Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Захист двигуна "Ниви Шевроле": вибір і установка своїми руками


Опубликованно 05.10.2018 22:52

Захист двигуна

Умови експлуатації Niva Chevrolet і приналежність моделі до категорії позашляховиків визначають необхідність захисту ходової частини та двигуна автомобіля. Поїздки по бездоріжжю та шкоди, яка завдається днища, прискорюють знос основних механізмів. Власнику Niva Chevrolet бажано подбати про захист двигуна і КПП перед придбанням позашляховика.

Штатна захист

Топові комплектації оснащуються штатної захистом картера і днища, виконаних з листової сталі завтовшки 2-3 міліметра. Ребриста конструкція забезпечує охолодження двигуна, але за наявності отворів приводить до швидкого забруднення днища і необхідності регулярного демонтажу елемента для очищення. Ефективності штатної захисту достатньо для розміреної експлуатації автомобіля в міській межі.

При експлуатації Chevrolet Niva як позашляховика необхідна установка захисту двигуна більшої міцності і надійності, оскільки штатний елемент не може впоратися з серйозними ушкодженнями днища при поїздках по бездоріжжю. Захисні пластини підрозділяються на кілька видів за типом матеріалу виготовлення.

Види захисту

Захист двигуна "Ниви Шевроле" буває трьох видів: Металева. Штатна захист картера, встановлювана на топові комплектації або купується окремо в автомагазині. Вартість - від 3 тисяч рублів. Не відрізняється особливою ефективністю, достатня для стандартної експлуатації автомобіля в міській межі. Алюмінієва (дюралевая). Товщі металу захисту двигуна в два рази. Володіє меншою вагою в порівнянні зі сталлю. Стійка до впливу вологи і корозії. Забезпечує надійний захист картера і охолодження двигуна. Недолік - висока вартість. Композитна. Захист картера з високою стійкістю до механічних пошкоджень. Володіє більшою міцністю, забезпечує кращий захист двигуна. Перевершує по вазі дюралеві аналоги. Мінімальна вартість - від 8 тисяч рублів.

Вибір захисту двигуна

Опитування автовласників і моніторинг основних пропозицій дозволяють виявити чотири основних бренду захисту двигуна "Ниви Шевроле": "Альфа-Картер", "Техномастер", "Добротні захисні конструкції" і "Шериф". Останні дві користуються найбільшою популярністю з кількох причин: Виготовляються з металевих листів товщиною три міліметри. Проста конструкція і форма елементів. Продумана система кріплень - високоміцні сталеві балки. Заставні з оцинкованими шайбами. Незначне зменшення кліренсу.

Єдиний недолік - гайки осей передньої підвіски не закриваються через невеликий ширини захисту. Плюс такої конструкції - охолодження двигуна і легкість очищення від бруду.

Захист "Шериф"

Конструкція захисту розроблена з урахуванням особливостей кузова Chevrolet Niva, об'єму двигуна автомобіля, кліренсу, рівня прохідності та інших параметрів. Оптимальне співвідношення ціни та якості забезпечує популярність серед власників позашляховика. Вартість захисту двигуна "Ниви Шевроле" - від 2 тисяч рублів і вище залежно від комплектації, матеріалу та виду кріплення. Переваги захисту "Шериф" Надійний захист моторного відсіку автомобіля від пошкоджень. Стійкість до впливу вологи та бруду. Металеві конструкції крила оберігають картер від пилу. Ребриста поверхня і отвори в захисті забезпечують додаткове охолодження двигуна і підтримку стабільної температури моторного відсіку. Порошковий метод фарбування підвищує стійкість металу до корозії і пошкоджень. Гумові амортизатори, розташовані по краях захисту, мінімізують шум і вібрацію при русі позашляховика. Зниження експлуатаційних витрат, пов'язаних з обслуговуванням автомобіля, і усунення необхідності в регулярному демонтаж захисту завдяки наявності отворів для зливу відпрацьованого моторного масла і заміни фільтрів. Аеродинамічні властивості конструкції забезпечують краще зчеплення автомобіля з трасою. При розробці захисту двигуна "Ниви Шевроле" "Шериф" враховуються конструктивні особливості позашляховика. Установка елемента здійснюється з використанням надійного кріплення на штатні отвори. Висока міцність гарантується застосуванням технології штампування при виготовленні захисту.

