Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

«Кіа-Мохаве» (дизель): відгуки власників, основні характеристики моделі, достоїнства і недоліки


Опубликованно 19.10.2018 03:14

«Кіа-Мохаве» (дизель): відгуки власників, основні характеристики моделі, достоїнства і недоліки

У світі існує багато автомобілів різних класів. Але в Росії воліють зупиняти вибір на позашляховиках або як мінімум на кросоверах. Це не дивно, адже такі машини практичні і мають набагато більшу прохідність, ніж звичайні легковики. Вибір позашляховиків величезний. І сьогодні ми приділимо увагу корейського автопрому. Це дизельна «Кіа-Мохаве» 3.0. Відгуки власників, технічні характеристики, фото – далі у статті. Опис

Отже, що це за автомобіль? «Кіа-Мохаве» являє собою середньорозмірний позашляховик, серійно випускається з 2008 року. Складання здійснюється в: Кореї; Казахстані; Росії. Дизайн

Спочатку ця машина орієнтувалася на північноамериканський ринок. Це відразу помітно по її дизайну. Корейці рідко роблять масивні і грубі позашляховики. Але «Мохаве» – виняток з правил.

Це воістину американський джип з величезними фарами, масивної гратами і великими колісними арками. Внизу розташовується широка «листя», яка також захищає кузов від потрапляння каменів і бітуму з дороги. В цілому автомобіль має непоганий дизайн. Але є і недоліки. Як відзначають відгуки, дизельна «Кіа-Мохаве» має слабке лакофарбове покриття. Через пару років експлуатації на автомобілі проступає іржа. Часто корозії піддаються наступні елементи: пороги; кришка багажника; колісні арки; передня частина капота (в районі решітки радіатора); кромки дверей.

Не можна сказати, що кузов відверто гниє. Але дрібні «жучки» – це не рідкість на «Кіа-Мохаве». Розміри, кліренс, маса

Цей автомобіль – середньорозмірний позашляховик з довжиною кузова в 4,88 метра. Ширина становить 1,92 метра, а висота – 1,81. Дорожній просвіт на стандартних колесах – майже 22 сантиметри. Це непоганий показник, але для серйозного бездоріжжя ця машина підходить не найкращим чином. Кут в'їзду складає 27 градусів, з'їзду – 22,5. Для грунтових доріг цього вистачить з запасом, але оффроуд – це не його стихія. Споряджена маса автомобіля – 2 тонни. Салон

Давайте перемістимося всередину дизельної «Кіа-Мохаве». Відгуки власників кажуть, що салон машини виглядає гідно. Якщо розглядати середні комплектації і вище, варто зазначити бежевий шкіряний салон і приємні вставки під дерево. Кермо четырехспицевый, з кнопками. Панель приладів – інформативна, з бортовим комп'ютером. На центральній консолі розташовується магнітола, блок управління кліматичною системою і пара дефлекторів обдування. Всі кнопки знаходяться під рукою і їх розташування інтуїтивно зрозуміло. Сидіння в міру жорсткі, з хорошим діапазоном регулювань і бічною підтримкою. По центру знаходиться широкий підлокітник. В базових комплектаціях доступний кондиціонер, а в більш дорогих – клімат-контроль.

Салон оброблений добротним пластиком, шумоізоляція непогана – кажуть відгуки. Але з часом можуть з'являтися різні «цвіркуни». У салоні можуть перебувати до семи осіб. Середній ряд сидінь можна налаштувати по куту нахилу спинки, а також рухати в поздовжньому напрямку. Існує думка, що якість салону безпосередньо залежить від зборки. Як показує практика, це дійсно так. Версії, зібрані в Кореї, відрізняються від російських.

Серед недоліків дизельної «Кіа-Мохаве» відгуки відзначають глюки камери заднього виду. Вона може мимовільно відключатися. І щоб вирішити проблему, доводиться звертатися в сервіс. Також з часом закисають контакти проводки клімат-контролю, з-за чого теж можуть бути проблеми.

Іноді на «Кіа» перестає працювати омивач скла. Благо, щоб вирішити цю проблему, досить замінити відповідний запобіжник (він може перегорати). Також власники стикаються зі збоями бортового комп'ютера і аудіосистеми. Багажник

Якщо розглядати семимісцеву версію, багажник здатний вмістити до 350 л поклажі. При необхідності третій ряд сидінь можна прибрати.

