"Тойота-Королла": витрата палива на 100 км, технічні характеристики, відгуки власників
Опубликованно 05.10.2018 22:52
«Тойота-Королла» - автомобіль С-класу, який колесить по всьому світу вже більше 50 років. Немає жодного куточка на земній кулі, де б не знали седан, універсал або хетчбек під назвою Corolla. Причиною такої популярності стали титанічна надійність всіх вузлів і агрегатів і приємний зовнішній вигляд. А витрата палива на 100 км у «Тойоти-Королли» настільки малий, що допоможе зберегти сімейний бюджет. Коротка пам'ятка
Поява першого примірника відбулося в далекому 1966 році. Компанія Toyota змогла сконструювати автомобіль, який витрачав мало палива, міг проїжджати великі відстані, пристойно виглядав, був надійним і коштував невелику кількість грошей.
У 1974 році модель Corolla потрапила в Книгу рекордів Гіннеса як самий популярний і купується автомобіль у всьому світі. До 2013 року було реалізовано понад 40 000 000 примірників з усіх 12 на той момент поколінь. «Королла» в кузові Е-100
У другій половині 1991 року з конвеєра зійшло сьоме покоління популярного автомобіля. Його можна було придбати в європейських країнах, Сполучених Штатах Америки та в Японії. «Королла» в цьому кузові отримала премію від ADAC як самий надійний автомобіль. Основне виробництво знаходилося в Японії, додатково відкрився новий завод в Туреччині.
Toyota пропонувала бензинові і дизельні агрегати: Бензинові 1,3, 1,6 і 1,8-літрові мотори. Дизельний 2,0-літровий агрегат.
Автомобіль поставлявся з різними типами трансмісій: 5-ступінчаста механічна або автомат з 3, 4 передачами в залежності від комплектації. Основним було передньопривідне виконання, проте у продажу зустрічалися і повнопривідні версії.
По витраті палива «Тойота-Королла» 1,6 не виходила за рамки 7-8 літрів по трасі, що вважається відмінним показником навіть в ці дні. «Королла» в кузові Е-110
Нова генерація 1995 року принесла зміни тільки в зовнішньому вигляді та інтер'єрі. З технічної точки зору не змінилося практично нічого. Налаштування підвіски і трансмісії залишилися колишніми. Єдиним великим нововведенням стала відмова від карбюраторного уприскування, тепер всі версії для Росії і США встановлювався сучасний інжектор.
Європейські версії з лівим кермом сильно відрізнялися від японських варіантів круглими передніми і задніми фарами, бамперами і внутрішнім оснащенням. Якщо «японця» було складно знайти без повного електропакету, «європейці», навпаки, повально обладналися механічними склопідйомниками і ручними регуляторами дзеркал заднього виду.
Завдяки новому уприскуванню вдалося знизити витрату палива в «Тойоті-Королле» 1,6 (механіка і автомат). Тепер двигуну потрібно не більше 11-12 літрів при їзді в міському потоці. «Тойота-Королла» в кузові Е-120
Чергова модифікація з'явилася в 2001 році в автосалоні у Франкфурті. Зовнішній вигляд був повністю перероблений, тепер в кожному елементі простежувалася європейська нотка.
На вибір були доступні наступні типи кузова: седан, хетчбек і універсал. Також у продажу була версія універсалу з повним приводом і збільшеним кліренсом – Verso. Змінилися налаштування шасі. Істотно підвищився комфорт за рахунок збільшення вільного ходу амортизаторів. Передня вісь працює на класичній компоновці «МакФерсон», ззаду – балка.
Оновилася і лінійка двигунів. Японці впровадили нову розробку активних фаз газорозподілу (VVT-i), завдяки якій витрата палива на 100 км у «Тойоті-Королле» знизився до 6-7 літрів по трасі. Всього пропонувалося кілька двигунів: 1,4-, 1,6 - і 1,8-літрові мотори з максимальною потужністю 97, 110 і 125 кінських сил відповідно. 1,4 -,2,0 - і 2,2 - літрові дизельні установки з потужністю в 90, 116 і 177 кінських сил.
