Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Мерседес е230 W210": технічні характеристики та огляд


Опубликованно 09.10.2018 02:48

"Мерседес Бенц E230 W210" - автомобіль другого покоління E-класу. Здійснювався з 1995 по 2002 рр. Прийшов на заміну першому поколінню W124. Випускався як в кузові універсалу, так і в кузові седана. У 1999 році був проведений рестайлінг кузова, після якого автомобіль обзавівся новим капотом, задніми фарами і новим дизайном поворотників. Технічні характеристики

Технічні характеристики "Мерседеса E230 W210" представлені нижче. Рік випуску 1995 Рік закінчення випуску 2002 Об'єм двигуна, см3 2300 Потужність, л. с. 150 Рекомендована марка палива АІ-95 Привід задній Трансмісія механічна-5, автомат-4 і 5 Розгін від 0 до 100 км/год, с. 10,4 Максимальна швидкість, км/год 207 Розхід палива, місто, л 11,3 Витрата палива траса, л 6,2 Обсяг бака, л 65 Об'єм багажника, л 510

Огляд

У такому вигляді, в якому звикли бачити "Мерседес Е230", автомобіль з'явився лише в 1995 році. Більшість автомобілів даного кузова - седани, рідко можна зустріти кузов універсала.

Не рахуючи комплектації з приставкою AMG, модифікацій двигуна досить багато, включаючи бензинові мотори об'ємом від 2 до 4,3 літра, а також дизельні двигуни об'ємом від 2 до 3,2 літра. Також існують версії як з нагнітачем, так і атмосферні.

З заводу випускаються версії з заднім приводом, повнопривідні можна зустріти досить рідко. Трансмісія - як п'ятиступінчаста механічна коробка передач, так і чотирьох - і п'ятиступінчаста автоматична коробка передач.

Дизайн "Мерседес Бенц Е230" дуже запам'ятовується завдяки своїм "лупатым" фарам, які розташовані по дві з кожної сторони. Звичайно ж, остання версія W213 досить сильно змінилася, а саме дизайн фар.

Для кінця дев'яностих салон "Мерседеса Е230" виглядає бездоганно. Сидіння, оббиті шкірою, дорогі матеріали оздоблення салону надають автомобілю елегантності. У цьому салоні все здається більшим, включаючи кнопки управління кліматом і мультимедиасистемой.

Самим головним елементом салону варто вважати кермо. Знаменитий логотип прикрашає кермо з дерев'яною опліткою, роблячи його ще більш запам'ятовується. На кермі також є кнопки управління мультимедіа.

Приладова панель включає в себе спідометр, тахометр, температуру масла і рівень палива в бензобаку. Також всередині спідометра знаходиться дисплей, що відображає загальний пробіг автомобіля і поточне кількість пройдених кілометрів, що можна скинути. Всередині області рівня палива вказується температура за бортом, а всередині тахометра - час і ступінь передачі.

Центральна панель - вершина дизайнерського мистецтва дев'яностих. Зроблена з дерева. Включає в себе вбудовану магнітолу, управління клімат-контролем, а також аварійну кнопку. Знизу розташований відсік для дрібниці і гніздо прикурювача.

Важіль автоматичної коробки передач також дерев'яний. Має 4 режиму роботи: драйв, парковка, задній хід і нейтральне положення. З боків від важеля розташовані кнопки підйому і закриття бічних стекол, а також подушка безпеки.

Сидіння "Мерседеса Е230" регулюються за допомогою кнопок електроприводу. Розташовані вони на двері. Підголовник регулюється як зі спинкою, так і стан місця для сидіння. Для більш зрозумілою роботи з ним положення кнопок регулювання виконано у формі самого сидіння.

Обшивка дверей - шкіряна. Має якісні рядки, а також подушку безпеки в кожній двері.

Відгуки

Плюси "Мерседеса е230 W210": легендарний клас від не менш легендарної компанії; якість збірки; надійність; матеріал оздоблення салону; функціонал; запам'ятовуються елементи екстер'єру та інтер'єру автомобіля; плавність ходу; комфорт; безпека.

Мінуси: дороге обслуговування; вік; пробіг; велика витрата палива; вартість на вторинному ринку.

Висновок

Власники "Мерседеса Е230" з гордістю говорять, що це один з найкращих випускаються серійних автомобілів компанії "Мерседес". Після володіння таким автомобілем люди навіть близько не ставлять можливість зміни автомобіля на його найближчих конкурентів в особі "Ауді" чи "БМВ". Автор: Станіслав Корсак 27 Серпня, 2018



Категория: Автотехника