Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Тойота Рав 4": витрата палива, технічні характеристики, відгуки власників


Опубликованно 07.10.2018 01:50

Toyota Rav 4 з перших днів появи завоювала широку популярність серед автовласників. Кросовер відрізнявся хорошою прохідністю і комфортним салоном. Зовнішній вид стрімко змінювався від покоління до покоління. Короткий опис моделі

Японські інженери займалися розробкою нового універсала підвищеної прохідності, який мав би привід на всі колеса і міг долати легке бездоріжжя. Незалежна підвіска і несуча конструкція кузова забезпечували відмінну керованість, а невелика вага і тяговітий мотор давали спортивну динамку «Рав 4». Витрата палива не повинен був виходити за рамки 16 літрів по місту і 9 літрів по трасі. Перша генерація. Кузов XA10

Перша модель «Рав 4» з'явилася в 1994 році. Це був трьохдверний універсал з повним приводом, який міг з комфортом перевозити пасажирів, як по асфальтованому покритті, так і по невеликому бездоріжжю.

У автомобіля була коротка база, за якою водієві і пасажирам було затісно, однак у 1995 році була представлена п'ятидверна версія. Тепер місця для пасажирів стало набагато більше, завдяки цьому Rav 4 стали вважати сімейним універсалом підвищеної прохідності.

У першому поколінні був доступний тільки один двигун – дволітровий. Агрегат працював на бензині і видавав 128 кінських сил. Рядна четвірка володіла високою надійністю і непоганий економічністю. Витрата палива «Рав 4» 2,0 становив 9-11 літрів на 100 кілометрів пробігу по трасі.

У продаж надходили і передньопривідні версії, однак вони не користувалися великим попитом. Трансмісія пропонувалася механічна 5-ступінчаста або автоматична з 4 передачами і двома режимами роботи: Norm і PWR. Друга генерація. Кузов CA20

У першій половині 2000 року в продаж почали надходити нові версії кросовера. Японські інженери зробили ставку на оновлений зовнішній вигляд, нові силові агрегати і більш зручний салон. У ході створення другого покоління враховувалися всі недоліки і слабкі місця попереднього кузова.

У першу чергу в очі кидався покращений зовнішній вигляд. Тепер у «Рав 4» з'явилися масивні колісні арки з захисними накладками, кузов став вище і більше. Колісні диски отримали новий розмір та дизайн.

Інтер'єр також зазнав доопрацювання. У кросовері з'явився якісний пластик, який не скрипів і був чудово скомпоновано. Місця для водія і пасажирів стало більше, а багажник став ширше і вище.

Гамма двигунів розширилася. Для покупки стали доступні: Бензиновий 2,0-літровий мотор з максимальною потужністю 150 кінських сил. Бензиновий 1,8-літровий агрегат, здатний видати 128 кінських сил. Дизель об'ємом 2 літра і потужністю близько 113 кінських сил.

Всі силові агрегати комплектувалися механічною або автоматичною трансмісією на вибір. У «Рав 4» витрата палива на 100 км тепер становив близько 9 літрів при їзді по трасі і 14-15 літрів в міському потоці.

Завдяки новій налаштування шасі, автомобіль отримав керованість як у звичайного седана. Високий кліренс не заважав різко проходити повороти, а кузов не кренился і впевнено тримав траєкторію навіть на швидкості вище 150 км/год. До мінусів водії відносили тільки жорсткість підвіски, тепер стали відчуватися всі стики і нерівності навіть на хорошому покритті. Третя генерація. Кузов CA30

У 2005 році японські інженери показали нове покоління популярного кросовера. Збірка «Рав 4» третього покоління стартувала в 2006 році. Найбільшою зміною стало відсутність короткої трьохдверної версії. Тепер для покупки став доступний тільки п'ятидверний варіант. Платформа кузова, налаштування шасі, гамма двигунів – все нове.

