Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Фірма ZF перетворила Renault Duster, в гібрид


Опубликованно 16.09.2018 03:42

Фірма ZF перетворила Renault Duster, в гібрид

Німецька компанія ZF розробила гібридну трансмісію eAMT, що складається із звичайної роботизованої коробки передач з одним зчепленням і електромотора, що встановлюється на задній осі. Нову розробку впровадили у кросовер Renault Duster першого покоління.

Взаємодія двигуна внутрішнього згоряння, електродвигуни і автоматичної коробки передач забезпечує і контролює програмне забезпечення ZF. Як стверджують у компанії, їх розробка дозволила усунути всі недоліки роботизованої коробки з одним зчепленням, яка по суті є звичайною механічною коробкою передач керованих автоматикою вилкою перемикання передач і зчепленням. Для таких коробок характерні затримки і ривки при перемиканнях, а також ненадійне зчеплення. Виключити ривки при перемиканні передач дозволив електромотор. Встановлений на задню вісь він вступає в дію кожен раз при розмиканні зчеплення, при пробуксовці передніх коліс на слизькому покритті, а також коли потрібно різке прискорення, наприклад, при обгоні.

За словами розробників, використання eAMT дозволить вирішити такі проблеми, як брак місця для установки повноцінної гібридної системи, додаткові витрати на розробки і подорожчання автомобілів.

«З eAMT компанія ZF розробила повністю інтегрований гібридний привід для передньопривідних транспортних засобів, який дозволить виробникам використовувати існуючі платформи для встановлення звичайних двигунів або гібридних силових установок. Концепція ZF об'єднує роботизовану коробку передач і систему приводу електромотора на задній осі в один блок. В деяких класах автомобілів автоматичні трансмісії не можуть бути використані з причин ваги, площі або вартості. В цьому випадку, завдяки електроприводу та інтелектуальному управління приводами комфорт і продуктивність перемикання eAMT майже збігаються з більш дорогими трансмісіями або коробками з двома зчепленнями», - сказав представник команди розробників Норман Шмідт-Вінкель.

Роботу eAMT компанія продемонструвала на Renault Duster з плагін-гібридною силовою установкою, на якому реалізовані всі типові для гібридів їздові режими: рух на електротязі з виключеним мотором, рух накатом, автоматичне вимкнення мотора і рекуперація енергії при гальмуванні.

Використовувати систему eAMT планують на бюджетних передньопривідних моделях. Проте конкретних моделей і термінів появи технолгии в ZF поки не називають.



Категория: Автоновости