Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Сезонне зберігання мотоцикла: правила зберігання та корисні поради


Опубликованно 09.10.2018 02:48

Сезонне зберігання мотоцикла: правила зберігання та корисні поради

Зимове зберігання мотоцикла – це тема, на якій написано величезну кількість статей, знято чимало відео. Хто б міг подумати, що більшість з цих порад - всього лише реклама. Тому в цій статті будуть наведені спростування популярних рекомендацій по зберіганню мотоцикла взимку. Міф № 1: акумулятор повинен перебувати в теплому місці

Найпоширеніший міф говорить нам про те, що акумулятор вашого залізного коня необхідно тримати в теплому місці, але чому, так ніхто і не роз'яснює. Тепло прискорює хімічні процеси, що призводить до швидкої розрядки акумуляторної батареї і сульфатації, з-за якої зменшується ємність. Автомобільні акумулятори заносять у тепле приміщення з однієї причини, щоб в один прекрасний морозний зимовий ранок батарея віддала стартеру потужність, необхідну для того, щоб він у свою чергу зміг запустити двигун з загуслим моторним маслом.

Загалом, мотоциклетний акумулятор потрібно зберігати в прохолодному, темному і сухому приміщенні при температурі не більше п'ятнадцяти градусів Цельсія. Тільки якщо стовпчик термометра в гаражі опуститься нижче мінус двадцяти градусів Цельсія, батарею можна занести у підвал або на лоджію, хоча якщо акумулятор має повний заряд і щільність електроліту має значення норми, то він не застигне навіть при температурі нижче мінус сорока градусів. Потрібно тільки скинути клеми і стежити, щоб напруга не понижалось нижче 12 Вольт. Міф № 2: заміна моторного масла під час зимової стоянки мотоцикла

Ще одним поширеним домислом про зберігання мотоцикла взимку в холодному гаражі є зміна масла до і після заїзду в гараж. Так, якщо у вас є фінансові можливості і час або ж вихід на спонсорську хімію, то можете міняти масло хоч скільки разів і протягом сезонної консервації. А в найкращому варіанті варто ще й розібрати мотоцикл, а кожну деталь помістити в ємність з силікагелем. Раціональніше всього, перед тим як поставити мотоцикл в гараж, зробити так: необхідно прогріти двигун і злити відпрацьоване масло, в результаті залишився в ньому сміття не буде осідати в картері.

Далі є два різних способи. Перший – можете відразу наповнити двигун новим маслом і, якщо воно якісне, то буде зберігати свої характеристики як мінімум рік. Окислення можливо, але його вплив на моторне масло сильно перебільшено рекламниками компанії-виробника. Другий варіант – новим маслом наповнити двигун прямо перед відкриттям нового сезону. Всі, хто кажуть, що без масла всередині двигуна він заіржавіє, помиляються, оскільки все одно під час спокою мастило опускається в піддон картера. На підшипниках, валах та інших деталях залишається мікроскопічна плівка моторного масла, все решта все одно стече в картер і до нового пуску двигуна з перерахованими деталями стикатися не буде. Так що під час сезонного зберігання двигуну взагалі все одно, чи є масло в ньому або відсутня.

Є й інша думка, яка говорить, що навесні в двигуні мотоцикла накопичилася така кількість конденсату, що може завдати шкоди, тому його обов'язково потрібно змити старим маслом. Давайте розберемося, чому це твердження всього лише міф. Об'єм повітря в ізольованому двигуні складає всього лише десять літрів, в цьому кількість може міститися лише 0,2 мл води у вигляді пари, що дорівнює обсягу чотирьох маленьких крапель води. Тому, якщо на початку сезону цей обсяг води конденсується, двигун це якось переживе.

Міф № 3: небезпека холоду

У деяких статтях з порадами щодо зимового зберігання мотоцикла є таке твердження. Воно свідчить те, що холод прискорює корозію. Чому ж це є міфом? А тому що холод є вашим великим другом, а не ворогом, тому що мінусова температура в багато разів уповільнює процеси корозії, а не прискорює. Для мотоцикла найстрашніше явище – це різка зміна температури і висока вологість. При досягненні точки роси водяна пара, що міститься в повітрі, конденсується на холодних поверхнях. Вода – корозія. Щоб мінімізувати вплив вологи, восени заливають повний бак, обмежують доступ сирого повітря в мотор, роблять ін'єкції масла в циліндри, а сам мотоцикл обробляють різною хімією. Міф № 4: для консервації необхідно використовувати тільки спеціальні склади

Виробникам мотохимии вигідно, щоб ви замість пари балонів силіконової змазки купили у них десяток більш дорогих засобів. Силіконове мастило – це дуже недороге, але вкрай корисне засіб. З ним все просто – заливаєте все, що бачите. Чому так? Та тому що силікон хімічно не взаємодіє ні з металом, ні з пластиком, ні з гумовими деталями. Плюс витісняє воду і створює непроникну для вологи плівку.

Міф № 5: попадання силіконового мастила на гальма і покришки неприпустимо

Багато «фахівці» стверджують, що потрапляння силіконового мастила на гальмівні диски мотоцикла неприпустимо, а вже якщо ця змазка туди потрапила, то необхідно відразу міняти гальмівні диски і колодки. Насправді вони не зовсім праві. Гальмівні диски – це та деталь мотоцикла, яка найбільше схильна до корозії, тому їх в будь-якому випадку необхідно обробляти мастилом, щоб уникнути пошкоджень. У будь-якому випадку перед тим, як після сезонного зберігання мотоцикла виїхати на покатушки з друзями, вам потрібно буде помити свою техніку. А будь-яка мийка високого тиску без особливих проблем змиє силіконову змазку, а якщо ви помиєте свого коня з шампунем, то від неї не залишиться і сліду.

Міф № 6: зберігати мотоцикл взимку необхідно тільки на спеціальній підставці

Таке відчуття, ніби статті в Інтернеті з порадами щодо зберігання мотоцикла створюються виключно маркетологами. Адже тільки їм може прийти в голову думка, що зберігати залізного коня у себе в гаражі необхідно тільки на спеціальній підставці. Офіційно можна заявити, що найкраща підставка для зберігання мотоцикла взимку – це його підніжка. Адже не дарма ж на заводі придумали цю геніальну річ.

На цьому стаття підійшла до кінця, сподіваємося, що ви винесли з неї що-небудь корисне для себе і будете використовувати це в подальшому. Автор: Антон Рідко 9 Вересня, 2018



Категория: Автотехника