Система повного приводу також змінилася. Тепер за підключення задніх коліс відповідала віскомуфта, яка активувалася при пробуксовці передньої осі. Повний привід також можна активувати з салону за допомогою спеціальної клавіші. Нововведення дозволило знизити витрату палива «Рав 4» автомат, але «ніжна» муфта стала швидко перегріватися при їзді по піску або глині і відключалася, також задні колеса відключалися при їзді понад 40 км/ч.

Третє покоління отримала нові силові агрегати. З'явився новий мотор об'ємом 2,4 літра і потужністю 152 кінські сили, який витрачав менше 9 літрів по трасі. Також додалася дизельна установка на 2,2 літра з турбонаддувом. Такий агрегат видавав 177 кінських сил і споживав близько 6 літрів палива при їзді по трасі.

Матеріали салону змінилися в кращу сторону. З'явився люк в даху, оптитронне панель приладів і 6 подушок безпеки. Система мультимедіа стала розуміти російську мову і обзавелася підтримкою бездротового з'єднання з мобільним телефоном. Рестайлінг моделі CA30

2010 рік приніс глобальний рестайлінг популярного кросовера. Зміни торкнулися зовнішнього вигляду, внутрішнього оснащення і налаштувань шасі.

Розміри кузова стали більше. Тепер в кросовері з комфортом можуть вміститися 5 осіб. Багажник збільшився до 540 літрів, а спинки заднього сидіння при складанні утворюють рівну підлогу.

Силові установки залишилися колишніми, однак японські інженери попрацювали над системою впуску паливної суміші у «Рав 4». Витрата палива став стабільнішим і не виходив за рамки 14 літрів в змішаному режимі. На економічність також впливала система повного приводу, яка автоматично підключала задню вісь при пробуксовці передніх коліс.

Трансмісія сильно змінилася. Тепер механічна коробка пропонувалася з 6-ступенями. Стару АКПП замінили на сучасний варіатор, який також кращим чином вплинула на економічність кросовера. Витрата палива «Тойота Рав 4» автомат по трасі був у межах 10 літрів, а завдяки новому варіатору «апетит» впав до 8,3-9 літрів. Новий «Рав 4»

Зовнішній вигляд кросовера сильно змінився в кращу сторону. Тепер у фарах головного світла встановлені світлодіоди, які включаються автоматично й виконують роль денних ходових вогнів. Решітки радіатора більше немає, вона поєднана з бампером, в який вбудовані спеціальні отвори для забору повітря. Протитуманні фари розташовані у звичному місці. У нижній частині бампер прикритий чорним захисним пластиком і декоративної шаблею сріблястого кольору.

При першому погляді на бічну частину, в очі кидається масивний поріг з чорного пластику і роздуті арки з великими колесами. Кросовер всім виглядом натякає на динамічність і фундаментальність. Ручки відкривання дверей пофарбовані у колір кузова, дзеркала заднього виду вбудовані повторювачі поворотів, електричний обігрів і система регулювання з функціією автоскладання при постановці на охорону.

Зміни торкнулися і корми автомобіля. Кришка багажника має правильну прямокутну форму, що дозволило збільшити об'єм вантажного простору і зручніше зробити укладання великогабаритного вантажу. Ліхтарі також отримали нову форму, тепер вони сильно витягнулися на кришку багажника і охоплюють бічну частину задніх крил. За підсвітку відповідають вбудовані світлодіоди, які розраховані на весь термін служби кросовера. Бампер хизується світлодіодними протитуманними вогнями і захисної спідницею з чорного пластику. Центральна частина прикрашена дифузором сріблястого кольору. У нового «Рав 4» витрата палива знизився завдяки зменшеному лобового опору кузова. Також стало комфортніше пересуватися на великих швидкостях – вітер завиває, і кросовер слід чітко по траєкторії.

Інтер'єр

Кросовер нарешті отримав оновлену панель приладів. Тепер замість застарілого оптитрона встановлено кольоровий дисплей на 4,2 дюйма. Швидкість і обороти двигуна зав'язані на класичні стрілочні покажчики з м'якою підсвічуванням.

