Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Фарбування порогу автомобіля своїми руками


Опубликованно 23.10.2018 00:54

Фарбування порогу автомобіля своїми руками

Молоді люди часто купують старі машини старше 10 років. Іноді з дефектами кузова і прогнилими порогами. У багатьох з них з-за обмежених фінансових можливостей виникає питання: як правильно пофарбувати пороги самому? Ця стаття допоможе знайти на нього відповідь. Що важливо знати про фарбування металів

Іноді в магазинах автоемалей покупці просять продати фарбу в балончиках з металу. Але для сфери кузовного ремонту автомобілів такий запит некоректний. І ось чому. Для того щоб метал пофарбувати надійно і надовго, будь-яку фарбу потрібно наносити тільки на грунт, інакше вона незабаром почне від заліза відвалюватися. Крім цього, типу фарби металік або перламутр майже прозорі. Ними важко зафарбовувати білі, чорні кольори і голу сталь. Тому в цілях економії краще застосовувати грунт нейтрального сірого кольору.

У рекламних оголошеннях можна зустріти вираз «фарба в балончиках з металу». В таких випадках мова йде про матових або напівматових фарбах, призначених для підфарбовування дефектів на металочерепицю. Причому їхні кольори не відповідають автомобільним. Три варіанти роботи

Фарбування порогів автомобіля – досить проста операція. Виконати її досить легко завдяки вузькій формі деталей і їх розташування внизу машини, де якісь огріхи ремонту не кидаються в очі.

Зазвичай забарвлення проводиться з трьох причин: їх довелося поміняти (переварити) за фактом серйозної корозії або після аварії; на них з'явилася невелика наскрізна корозія; на порозі з'явилася вм'ятина.

У всіх трьох випадках технологічний процес буде різним, хоча і багато в чому схожим. Розглянемо кожен з них, але спочатку ознайомимося з порядком робіт. Фарбування порогів

Основний порядок робіт виглядає так: Очищення поверхні в зоні ремонту. Шпаклювання. Маскування прилеглих до місця ремонту частин машини перед грунтуванням. Ґрунтування. Шліфування ґрунту. Маскування прилеглих до місця ремонту частин машини перед фарбуванням і нанесенням захисного антигравийного шару. Нанесення захисного антигравийного шару. Фарбування порогів. Полірування стиків нової і старої фарби. Необхідні лакофарбові матеріали

Для виконання робіт вам знадобиться: Знежирювачах. Поліефірна автомобільна шпаклівка. Шліфувальний папір в аркушах градацій Р 80, 120 Р, Р 240, 800 Р. Скотч малярський Скотч. Грунт сірий акриловий в аерозольному балоні.

Фарба в аерозольному балоні. Лак прозорий в аерозольному балоні (якщо машина набувала металік або перламутр). Ремкомплект з поліефірної смоли, затверджувача і склотканини для ремонту наскрізної корозії.

Поліроль фірми «3 М» № 09374 в кількості 50 грамів для полірування стиків старої і нової фарби.

Скотч-брайт сірий (абразивна губка).

Фарбування порогів після заміни

Після заміни порогів залишаються зварювальні шви, які доведеться шпаклювати поліефірної шпаклівкою. Але спочатку потрібно видалити з зони ремонту будь-який бруд і ,що особливо важливо, всі бітумні, масляні, жирові плями з допомогою обезжиривателя.

Запам'ятайте правило: перед нанесенням будь-яких матеріалів, знежирювачах повинен повністю випаруватися з поверхні!

Після знежирення відшліфуйте фарбу і чорний грунт на новому порозі в районі зварювального шва на ширину не менше 5 сантиметрів в кожну сторону. Шпаклівка добре тримається тільки на зашлифованной абразивом поверхні. Змішуйте шпаклівку з затверджувачем на сталевому шпателі. А ось намазувати її на зварювальні стики зручніше гумовим шпателем. Тонкощі процесу докладно показано на цьому відео.

Поки шпаклівка сохне на стиках, потрібно шліфувальним папером з абразивом Р 80 видалити захисну чорну фарбу з нового порога. Шліфуючи поріг, можна виявити невеликі вм'ятини, які теж слід шпаклювати. З оригінальних порогів для іномарок, включаючи тайванські, захисну фарбу видаляти не потрібно.

Після закінчення роботи зі шпаклівкою закрийте за допомогою малярного скотча, плівки або газет всі місця на машині, куди не повинен потрапити грунт, обезжирьте зону ремонту і нанесіть два повних шару ґрунту на зашпакльовані місця і голий метал. Між шарами давайте витримку 15 хвилин. Через 40-60 хвилин грунт можна шліфувати.

Для цього візьміть четверту частину аркуша градації Р 1000 і обережно видаліть сміття, який прилип на грунт. Також видаліть сухі порошинки в місцях обриву грунту. Якщо цього не зробити, то після фарбування ця «рихлість» проявиться і зіпсує всю роботу.

Наступний крок – це розширення зони матовості на передніх і середніх стійках машини, а також арках задніх коліс. Для цього використовуємо сірий скотч-брайт, тому що він дуже гнучкий і відмінно матує заводський лак машини. Справа в тому, що не можна наносити лакофарбові матеріали на глянсову поверхню заводського лаку. Навіть ретельно очищену. Потрібно обов'язково зробити її матовою з допомогою тонких абразивів. Краще всього з цим впорається скотч-брайт.

Отже, збільшити зону матовості до 30-40 сантиметрів від зварних швів. Далі відступивши ще на 10 сантиметрів вище за стійок. Це межа маскування нефарбуємих частин машини. Візьміть малярний скотч, газети і все, що вище межі маскування, закрийте від фарби і лаку.

Нарешті настає етап фарбування порогів. З допомогою серветки і обезжиривателя очистіть всю зону ремонту і наносите фарбу на грунт шар за шаром, поки він не закрасится. Між шарами робіть паузи по 5 хвилин. Потім через 15 хвилин нанесіть 2 шари лаку до кордонів матовості і глянцю так, щоб глянець вашого лаку з'єднався з глянцем заводським.

Через добу після фарбування можна приступити до поліруванню лаку в місцях стиків. Там потрібно буде спиляти абразивом 2000 Р частинки нового лаку, які потрапили на лак заводський. Потім візьміть невеликий шматок чистої бавовняної тканини, приблизно 10 х 10 сантиметрів, помістіть на нього трохи поліролю «3 М» (приблизно чайну ложку) і вручну відполіруйте ризики від абразиву 2000 Р. Ремонт прогнилих порогів без зварювання

Коли купується машина з крізною корозією, у нового власника може виникнути питання про те, як пофарбувати пороги без використання зварювання для латання дірок. На щастя, сучасні технології дозволяють вирішувати і цю проблему.

Якщо стару машину не планується використовувати більше п'яти років, то ремонтувати пороги можна без зварювання, застосовуючи для латок склотканина. Для цього в спеціалізованому магазині, де продають матеріали для фарбування машин, потрібно придбати набір, що складається з поліефірної смоли, затверджувача і склотканини.

Перш ніж готувати смолу до роботи, необхідно грубим зачистити абразивом іржу і фарбу навколо прогнилого місця. Потім легким молотком слід злегка притиснути зачищене місце всередину. Робиться це для того, щоб наклеєна склотканина не виступала за контур порога. Після наклейки двох-трьох шарів тканини і просочення її поліефірної смолою дайте одну годину на просушку і спиляєте абразивом Р 80 все зайве. Тепер можна приступити до шпаклювання.

Всі подробиці процесу показано на відео. Удачі! Автор: Олександр Кондрат 23 Вересня, 2018



Категория: Автотехника