«Тойота-Королла Крайнього», витрата палива: АІ-95 з коробкою автомат – до 11 літрів в змішаному циклі, АІ-95 з механічною трансмісією – до 9,8 літра в змішаному режимі. Для кузова універсал це відмінні показники, яких вдалося досягти завдяки новій системі VVT-i.
Версії даних автомобілів донині успішно продаються на вторинному ринку і користуються попитом серед автовласників за рахунок вдалого екстер'єру, якісного салону, міцною підвіски і витривалого двигуна. Зустрічаються варіанти з пробігом від 300 000 кілометрів, які знаходяться у хорошому стані і не потребують ремонту силових частин і агрегатів. Модель в кузові Е-140
Наступною генерацією стала Corolla в кузові під маркуванням Е-140, яка з'явилася в 2006 році. Цей автомобіль не сильно відрізнявся від попередньої генерації в технічному плані. Основні зміни торкнулися дизайну кузовних деталей і салону.
Налаштування підвіски, гальмівної системи і рульового керування залишилися на колишньому рівні. Для 2006 року їх було цілком достатньо. Гамма двигунів для автомобілів, які офіційно поставлялися в Росію, складалася з 1,3 - і 1,6-літрових бензинових агрегатів. 1,3-літровий двигун видавав 101 кінську силу, а 1,6-літровий – 124. Фази раніше регулювалися системою VVT-i.
Витрата палива у «Тойоти-Королли» 2008 року варіювався в межах 10-12 літрів в змішаному режимі і залежав від стилю водіння.
Трохи пізніше компанія Toyota вирішила впровадити в популярний автомобіль роботизовану коробку передач, що суттєво вплинуло на економічність. Однак сумнівна надійність і ривки при перемиканні передач змусили потенційних покупців відмовитися від придбання таких комплектацій. Через 2 роки японці прибрали варіацію Corolla з роботом. Нова Toyota Corolla
У 2013 році японські інженери представили нову Corolla. Вона виявилася повністю переробленим автомобілем, побудованим на новій платформі з використанням двигунів з небувалою раніше економічністю і приємістістю.
В авто «Тойота-Королла» витрата палива на 100 км знизився до 10 літрів в змішаному режимі. Такий економічності посприяли полегшені матеріали кузовних деталей, нова трансмісія.
Технічні характеристики
Основні параметри нової Toyota Corolla: Коробка передач – безступінчатий варіатор Multidrive S. Величина дорожнього просвіту – 150-160 міліметрів, залежно від комплектації. Довжина – 4622 міліметра. Ширина – 1776 міліметрів. Висота – 1466 міліметрів. Мінімальне октанове число палива, що використовується – 95.
Обсяг багажника становить 453 літра, паливний бак вміщає 55 літрів. Екстер'єр
Передня частина дуже нагадує Rav-4, який задав тон всьому модельному ряду Toyota. Довгий і похилий капот без яскраво виражених ребер жорсткості плавно перетікає в фари головного світла. Тепер для освітлення використовуються лінзи і світлодіоди, також всередину вбудовані автоматичні ходові вогні. Решітка радіатора покрита хромом і продовжує лінію ліхтарів, ідеально примикаючи до кордону капота. Бампер космічної форми складається з безлічі різких кутів і ребер жорсткості.
Бічна частина седана виглядає відмінно і трохи нагадує німецькі автомобілі. Двері і крила позбавлені різких переходів і дизайнерських вишукувань. Колісні арки дбайливо охоплюють алюмінієві диски складного дизайну. Лінія даху плавно і ненав'язливо перетікає від багажника до капота. Ручки відкривання дверей пофарбовані у колір кузова, бічні дзеркала оснащені опцією автоматичного складання і широкою системою регулювань з салону.
