Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Кулак поворотний на «Ниву»: особливості установки


Опубликованно 26.10.2018 02:06

Кулак поворотний на «Ниву»: особливості установки

«Нива-Шевроле» – вітчизняний позашляховик бюджетного класу. Кулак поворотний на «Ниву» можна встановити своїми руками або звернутися в автосервіс. У цій статті опишемо особливості інсталяції цього елемента. Установка деталі

Кулак поворотний на «Ниву» для установки необхідно доопрацювати – розточити під діаметр 73, зробити канавки під стопорні кільця. Знадобиться додатково встановити підшипник «Івеко-3551». Після цього треба поставити сальник, замінивши стандартну модель. Є наскрізний отвір діаметром 73 мм Відповідно, у всіх сальників ідентичний посадковий діаметр з обох сторін.

З причини великого вильоту діаметра кульової опори треба підготувати деталь упору, попередньо протерти місце для його установки. Наголос також знадобиться доопрацювати, запресувати розжарений грибок з півсферою і проточить його на глибину 6 мм. Обнулятиметься треба від уступу, при цьому обнуливши поздовжній лімб. Під упор підставляється плитка 6 мм відповідно з глибиною посадки сальника.

Верстатні роботи

Підведемо різець ближче, включивши на верстаті невеликі обороти, подачу візьмемо поменше. Включаємо подачу, попередньо підготувавши упор. Техніка безпеки вимагає зняття зайвих деталей. Всі перешкоди повинні бути видалені. Деталь буде обертатися в різні сторони. Малої поздовжньою подачею різець подають до упору. Працюємо, поки не відбудеться дотик. Після чого прибираємо плитку. Треба з розміру 73 отримати 74,2 мм, а сальник – 74,35 мм. Продовжуємо дотичним шляхом обнуляти поперечний лімб.

Установка кулака поворотного на «Ниву» вимагає ретельної очищення поверхні. Важливо виставити внутрішній діаметр щодо зовнішнього діаметра. Далі потрібно витратити деталь кулака поворотного на «Ниву», заглиблюючись на 0,5 мм. Обороти треба зробити поменше, проточить ще один кулак після включення подачі.

Докладний опис процесу

Поворотний кулак «Ниви-Шевроле» з маточинами, кожухами, важелем, підшипниками і сальниками – це твк, повністю знятий з машини. Як розібрати і проточить підшипники і зібрати елементи назад?

Посилений поворотний кулак «Ниви» вимагає розбирання всіх елементів і ретельної їх очищення надалі. Головна проблема – поразка деталей іржею. Тоді з ними дуже складно працювати.

Продовження робіт передбачає наступні дії. Після зняття кожуха можна діставати підшипники і зачищати бази. Всі нутрощі перед установкою нерегульованих поворотних кулаків на «Ниву» будуть викинуті і проточені. Тому дбати про їх збереження не має сенсу.

У результаті залишаються дві внутрішні обойми, які також потрібно прибрати. Зовнішні обойми теж немає сенсу зберігати. Тепер необхідно помити і зачистити бази, обробити їх на токарному верстаті.

Зачищаємо площині бази і перпендикулярні осі обертання. Важливо видалити іржу та інші види забруднень і пилу, перш ніж встановити поворотні кулаки на автомобіль «Шевроле-Нива». Установка кулака

Встановлюємо планшайбу більшого розміру. Відшліфовуємо поверхню, щоб встановити биття. Після цього можна приступати до установки кулака на зачищені бази. Його треба притиснути до плити і виставити в задньому центрі.

Після цього потрібно знайти отвори кріплень і затиснути їх. Кулак встановлено, задню балку можна прибирати. Настав час для встановлення індикатора. Його треба акуратно підняти у верхній точці.

Можливо, знадобиться піджати елементи кріплення. З їх допомогою можна регулювати надійність установки кулака. По закінченні робіт індикатор прибирають і приступають до процесу проточки. Треба досягти показників в 200 обертів, поставивши розточний різець. Додаючи приблизно за 1,5 мм, можна досягти бажаного результату розточування. Потрібно зняти зайвий шар з центральної частини деталі.

Фінальні роботи

Після закінчення робіт треба виміряти результат з допомогою мікрометра. Нульовим показником буде точка всередині поворотних ніжок. Тоді буде видно, скільки залишилося до отримання бажаного розміру. Треба поставити стійку на поперечну подачу і закріпити тримач преса. Потім продовжити верстатні роботи для досягнення чітких розмірів, повторити вимірювання.

Після цього роблять канавки під стопорні кільця. Для цього знадобиться використовувати саморобний різець. Підшипник впирається в обмежувач. Для безпомилкового результату треба просто обвести лінію навколо підшипника і зробити канавку. Помилки в цій ситуації неприпустимі. До готової деталі встановлені два стопорних кільця. На цьому закінчуються токарні роботи. По їх закінченні, не забудьте перевірити результат з допомогою мікрометра.

Пресування

Далі в хід йдуть стопорні кільця, сальники в кількості чотирьох штук, чотири кільця, нові фіксують пластинки і суперсмазка. Використовується прес. Ставиться стопорне кільце, підшипник. Посадочне місце обробляється тонким шаром суперсмазки. Важливо забезпечити чистоту деталей. Залишки нанесеної мастила необхідно видалити.

Підшипник акуратно ставиться під прес і добре обробляється. Готові деталі ретельно змащуються маслом. Все ставиться на місце, прибираються зайві деталі. На завершення треба надіти кожух і зібрати систему в зворотній послідовності. Підіб'ємо підсумки

Роботи по установці поворотного кулака «Шеви-Ниви» дозволять значним чином зменшити розмір дорожнього просвіту. Встановлення поворотних кулаків можна поєднати з використанням нижніх кульових. Описані в статті роботи виконують автолюбителі своїми силами. Можна, звичайно, ремонт машини довірити фахівцям автосервісу, вони зроблять все швидко і за правилами. Автор: Анна Селезньова 6 Жовтня, 2018



Категория: Автотехника