабелів і їх маршрути.

На рестайлінгової версією ВАЗ-2115 в схему проводки додано іммобілайзер. Він підключений до блоку окремим проводом, також пристрій має власний контролер керування подачі електроенергії. Інжекторні двигуни оснащені каталізатором, щоб зменшити вихлоп після згоряння палива. На деяких автомобілях встановлювали два лямбда-парасольки на вхід і вихід.

Починаючи з 2011 року, до схеми підключення ВАЗ-2115 стали приєднувати електронну педаль акселератора. Новинка дозволяє зменшити токсичність викидів в атмосферу. Модифікації «п'ятнашки»

На всіх моделях ВАЗ-2115 схема проводки, незалежно від комплектації, була ідентичною. Додавалося лише деякий електрообладнання. Також у них ставили двигун з чотирма циліндрами і вісьмома клапанами з об'ємом двигуна 1,5 або 1,6 літра.

Всього було п'ять модифікацій цього вітчизняного автомобіля: Випускався в період з 1997 по 2000 роки. Він був оснащений карбюраторним двигуном від ВАЗ-21083. Потужність – 76 кінських сил. Другу версію в Тольятті почали збирати з 1998 до 2000 року. На них ставили 68-сильний мотор. На початку XXI століття випускалися автомобілі з інжекторними двигунами 2111 потужністю 78 кінських сил. Дану модель збирали аж до 2012 року. Чергова модифікація пройшла в 2003 році. З цих пір почали випускати машини п'ятнадцятою моделі з двигуном 1,6 літра. Потужність – 80 кінських сил. Через чотири роки вперше зійшла з конвеєра чергова оновлена «пятнашка». Її оснастили двигуном 11183 з максимальною потужністю 81 кінську силу. Останні мелкосерийные автомобілі виїхали з автозаводу в 2012 році. Пересувалися вони за рахунок роторно-поршневого двигуна Ванкеля об'ємом 1,3 літра і потужністю 135 кінських сил. У цьому ВАЗ-2115 схема включення силового агрегату залишилася колишньою. Електрообладнання інжектора

Основним елементом в електричній схемі ВАЗ-2115 є блок управління, який конструктори розмістили в панелі приладів. Від нього відходять дроти у всі частини цього легкового транспорту. Всі споживачі мають однопроводную схему підключення, всі мінусові дроти з'єднані з кузовом. Щоб спростити ремонт, дроти пофарбовані в різні кольори, тому дізнатися їх призначення не складе труднощів, якщо поглянути на кольорову схему електропроводки. Загальна схема проводки до 2011 року

У випущені до 2011 року автомобілях ВАЗ-2115 електрична схема, необхідна, щоб забезпечити нормальну роботу приладів, що складається з ряду елементів, перерахованих нижче: Комутаційний блок. Прилади передачі інформації водієві про автомобілі. Проводка системи запалювання. Перемикач електрообігріву скла. Кнопка управління протитуманним ліхтарем. Перемикач під кермом, що відповідає за роботу покажчиків повороту, а також включення і вимикання фар. Важіль включення і відключення двірників. Кнопка вмикання передніх протитуманних ліхтарів. Блок виведення інформації на панель приладів про несправність транспортного засобу. Штекер для підключення додаткових проводів. Роз'єм для підключення бортового комп'ютера. Дроти, що з'єднують електричні частини бічних дверей з базою. Запобіжники, розраховані на 16 ампер, службовці для захисту проводки від короткого замикання. Замок, що дозволяє запустити двигун з допомогою ключа. Перемикач зовнішніх світлових приладів. Вентилятор опалення салону. Додатковий опір в ланцюзі живлення вентилятора. Реле для розвантаження в електропроводці запалювання. Реле підключення заднього протитуманного ліхтаря. Блок стартера. Проводка для підключення додаткових пристроїв. Прикурювач. Проводка і лампа освітлення ящика для рукавичок. Перемикач керування швидкості вентилятора опалення. Лампа, призначена, щоб висвітлювати панелі приладів. Резистор управління яскравістю підсвічування приладів. Додаткове освітлення салону. Перемикач ламп, сигналізують про зниження швидкості. Контакти управління роботи звукового сигналу на кермі. Кнопка подачі зовнішньої аварійної сигналізації. Лампа підсвічування регуляторів нагрівника. Запобіжник, що захищає проводку підігріву сидінь. Він розрахований на 16 ампер. Реле управління інтенсивності підігріву передніх пасажирського і водійського крісла. Загальна схема проводки після 2011 року