Задня частина не відрізняється оригінальними дизайнерськими рішеннями. Корми виглядає сучасно, але скромно. Масивні ліхтарі підсвічуються світлодіодами, вбудовані в бампер катафоти і датчики системи парктроника.
Витрата палива на 100 км на «Тойота-Королла» не перевищує 10 літрів в змішаному режимі, завдяки новим динамічних параметрів кузова й за допомогою зниженого ваги. Інтер'єр
Внутрішнє оздоблення нової Corolla не дивує новомодними дизайнерськими рішеннями. Однак всі деталі виготовлені з якісного пластика і відмінно підігнані.
Кермо обшитий шкірою і виконаний у класичному варіанті трьох променів. В горизонтальні промені вбудовані клавіші керування мультимедіа, а вертикальний прикрашений декоративною вставкою під алюміній.
Класична панель приладів може похвалитися великим дисплеєм бортового комп'ютера і світлодіодним підсвічуванням. Центральна консоль добре виглядає тільки в багатій комплектації. Зміщені в бік водія повітроводи і бляклу систему клімат-контролю рятує тільки великий дисплей системи мультимедіа з вбудованою системою навігації. Полірований пластик навколо екрану швидко мара і покривається павутинкою подряпин.
Крісла зручні, режимів регулювання цілком вистачає. Пасажирам заднього ряду відвели достатньо місця для ніг, але рослі люди іноді стосуються головою стелі.
Автомобіль обладнаний усіма сучасними системами: подушки безпеки, система перерозподілу гальмівних зусиль, датчики паркування, потужна музична станція, повний електропакет, підігрів сидінь. Силові установки
Російським покупцям доступні три типи двигунів: 1,3-літровий агрегат потужністю 99 кінських сил. 1,6-літровий, здатний видати 122 «конячки». 1,8-літровий двигун з потужністю 140 кінських сил.
Всі типи установок працюють на бензині з октановим числом не нижче 95 і оснащені системою автоматичного регулювання фаз газорозподілу Dual VVT-i. Трансмісія залежить від комплектації, можна вибрати класичну механіку або сучасний варіатор.
Витрата палива в різних режимах
Норма витрати палива «Тойоти-Королли» сильно залежить від умов експлуатації і не виходить за рамки 11 літрів навіть в міському режимі.
Двигун з об'ємом 1,3 літра зажадає 7,2 літра палива в міському режимі і не більше 6 в змішаному режимі. По трасі цей мотор є найекономічнішим, на кожні 100 км пробігу знадобиться не більше 4,7 літра.
Витрата палива («Тойота-Королла» 1,6 автомат) не перевищить 9 літрів у місті, 5,4 літра по трасі. У змішаному режимі автомобіль проїде 100 кілометрів всього на 6,6 літра. За кількістю продажів виграє 1,6-літровий агрегат, він легко справляється з усіма завданнями і не змушує водія часто відвідувати заправки.
«Короллу» з мотором 1,8 літра можна зустріти рідше. Такий двигун встановлюється тільки на люксові комплектації, які купують не так часто. Витрата палива: траса – 5,8 літра, місто – 8,7 літра, змішаний режим – 6,7 літра. Відгуки власників
Інженери «Тойоти» завжди роблять якісні і надійні автомобілі, тому скарг на вихід з ладу силового агрегату або деталей підвіски просто не існує.
Автолюбителі відзначають в будь-яких умовах впевнений старт двигуна на «Тойоті-Королле» автомат. Витрата палива завжди перевищував заявлені показники від заводу-виробника, з варіатором такої проблеми немає.
Єдиним недоліком користувачі вважають відсутність електричної регулювання крісел навіть в максимальних комплектаціях і вузький задній диван, який розрахований на двох пасажирів. В інших питаннях автомобіль не викликає ніяких нарікань і здатен щодня радувати власника. Автор: Ксенія Пальцева 24 Вересня, 2018
Категория: Автотехника