В пятиместном виконанні обсяг багажника становить 1 045 літрів. Але це ще не все. Можна трансформувати і середній ряд сидінь. В результаті утворюється вантажна площадка об'ємом в 2 675 літрів. Щоб розширити корисний об'єм, інженери перемістили запасне колесо під днище. Але як зазначають відгуки, дістатися до «запаски» дуже важко. Технічні характеристики дизельної «Кіа-Мохаве»

Під капотом у дизельної модифікації знаходиться шестициліндровий V-подібний двигун серії CRDI. При робочому об'ємі в 3 літри даний силовий агрегат розвиває 250 кінських сил. Крутний момент – 540 Нм. Так як це дизельний мотор, то крутний момент доступний практично відразу – на 1,8 тисячах обертів. Система впорскування – «Коммон Рейл» з пьезофорсунками. Блок циліндрів – чавунний, головка – алюмінієва.

Як веде себе в плані динаміки дизельна «Кіа-Мохаве» 3.0? Відгуки кажуть, що машина при своїй двотонної масі досить жвава. Вона розганяється До сотні за 9 секунд. Максимальна швидкість – 190 кілометрів на годину.

Що кажуть про дизельний двигун «Кіа-Мохаве» відгуки? Власники відзначають, що мотор в цілому непоганий. З ним машина бадьоро йде на обгін, та й ресурс у двигуна чималий – понад 400 тисяч кілометрів. Але щоб мотор прослужив довго, потрібно регулярно міняти витратні матеріали. Це моторне масло і фільтри. Серед істотних плюсів варто відзначити той факт, що паливна апаратура двигуна CRDI адаптована під російські умови експлуатації: мотор може перетравлювати солярку не найвищої якості.

Що кажуть про витрату палива дизельної «Кіа-Мохаве» 3.0 відгуки? Власники відзначають, що мотор досить ненажерливий. Всі звикли економити, купуючи дизельні авто. Але тут це не «прокотить» – кажуть власники. Витрата палива у дизельної «Кіа-Мохаве» – від 12 до 15 літрів на 100 кілометрів шляху. Звичайно, багато що залежить від умов експлуатації і стилю їзди. Але навіть при самих сприятливих умовах витрата палива у дизельної «Кіа-Мохаве» не буде менше 12 літрів. Мабуть, це самий істотний мінус, який відзначають відгуки власників.

Система ГРМ на шестициліндровий двигун CRDI – ланцюгова. Власники кажуть, що механізм дуже надійний. При своєчасній заміні масла можна забути про заміну ланцюга на найближчі 200 тисяч кілометрів. Але ніщо не вічно, тому далі ланцюг буде розтягуватися. Міняти її краще всім комплексом, з натягуванням, роликами і успокоителями.

Серед «болячок» по дизельному двигуну «Кіа-Мохаве» власники відзначають слабкі хомути патрубків ГУРа і ненадійне кріплення захисту радіатора. В іншому проблем по мотору немає. Пару слів про бензиновому моторі

Крім дизельної «Кіа-Мохаве» 3.0 на ринку можна зустріти і бензинову версію. Під капотом буде знаходитися 3,8-літровий шестициліндровий V-подібний двигун. Цей двигун розвиває потужність до 275 кінських сил. Але продажі бензинових модифікацій у Росії припинені в 2015 році. Що кажуть про бензиновому моторі відгуки? Мотор в цілому теж надійний, але дуже лякає витрата. На сотню машина витрачає близько 20 літрів бензину. До того ж за 275-сильний «Мохаве» потрібно платити більш високий транспортний податок. Трансмісія

На даний автомобіль можуть встановлюватися кілька коробок передач: п'ятиступінчаста механіка; восьмиступінчастий автомат; шестиступінчастий автомат.

Останній варіант зустрічається тільки на автомобілях, привезених з США. Що кажуть про ці трансмісії відгуки? Дизельна «Кіа-Мохаве» буде дуже надійною з будь коробкою. Практика показала, що всі три трансмісії мають досить високий ресурс. Що радять вибирати власники? Відгуки кажуть, що краще купувати позашляховик з восьмиступінчастим автоматом. Він поєднує в собі надійність, хорошу економічність і м'яко перемикає передачі. Так, бували випадки, коли АКПП перемикала з ривками і «тупіла». Але ця проблема вирішувалася оновленням програмного забезпечення ЕБУ коробки. Якщо це не рятувало, власники ремонтували гідроблок.