Починаючи з 2011 року, інженери-конструктори незначно змінили схему проводки в автомобілі: Датчик не пристебнутого ременя. Клавіша включення обігріву заднього скла. Блок включення і вимкнення передніх протитуманних фар. Блок управління фарами і покажчиками поворотів. Комутаційний короб. Важіль включення омивача і очищувача лобового скла. Клавіша включення задніх протитуманних фар. Штатні індикатори контролю стану автомобіля. З'єднувальний роз'єм для підключення до них проводів, що живлять задні електричні прилади. Споживачі струму на приладовій дошці. Комп'ютер автомобільний. Штекер підключення проводки запалювання до загальної електромережі автомобіля. Індикатор стану іммобілайзера. Проводка, ведуча до електричних частинах в дверях автомобіля. Замок для запуску двигуна. Перемикач для управління роботою зовнішнього освітлення. Вентилятор для опалення салону. Резистор вентилятора. Реле для розвантаження. Контролер у штатній протиугінної системи. Реле для управління стартером. Запобіжник, розрахований на струм не більше 10 ампер. Призначений для захисту ланцюга живлення обігріву сидінь. Реле в системі обігріву. Регулятор, що дозволяє настроїти рівень яскравості світла в салоні. Кнопка включення гудка на кермі. Провід для включення стоп-сигналів. Підсвічування панелі приладів. Лампа для освітлення салону. Провід для підключення підсвічування приладів до загальної мережі. Підсвічування важелів для управління роботою вентиляції і опалювання. Проводка для лампи, що висвітлюють ящик рукавички. Світильник в бардачку. Перемикач для освітлення ящика рукавички. Прикурювач. Блок для керування швидкістю роботи вентилятора отопітеля салону. Кнопка для подачі зовнішньої аварійної сигналізації. Магнітола. Електрообладнання під капотом

У моторному відсіку в автомобілях ВАЗ-2115 тольяттинські інженери розмістили кабелі, що живлять наступні прилади: Акумулятор. Кнопку подачі звукового сигналу. Стартер. Датчик, відповідає за вивід інформації про температуру двигуна. Генератор. З'єднання проводів акумулятора і стартера. Провід для з'єднання негативної клеми акумулятора з металевою частиною кузова транспортного засобу. Дроти для підключення комутаційного блоку. Електричний датчик для контролю рівня рідини в бачку омивача лобового скла. Модулі лівої і правої передньої фари. Термометр для виміру температури повітря на вулиці. Провід, що живить лампу, що сигналізує про рух заднім ходом. Вентилятор. Вільний роз'єм. Датчик для контролю рівня гальмівної рідини. Блок керування передніми протитуманними світловими приладами. Датчик для контролю рівня масла в двигуні. Колодка для підключення проводів системи запалювання. Датчик для контролю рівня охолоджуючої рідини. Ліва протитуманна фара. Права протитуманна фара. Електросхема вентилятора

Електрична схема вентилятора на ВАЗ-2115 складається з окремого реле, електродвигуна спільно з самим вентилятором, проводів для підключення до джерела живлення і датчика температури двигуна. Електродвигун для успішної роботи системи охолодження має лише одну швидкість. Всі електроприлади пристрої захищені плавким запобіжником, який пропускає струм не більше 30 ампер. Блок запобіжників

Електрична схема блоку запобіжників на ВАЗ-2115 включає в себе цілий ряд елементів: 16 запобіжників, які підключені до різних ланцюгів електроустаткування; 9 реле, які необхідні для включення і вимикання електроприладів, які споживають струм значної величини; 4 додаткових плавкого запобіжника.

Також в блоці запобіжників розміщений спеціальний пінцет, який необхідний для вилучення згорілих елементів. В керівництві по експлуатації машини заборонено виймати плавкі вставки без цього інструменту. В іншому випадку можна пошкодити інші електричні елементи. Електросхема запалювання

Схема запалювання на ВАЗ-2115 складається з декількох елементів, розташованих навколо модуля запалювання. Усі вони перераховані у списку нижче: Кришка розподільника запалювання. Контакти, що ведуть до обмотці датчика імпульсів. Провода для живлення запалювання. Високовольтні дроти. Котушка запалювання. Модуль. Датчик імпульсів. Датчик швидкості обертання маховика. Простота конструкції

Автомобіль ВАЗ-2115 досить надійний, дешевий і простий в обслуговуванні. Саме тому він здобув велику популярність серед російських автолюбителів. Автор: Олексій Ємельянов 27 Вересня, 2018



Категория: Автотехника