Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Що вибрати - кросовер або седан? Який тип автомобіля краще?


Опубликованно 19.09.2018 01:14

Що вибрати - кросовер або седан? Який тип автомобіля краще?

Перед тим як визначити переваги і недоліки одного типу авто перед іншим, розберемося, чим відрізняється седан від кросовера, в загальних рисах.

Седан – це класичний варіант міського автомобіля. Тут ми маємо звичну п'ятимісну машину з відокремленим від салону багажником. Якщо подивитися на узагальнену статистику, то седанів помітно більше на дорогах, ніж кросоверів. Імениті виробники також роблять основний упор на класичний тип авто.

Кросовери (SUV) – це щось середнє між позашляховиком і універсалом. Це тип авто ще називають паркетником. По ідеї, хороший кросовер може більш чи менш стерпно їздити по бездоріжжю, але насправді він розрахований на паркет, а точніше асфальт. В асортименті практично кожного популярного бренду знайдеться кілька серій SUV.

Отже, спробуємо розібратися, що комфортніше – седан або кросовер в тому чи іншому випадку. Розглянемо критичні відмінності кожного типу машин, а також їх переваги та недоліки. Все це буде впливати на вибір класу майбутнього автомобіля. Почнемо з кросоверів, а продовжимо седанами. Об'єм багажного відділення

Одне з головних відмінностей седан і кросовера – це місткість. Паркетники в цьому випадку явно у виграшному становищі. Приміром, обсяг багажного відділення седана «Хонда Акорд» 2016 року випуску становить близько 500 літрів. У той час як у SUV «Хонда CR-V» цей показник майже 600 літрів. А якщо скласти задні сидіння, то ми отримаємо 1700 л. При цьому габарити «Акорду» трохи більше.

Якщо для вас об'єм багажного відділення – критичний момент, то вибір між кросовером або седаном цілком очевидний. Тут ми маємо явна перевага на стороні паркетників. Повний привід

Добра половина російських регіонів відрізняється суворими зимами, так само як і крижаними дощами, градом і снігом. Останні перетворюють дорожнє полотно на справжній каток або бездоріжжя. Звичайно, якісна і дорога зимова гума рятує положення, але для седанів лише частково. У той час як повнопривідні хороші кросовери знаходяться в цьому випадку в більш вигідному становищі.

Крім того, системи повного приводу розуміють і збільшений дорожній просвіт, що також рятує під час подолання заметів та інших зимових перешкод. Якщо вам потрібен автомобіль для зимових поїздок на дачу або по сільській місцевості, то вибір між кросовером або седаном також очевидний. Посадка

Ще одна явна перевага паркетника перед звичайними автомобілями – це висока посадка. Тобто із збільшенням просвіту вище став і сам кузов, а разом з ним і сидіння водія. А завдяки високій посадці помітно збільшується огляд у кросоверів.

Водій паркетника може бачити на кілька автомобілів вперед, за умови, що перед ним низка седанів. Це додає пунктів до комфортності, так само як і до спокою. Бездоріжжя

На питання про те, який седан краще кросовера на бездоріжжі, відповідь одна: ніякої. Звичайні легкові автомобілі не призначені для риття бруду в лісі або подолання затоплених доріг. Їх дорога – тільки асфальт.

Звичайно, у продажу можна зустріти і легкові ралійні машини, але коштувати вони будуть помітно дорожче. До того ж, як не крути, але оптимальним рішенням для бездоріжжя все ж будуть кросовери. Тренд

Цей момент досить сумнівний з технічної точки зору, але все ж добра половина автолюбителів бере його до уваги. Частка седанів на ринку потихеньку йде на спад, а експерти в цій області в один голос заявляють, що цього ніяк не уникнути, тому сенсу чинити опір тренду мало.

У всьому світі йде справжній бум на паркетники, і цим користуються виробники, не тільки отримуючи прибуток від проданих машин, але і вдосконалюючи їх в технічному плані. Розвиток автомобілів класу SUV просто неможливо без шкоди для седанів. І багато бренди змушені зменшувати інвестиції в цей клас легкових машин, зміщуючи інтереси в сторону паркетників.

Причому вартість кросоверів і седанів практично зрівнялася. І якщо кілька років тому ціни на паркетники були явно вище, то зараз завдяки великій кількості пропозицій різниця починає стиратися.

Далі розглянемо переваги звичайних легкових автомобілів класу седан. Економія палива

Незважаючи на впровадження інноваційних технологій у технічну частину кросоверів, вони так і не змогли обігнати седани в плані економії палива. Спроби гібридизації двигунів також не привели до успіху. В цьому плані перевагу і донині залишається за седанами.

