Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Мотоцикл КТМ 690 SMC: огляд, технічні характеристики і фото


Опубликованно 08.10.2018 05:10

Мотоцикл КТМ 690 SMC: огляд, технічні характеристики і фото

Мотоцикл КТМ 690 SMC рідко обирають новачки. В його двигуні чимало кубічних сантиметрів, він частіше стає вибором досвідчених пілотів. Він не прощає помилок. У ньому немає ні найменшого натяку на практичність або комфорт, але є все для жвавої їзди, віражів, прольотів в пробці і багато чого іншого, про що міг би помріяти мотолюбитель. Технічні характеристики

Технічні характеристики КТМ 690 SMC представлені нижче:

Двигун

1-циліндровий, 4 такту

Об'єм двигуна, см3

655

Крутний момент об/хв

6500

Коробка передач

6-ступінчаста, зчеплення - кулачковое

Рама

Хром-молібден із захисним покриттям

Передні гальма

Чотирьохпоршневі

Задні гальма

Однопоршневые

Висота (сідло), см

88

Вага, кг

154

Охолодження

Рідина Особливості

Цей мотоцикл призначений для високих людей з ростом близько 180-190 сантиметрів. Найчастіше купується для їзди по місту, по дорогах з грунтовим покриттям. Для їзди через місто підійде відмінно. Максимальна швидкість близько 160 км/год, але їздити на такій швидкості не дуже приємно з-за зустрічного вітру в обличчя і тіло. Комфортною їздою вважається швидкість близько 120 км/год Витрата палива при даній швидкості становить приблизно 5 літрів на 100 кілометрів. Рекомендоване паливо - АІ-95.

На КТМ 690 SMC можна спокійно з'їжджати з сходів, заїжджати на них, долати невеликі бордюри. Для їзди на більшій швидкості можна прикріпити захисне скло. Так швидкість в межах 160 км/год стає комфортною.

Сидіння не з самих зручних, але і до нього можна звикнути за пару місяців.

Максимальна потужність даного агрегату становить 67 кінських сил. У моделі 2014 року споживання палива зменшилося на 10 відсотків. Також двигуном управляє електроніка, здатна перемикати паливні картки, яких тут 4.

Антиблокувальна система, тепер відключається, присутня навіть на базовій комплектації. При цьому є опція, здатна відключати антиблокувальну систему тільки на задній осі, яка дозволяє контролювати поворот у заметі і гальмування передньою віссю.

У ендуро-версії мотоциклу KTM 690 SMC був модернізований двигун. Як і версія 2014 року, він оснащений антиблокувальною системою в базовій комплектації.

Об'єм двигуна був збільшений завдяки збільшеному відстані ходу поршня на 4,5 міліметра. Діаметр поршня не змінився.

Рама захищена покриттям, підвіска має стандартні налаштування, схожі з більшістю мотоциклів. Завдяки їй мотоцикл може проїхати по будь-якій поверхні, хіба що на будинок не може піднятися. Він не боїться падінь завдяки своїй міцній рамі. При падінні на бік він падає на захист ручки і підніжку, так що кузов не зазнає краху. Відгуки

Якщо оцінювати за п'ятибальною шкалою, то більшість власників КТМ 690 SMC ставлять наступні оцінки: Дизайн - 4. Комфорт - 3. Безпека - 4. Технічні характеристики - 5.

Але без захисного скла жваво їздити на ньому не вийде через попутного вітру. До плюсів також можна віднести потужність, прохідність, невелика вага, універсальність.

Клас ендуро досить популярний останнім часом. Це дуже практичний, універсальний мотоцикл, але не варто починати з нього свій шлях мотолюбителя, так як він занадто жвавий для новачків і може зіграти злий жарт з недосвідченими водіями. Автор: Станіслав Корсак 19 Серпня, 2018



Категория: Автотехника