Як довго служить механіка? Відгуки відзначають, що першого ремонту вона вимагає на пробігу не менше 100 тисяч кілометрів. Далі потрібно міняти зчеплення. Масло згідно з регламентом не змінюється, але фахівці рекомендують виконувати його заміну не рідше, ніж раз на 100 тисяч.

Також відзначимо, що машина оснащена системою повного приводу. Передня вісь підключається за допомогою електромагнітної муфти або примусово. Серед мінусів даної системи відгуки відзначають швидкий перегрів електромагнітної муфти. Тому не варто допускати тривалі пробуксовки. Але тут є «захист від дурня» – кажуть власники. У разі перегріву система буде автоматично вимикати передній привід. Тому спалити муфту при всьому бажанні не вийде. Однак є ризик залишитися безпорадним на бездоріжжі, так як крутний момент передаватиметься тільки на задню вісь. Ходова частина

Автомобіль має повністю незалежну підвіску. Спереду – стійки МакФерсон, ззаду – багаторичажка. Відзначимо, що в максимальній комплектації в якості пружних елементів використовуються пружини, а пневматичні балони. Але відгуки кажуть, що дизельна «Кіа-Мохаве» має досить витривалу підвіску. Перший ремонт потрібно на 80 тисячах кілометрів. Сайлентблоки і кульові зажадають уваги на 150 тисяч.

Варто зазначити, що у випадку частого використання авто на екстремальному бездоріжжі буде складно виконувати сход-розвал коліс, оскільки із-за сильних стрибків може повести раму. Серед «болячок» варто відзначити несправність датчика положення кузова. Причому діагностика показує, що даний елемент справний. Проблема полягає у неякісній проводці датчика. Також серед мінусів потрібно виділити малий ресурс передніх колодок. Вони служать не більше 30 тисяч кілометрів навіть при помірній експлуатації.

Як веде себе на ходу автомобіль? Відгуки кажуть, що машина прекрасно ковтає ями та інші нерівності. При цьому авто не надто валкое. На трасі тримає курс впевнено, підрулювати не потрібно – зазначають власники. Але все ж про агресивній манері їзди варто забути. Адже маса позашляховика близько двох тонн. Вартість, комплектації

Автомобіль пропонується в декількох версіях: «Комфорт». «Люкс». «Преміум».

Базова комплектація доступна за ціною від 2 мільйонів 420 тисяч рублів. У цю ціну входить: спрощена система повного приводу; шість подушок безпеки; передній і задній парктронік; кондиціонер; система допомоги при старті на підйом.

Проміжна версія «Люкс» коштує від 2 мільйонів 620 тисяч. Тут є клімат-контроль, фірмовий акустика JBL, мультимедіа-система та інші опції. Комплектація «Преміум» коштує 2 мільйони 850 тисяч рублів. У цю ціну входять: 18-дюймові литі диски; шкіряний салон; ксенонові фари; пневматична підвіска; люк з електричним приводом; вентиляція сидінь; система контролю сліпих зон; камери кругового огляду; старт двигуна з кнопки; безключовий доступ.

Вартість максимальній комплектації може доходити до трьох мільйонів рублів. При цьому на кожен автомобіль надається гарантія терміном на три роки або 150 тисяч кілометрів пробігу.

«Мохаве» б/у

Як йдуть справи на вторинному ринку? Колишній у вживанні позашляховик можна придбати за ціною в 800 тисяч рублів. Це буде 9-річне авто. Більш «свіжі» автомобілі стоять близько мільйона рублів. Підводимо підсумки

Отже, ми з'ясували, що собою являє позашляховик «Кіа-Мохаве». Серед переваг даного автомобіля варто підкреслити: непоганий рівень оснащення (наявність повного приводу вже в базовій комплектації); місткий салон; комфортну підвіску; приємний дизайн; надійний двигун і КПП.

Серед недоліків необхідно виділити: ненадійну електропроводку; слабке лакофарбове покриття; високий витрата палива.

В цілому «Кіа-Мохаве» – це універсальний автомобіль на всі випадки життя. Машина може використовуватися як в місті, так і за його межами. Це комфортний, місткий і надійний позашляховик. Мабуть, єдиний серйозний недолік – це висока витрата палива. Автор: Михайло 13 Серпня, 2018



Категория: Автотехника