Монтаж захисту

Роботи з встановлення захисту двигуна "Ниви Шевроле" своїми руками проводяться на оглядовій ямі. Перед монтажем днище і моторний відсік позашляховика очищаються від бруду і пилу, це полегшує доступ до кріплень.

Монтаж виконується в кілька етапів: Підготовка. Днище, моторний відсік і штатна захист двигуна "Ниви Шевроле" - при наявності такої - очищаються від бруду. Оптимальний варіант - скористатися мийкою Karcher. Для установки знадобиться набір ключів і викрутка. Заміри. Захист приміряється до днища автомобіля, перевіряється відповідність штатних кріплень і отворів елемента. Конструкція складається з двох частин: основний - для двигуна, і додаткової - для трансмісії. Установка. Жорсткість захисту забезпечується кріпленням на шість болтів. Перевірка. Здійснюється діагностика надійності кріплень. Рекомендації

Захист двигуна "Ниви Шевроле" класифікується за типом матеріалу виготовлення, методу кріплення і конструктивним особливостям. При виборі конструкції спираються в першу чергу на умови експлуатації позашляховика. Ефективності штатної захисту достатньо тільки для їзди в міській межі.

Повна захист моторного відсіку і картера забезпечується дюралевої або броньованими сталевою конструкцією. Обслуговування встановленого елемента полягає в регулярному очищенні від бруду.

Нюанси вибору захисту У комплекті з захистом двигуна "Ниви Шевроле" поставляється інструкція по установці. Бажано переконатися у виконанні виробником гарантійних зобов'язань, оскільки на елементи захисту не поширюється обов'язкова сертифікація, відповідно, сертифікат може не додаватися до виробу. Товщина, властивості, технічні характеристики матеріалу, кількість і глибина ребер жорсткості визначають жорсткість захисту. Кріплення пластикової захисту повинні оснащуватися сталевими втулками. При виборі конструкції необхідно переконатися в тому, що вона виконана із заявлених карбону або кевлара. Перевірка здійснюється за допомогою стирання нанесеною на поверхню чорної фарби і визначення кольору волокон: білий характерний для склотканини, чорний - для углеткани, зеленувато-золотистий - для кевлара. Захист двигуна "Ниви Шевроле" повинна встановлюватися на призначені для цього силові елементи кузова. З цією метою використовуються технологічні отвори в поперечній балці підвіски, лонжеронах, підрамнику та інших конструкціях. Товщина сталевих лапок та кронштейнів кріплення захисту повинна становити 3-5 міліметрів. Покриття елементів кріплення повинно бути гальванічним - воно забезпечує надійний захист від корозії. Необхідність у цьому зумовлена регулярним демонтажем захисту з метою її очищення від бруду. Пружинні шайби або гайки з нейлоновими кільцями запобігають самоотвинчивание кріплення.

Експлуатація захисту

Ймовірність пошкодження коробки перемикання передач і картера двигуна не виключається установкою захисту - вона тільки знижує ризик деформації днища. З цієї причини стиль водіння повинен відповідати дорожнім умовам: При з'їзді з траси на польові та ґрунтові дороги в умовах поганого освітлення необхідно знижувати швидкість руху. Гальмування перед перешкодами здійснюється заздалегідь. Водні перешкоди, бордюри та залізничні переїзди долаються акуратно і на невеликій швидкості. Їздити по нескошеної трави необхідно з обережністю, оскільки в ній можуть ховатися камені, пні, металеві деталі, глибокі борозни та інші перешкоди. З цієї причини передбачуваний маршрут бажано пройти пішки. Предмети, що лежать на трасі, необхідно об'їжджати, а не пропускати між колесами, оскільки їх розмір складно визначити на великій відстані при під'їзді.

Основними вимогами, що пред'являються до захисту картера двигуна і, є міцність і жорсткість - від них залежить опірність конструкції ударних навантажень. Механічні властивості елементів повинні бути спрямовані на гасіння сили удару в разі наїзду на перешкоду і збереження початкової форми без її деформації. Оптимальна жорсткість захисту відповідає деформації, яка відбувається в межах зазору між картером і конструкцією - його величина не перевищує 20-30 міліметрів. Більше значення може призвести до зменшення кліренсу Chevrolet Niva. Автор: Михайло Світанковий 10 Серпня, 2018



Категория: Автотехника