Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Порше 968" - баланс старого і нового


Опубликованно 23.10.2018 00:54

До моменту початку випуску "Порше 968" справи компанії Porsche були не в найкращому стані. У другій половині 1980-х сталося кілька досить сумбурних змін корпоративної стратегії, почався певний застій у розвитку модельного ряду, що призвело до спаду продажів. 968 модель стала лише модернізованим варіантом "Порше 944" 1982 року. Але при цьому ряд характеристик серйозно покращився, в першу чергу це стосується двигуна. Загальні характеристики

968 модель стала випускатися на заводі "Порше" в Штутгарті, а не на заводах "Ауді" в Неккарзульме, як її попередниця. Це досить позитивно позначилося на якості збірки. Незважаючи на близьке до раніше кузов, технічні характеристики "Порше 968" виросли щодо попередника, завдяки поліпшенню двигуна. Довжина машини складає 4320 мм при масі в 1370 кг. Завдяки поліпшеному двигуну машина розганяється до сотні за 6,5 секунд. Максимальна швидкість дорівнює 252 км/ч. При цьому машина досить економічна і споживає всього 10,3 літра на 100 км при їзді в змішаному циклі. Кузов

Випущений в 1991 році "Порше 968" багато в чому зберіг в собі дизайн старого "Порше 928" 1976 року. Одним з головних елементів подібності стали специфічні фари, складаються тому. В цілому кузов повторював форми 944 моделі.

Але висота машини трохи зменшилася, а форми стали більш округлими, що легко побачити, порівнюючи фото "Порше 968" з 944 моделлю. Відповідно, залишилася класична посадкова формула "2+2". Головними зовнішніми відмінностями можна назвати більш сміливі задні ліхтарі, вбудований бампер з двома великими повітрозабірниками і покращений спойлер.

У машини також був варіант в кузові кабріолет. Причому кабріолети, що постачалися у США, не мали заднього дитячого сидіння і були двомісними, а європейські зберігали формулу "2+2". Інтер'єр

Салон автомобіля продовжив традиційний фірмовий стиль "Порше" з чотириспицевим кермом і розташуванням спідометра і тахометра в центральній частині приладової панелі. Прилади прикриті довгим антибліковим козирком, який прикриває навіть центральні рефлектори обдування. Машина відрізняється якісними спортивними сидіннями з розвиненою бічною підтримкою.

В цілому автомобіль став більш люксовим, ніж попередник. Присутні якісна звукоізоляція, електричні склопідйомники, кондиціонер. Салон оброблений високоякісними матеріалами. Двигун і трансмісія

Незважаючи на те, що двигун був лише модернізованим варіантом попереднього, він став головною родзинкою моделі. В моторі була змінена система запалювання і серйозно модернізована електроніка. Він обзавівся двухмассовым маховиком. Нововведенням стало застосування системи VarioCam, яка змінювала час відкриття впускних клапанів залежно від рівня обертів двигуна. Це дозволило збільшити крутний момент і знизити шкідливі викиди. Перероблений двигун "Порше 968" можна назвати найдосконалішим мотором компанії на той момент. При робочому об'ємі в 3 літри чотирициліндровий атмосферний мотор видавав 240 "конячок". Це майже дорівнює потужності 250-сильного 3,6-літрового двигуна, яким комплектувався старший брат "911". При тому що двигун "Порше 911" мав шість циліндрів. а не чотири.

В базі "Порше 968" комплектувався шестиступінчастою "механікою", також була доступна чотириступінчаста АКПП. Привід був доступний виключно задній. Машина мала повністю незалежну підвіску, що забезпечувало відмінну керованість.

Модифікації

Найпоширенішою була модифікація "Клаб Спорт", яка відрізнялася зменшеною вагою за рахунок урізання комфортабельності салону і перенастроєною підвіскою, укупі з більш великими колесами.

Також фірма "Порше" випустила невелику серію з 13 турбованих 968-х. "Порше 968 Турбо З" розганявся до 100 км/год за 4,7 секунди і мав максимальну швидкість 280 км/ч.

Крім того, була випущена ультраспортивная версія "Порше 968 Турбо РС", призначена спеціально для гонок "Ле Манс". Фахівці фірми зуміли вичавити з трилітрового двигуна 337 "коней", причому двигун був свідомо обмежений, хоча у нього був потенціал до 350 к. с. Машина комплектувалася особливої гоночної підвіскою і АБС. Максимальна швидкість цієї версії досягала 290 км/ч.

"Порше 968" став завершальною моделлю в лінійці нащадків "Порше 928". Для свого часу він пропонував оптимальний баланс ціни і якості, зараз же поступово стає колекційної машиною. Особливо це стосується турбованих версіях з-за їх малого тиражу. Автор: Олег Ємельянов 30 Серпня 2018



Категория: Автотехника