Критична для цього моменту різниця між кросовером і седаном криється в аеродинамічних якостей обох машин. Перші володіють великою парусністю і підвищеним опором повітря. Сюди ж можна віднести вага автомобіля. Кросовери помітно важче звичайних легкових машин, а значить, і витрачають більше палива.

Дивлячись на зростання цін на заправках, можна зрозуміти, що перевага явно на боці седанів. Так що в міських реаліях набагато практичніше звернути свій погляд у їхній бік, минаючи великовагові машини SUV-класу. Салон

У кросоверів хороша оглядовість завдяки високій посадці, але судячи з опитувань автовласників, звичний салон седанів вони вважають більш затишним та зручним. Справа в тому, що у паркетників крісла розташовані трохи під іншим кутом, так і жорсткості у них побільше.

У той час як у седанів посадка водія і пасажирів більш комфортна, а це значить, що на такому автомобілі можна подолати помітно більшу відстань по трасі, не зупиняючись на розминку та інші "перекури". До того ж можливості регулювання сидінь у седанів ширше, ніж у кросоверів. Платформа

Незважаючи на зростання популярності паркетників, рівень задоволеності ними власників не росте. І якщо черговий новенький седан від відомого бренду може похвалитися високими показниками ергономічності комфортності, надійності та іншим, то про SUV-класі, на жаль, такого сказати не можна.

Багато власники нерідко скаржаться на повнопривідні автомобілі і відзначають часті проблеми з якістю і надійністю. Практично всі сучасні паркетники сконструйовані на базі легковий платформи. Здавалося б, ніяких зволікань бути не повинно. Але насправді проблеми є.

Деякі, так би мовити, не особливо спритні виробники в гонитві за прибутком просто беруть платформу седана і збільшують кузов без оглядки на аеродинаміку та інші технічні нюанси. Природно, що з таким підходам спливають прорахунки і недоліки вже після запуску конвеєра.

В таких випадках сильно страждає підвіска, яка розрахована на легковий клас, а на неї навісили кузов SUV. Від цього вона швидше зношується і приходить в непридатність. А разом з тим власник змушений розорятися на дорогий ремонт помітно частіше, ніж якби це був звичайний седан на своїй звичній платформі.

Так, відомі бренди не дозволяють собі таких промахів, але і вартість модельного ряду тут явно вище. Яскравим прикладом буде наша «Лада» від вітчизняного Автовазу серії «Крос» і XRAY. Так, перед нами типовий паркетник: масивний кузов, просторий багажник з салоном і хороша прохідність. Але що б там не говорив і як би не переконував нас виробник, сконструйований автомобіль на платформі седана і має ряд недоліків. В майбутньому АвтоВАЗ обіцяє все виправити і доробити, але тим не менше факт очевидний.

Так що, на відміну від новеньких кросоверів, звичайні легкові автомобілі більш надійні та перевірені часом. Платформа, яка використовується ось вже майже сотню років, багаторазово вдосконалювалася, поліпшувалася і вдосконалювалася у всіх відносинах. Чого не скажеш про кістяк кросоверів. Незважаючи на масовість, останні все ще знаходяться на ранній стадії розвитку.

Купуючи седан, ви можете бути впевнені, що ніяких, так би мовити, зайвих сюрпризів вас не чекає. У той час як з кросовером таке гарантувати дуже складно. До того ж вартість запчастин на машини SUV-клас помітно вище. Оглядовість

У кросоверів краще дорожня оглядовість, тобто те, що знаходиться попереду автомобіля. Але от інші ділянки знаходяться, на жаль, у сліпих зонах. У седанів ж з цим все в порядку. Саме завдяки кроссоверам з'явилися парктроніки та інші пристосування для компенсації недоліків машин SUV-класу.

Нічого поганого в цьому, здавалося б, немає. І все ж є одне але. На кросовері без електронних помічників помітно важче паркуватися і курсувати в щільному потоці машин. А на звичайному седані – легко. Так що без зайвої на те необхідності купувати для великого міста паркетник не варто. Ну або потрібно бути готовим як слід обладнати його різноманітними допоміжними системами. Екстер'єр

Що б не говорили прихильники кросоверів про їх зовнішньому вигляді, у седанів все ж помітно більший потенціал для дизайну кузова. Відомі бренди пропонують своїм споживачам таких «красунь» на легковий платформі, які можуть запаморочити будь голову.

Звичайно, сучасні машини SUV-класу не можна назвати некрасивими, але всі вони якісь однобокі і схожі один на одного як дві краплі води. Так що тут седани у виграшному становищі. Автор: Дмитро Аверкін 24 Серпня, 2018



Категория: Автотехника