Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Дайхатсу-Шарада" - японська точність і якість автомобіля


Опубликованно 20.09.2018 12:36

"Дайхатсу-Шарада" (Daihatsu Charade) – хетчбек, який був створений японською компанією Daihatsu як заміна моделі Consorte. Автомобіль володіє високими технічними характеристиками і відмінним японським якістю. Транспортний засіб має значну кількість позитивних якостей. Історія розвитку моделі

"Дайхатсу-Шарада" з'явилася на ринку у 1977 році. Завдяки захопленим відгуками власників і автокритиков в 1979 році модель отримала звання автомобіля року. Перший редизайн відбувся в 1982 році – машина обзавелася квадратними передніми фарами. У 1983 році з конвеєра почало виходити друге покоління, а в 1987 – третє. У 1994 році на огляд представлена версія седан, особливостями якої були двигун об'ємом 1,5 л і системою повного приводу. Наприкінці 1990-х років виробництво було зупинено. У 2003 році випуск відновили, але модель змінила назву і стала називатися Mira.

У період з 2007 по 2011 роки Mira продавалася для Південної Африки, але як стандартна "Дайхатсу-Шарада". З 2011 по 2013 року європейською філією компанії Daihatsu продавалася ToyotaYaris тайського виробництва. Це була остання "Дайхатсу-Шарада" в Європі, що мала таку назву на табличці. Технічні характеристики

Встановлюваний на "Дайхатсу-Шарада" двигун не відрізнявся особливою потужністю, але її цілком вистачало для їзди по місту. Перші версії розвивали потужність-52 к. с., маючи 72 Нм крутного моменту. Друге покоління поставлялася разом з чотириступінчастою АКПП і мало під капотом вже 55 л. с. Доповненням для моделей більш високої комплектації було оснащення турбонадувом. Третє покоління отримало в подарунок від заводу двигун об'ємом 1,3 л, а пару йому становила п'ятиступінчаста МКПП або чотириступінчаста АКПП.

Встановлювали на "Дайхатсу-Шарада" дизель? Зрозуміло, так. Піддалися цьому явищу тільки 3 моделі випуску 1992 року, а саме Daihatsu Charade Kissa Diesel Turbo 1.0 5Door, Daihatsu Charade Will Diesel Turbo 1.0 5Door і Daihatsu Charade CD 1.0 5Door. Переваги та недоліки моделі

Розглянемо плюси і мінуси на прикладі моделей, які випускалися до 2000 року.

Переваги: Економічність. Витрата палива в міському циклі складає до 5 л, за межами міста цей показник знижується до 3-4 л. Ремонтопридатність. Замінити деталі зможе абсолютно будь-який водій. Маневреність. Спочатку автомобіль створювався для японських умов життя, яка характеризується економією і грамотним розпорядженням простору, тому він ідеально вписався на всіх дорогах. Прохідність. При виїзді за асфальтне покриття можна потрапити в халепу – застрягти в калюжі, на купині і т. д. Даний автомобіль можна абсолютно без проблем виштовхати поодинці.

Недоліки: Важкодоступність деталей. Якщо ви не проживаєте на Сході, то оригінальні деталі буде важко знайти. Панацеєю в цьому випадку виступає встановлення аналогічних деталей від Toyota. Шумоізоляція. За численними відгуками – її просто немає. Дуже галасливий дизельний двигун. Низький рівень комфорту водія. Відсутні сонцезахисні козирки, мала кількість шухлядок. Легко ламається оригінальний ключ. Недолік можна усунути, банально зробивши аналогічний ключ з міцної сталі. Морально застарілий автомобіль. Висновок

Транспортний засіб "Дайхатсу-Шарада" - підтвердження японської якості автомобільної індустрії. Машина отримала високі технічні характеристики. Але, з усіма представленими позитивними якостями, було виявлено достатню кількість мінусів. Автор: Вісник 4 Вересня, 2018



Категория: Автотехника