Кермо тепер з підігрівом. Клавіші управління системою мультимедіа переглянуті та встановлені у новому порядку, в темряві вони, як і раніше підсвічуються світлодіодами. Рульове колесо отримало нову оплетку з натуральної шкіри тонкої вичинки. Кожна строчка підігнана з ювелірною точністю.

Матеріали торпеди помітно покращилися. Пластик у верхній частині м'який і приємний на дотик. В районі системи клімат-контролю додано вставка з натуральної шкіри. Система мультимедіа розташована в зручному місці, з боків встановлені повітроводи трапецеїдальної форми. А ось з блоком управління обігрівом сидінь японські інженери промахнулися – тягнутися до нього незручно і доводиться відволікатися від дороги.

Важіль КПП виконаний в класичному стилі з приємною підсвічуванням положення. Всі деталі салону виглядають добротно, зазори і щільність припасування на висоті.

Крісла водія і пасажирів стали ще зручніше. До речі, тепер обігрів встановлений і на задньому ряду. Анатомічна форма спинки не дасть пасажирам втомитися навіть при довгій дорозі, а розширена система регулювань допоможе вибрати зручне положення.

Технічні характеристики

Для покупки доступно кілька варіантів двигунів: Бензиновий 2,0-літровий агрегат з максимальною потужністю 145 кінських сил. Максимальна швидкість 181 км/год, розгін до сотні займає 11,3 секунди. Бензиновий 2,5-літровий мотор, який видає 180 кінських сил. Максимальна швидкість 181 км/год, а час розгону – 9,4 секунди. Дизель об'ємом 2,2 літра і потужністю 150 кінських сил. Розгін становить 11,5 секунд, а максимальна швидкість обмежена 180 км/ч.

Трансмісія доступна на вибір. Механічна коробка з 6-ступенями або безступінчатий варіатор. У нового «Рав 4» витрата палива істотно знижений за рахунок додавання шостої передачі в механічну коробку передач.

Інші технічні характеристики: довжина – 4604 міліметрів; ширина – 1847 міліметрів; висота – 1715 міліметрів; кліренс – 200 міліметрів; максимальний об'єм палива – 60 літрів.

Тип приводу розрізняється на повний і передній залежно від комплектації. Маса кросовера становить 1647 кілограмів.

Витрата палива в різних режимах

Тип використовуваного палива в новому Rav 4 рекомендується не нижче 95. Витрата палива «Тойота Рав 4» 2,0 залежить від зовнішніх факторів. У міському режимі кросовер зажадає не менше 11 літрів, по трасі близько 6,4 літра, а в змішаному режимі в межах 8 літрів.

Витрата палива «Рав 4» дизель становить 8-9 літрів в міському режимі і в межах 7,5 літрів при їзді по трасі і в змішаному циклі.

2,5-літровий агрегат став самим популярним на ринку, він тяговитий і досить економічний. У «Тойоти Рав 4» видаток палива з двигуном 2,5 літра складе близько 12 літрів в місті і 7,5 літрів на трасі. У змішаному циклі кросовер займе близько 9 літрів бензину. Відгуки власників про автомобілі

Власники нового Rav 4 відзначають брак тяги 2-літрового агрегату при обгонах на трасі або при затяжних підйомах. Також деякі автолюбителі відзначають посередню шумоізоляцію задніх арок.

У більшості випадків покупці задоволені новим кросовером. Він легко запускається в холодну погоду, система клімат-контролю має широкий набір налаштувань. Місця в багажному відділенні вистачає для всіх поставлених завдань. Безступінчата трансмісія працює на тверду п'ятірку і не приносить проблем. При купівлі нового Рав 4» слід звертати увагу на комплектацію і не переплачувати за непотрібні опції. Автор: Ксенія Пальцева 18 Вересня, 2018



Категория: Автотехника