Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Порівняння "Фольксваген Поло" та "Кіа Ріо": схожість і відмінності, технічні характеристики, потужність двигуна, максимальна швидкість, особливості експлуатації та догляду, відгуки власників


Опубликованно 14.09.2018 07:08

Порівняння

Бюджетні седани класу користуються широкою популярністю серед російських автолюбителів. За технічними характеристиками, потужностей силових установок і особливостей експлуатації варто порівняти «Фольксваген Поло» та «Кіа Ріо». Завдяки якісній збірці, сучасному зовнішньому вигляду і величезному вибору комплектацій обидва автомобіля можна часто зустріти на дорозі. Короткий опис Volkswagen Polo

У Росії автомобіль був представлений в 2010 році бюджетний седан з комфортною підвіскою, німецьким дизайном і містким багажником. «Поло» відразу сподобався автолюбителям і отримав масу шанувальників. В даний час його активно купують як перевірений часом міцний і надійний автомобіль. Калузька збірка включає в себе додатковий «зимовий пакет» і акумулятор з великою ємністю. Російська версія відрізняється більш м'якими настройками шасі і потужним стартером.

Короткий опис Kia Rio

Кореєць може похвалитися безліччю електронних опцій і харизматичним зовнішнім виглядом. Інженери змогли вмістити в невеликій зухвалому седані більш потужну силову установку, велика кількість опцій і місткий багажник. Збирається «Кіа» на конвеєрі в Санкт-Петербурзі, проходить жорсткий контроль якості і відповідає всім сучасним вимогам безпеки. У Росії седан люблять за стильний зовнішній вигляд кузова та салону, за відточену керованість і невибагливість.

Схожість і відмінності

«Кіа Ріо» та «Фольксваген Поло седан відносяться до класу компактних седанів бюджетного сегмента. Габаритні розміри разюче схожі, але при цьому в Polo перевагу віддали трохи меншого багажника на догоду простору для пасажирів, а в Rio - все з точністю навпаки. На перших етапах продажу "німець" міг похвалитися 6-ступінчастим автоматом, який дозволяв суттєво економити паливо на трасі. Корейські інженери швидко зрозуміли свій прорахунок і замінили 4-ступеневу трансмісію на 6-ступінчасту, яка працює у парі з двигуном об'ємом 1,6 літрів.

Головною відмінністю є зовнішній вигляд седанів. «Поло» стриманий і нічим не виділяється з натовпу, а «Ріо» з різкими лініями кузова, крупними гратами радіатора і яскравими кольорами сильно помітний в міському потоці.

Вартість базових комплектацій знаходиться приблизно на одному рівні, а ось в топових версіях Kia коштує істотно дорожче, але і пропонує більшу кількість опцій. Показники з продажу корейського седана вище, ніж у "німця" майже в два рази. Це говорить про явне бажання водіїв користуватися сучасним і красивим автомобілем зі значною кількістю зручних електронних помічників.

Налаштування шасі сильно відрізняються. Rio оснащується жорсткої короткохідною підвіскою з прекрасною керованістю і різкими гальмами. Polo на цьому тлі виглядає більш серйозним автомобілем з м'яким ходом шасі і помірною реакцією на рульове колесо. Порівняння «Фольксваген Поло седан» і «Кіа Ріо» краще проводити під час тест-драйву по трасі і в міських умовах.

Екстер'єр Volkswagen

Седан виконаний в класичних нотках і не відрізняється різкими лініями кузова. Капот має невеликий нахил у бік фронтальної частини, два ребра жорсткості плавно спускаються до великих фарам головного світла, які можуть оснащуватися лінзами з автоматичним налаштуванням висоти пуску світла. Решітка радіатора доповнює стриманий вигляд і виконана з трьох горизонтальних спиць, покритих хромом. У центрі розташувався великий хромовий шильдик Volkswagen. Бампер повністю пофарбований в колір кузова, оснащений протитуманними фарами і прикрашений хромової шаблею в нижній частині.

Профіль седана не можна назвати впізнаваним. Плавна лінія даху стікає в лобове і заднє скла. Дзеркала-крапельки встановлені в куточках дверей і оснащуються підігрівом та електричним регулюванням. Литі диски акуратно вписані в арки і не відрізняються незвичайним дизайном – класичні 7 проміння сріблястого кольору.

Корми оснащена двома ліхтарями овальної форми. Підсвічування здійснюється за допомогою ламп розжарювання без застосування світлодіодів. Бампер з німецькою точністю підігнаний до крил і мертво стоїть на своєму місці.

Екстер'єр Kia

Автомобіль випускається не тільки в кузові седан. Автолюбителі можуть придбати хетчбек і універсал. Більш чесним буде провести порівняння «Фольксваген Поло» та «Кіа Ріо» тільки в одному кузові – хетчбек.

Передня оптика Kia виконана в складної геометричній формі і оснащується лінзами з регулюванням пучка світла. Внутрішні елементи фари пофарбовані в чорний матовий колір, що надає увазі седана ще більшу агресивність. Решітка радіатора складається з дрібних і великих частинок, які пофарбовані в чорний глянець. Бампер складної форми включив в себе не тільки протитуманні фари, але і довгі ходові вогні, які автоматично запалюються при запуску двигуна. Спідниця бампера помітно розширюється в нижній частині і надає загальним увазі спортивну нотку.

Збоку седан виглядає динамічно і сучасно. Ламана лінія кузова починається від переднього крила і триває до задніх ліхтарів. Ручки відкривання дверей покриті хромом. Дзеркала заднього виду оснащуються автоматичним складанням, підігрівом і системою електричної установки з салону. Широкі арки охоплюють алюмінієві диски з незвичайним дизайном.

Задні ліхтарі зачіпають бічну частину крила і кришку багажника. Бампер складається з пофарбованої верхній частині і захисної накладки знизу, виконаної з чорного пластику. У нижній частині накладки вбудовані дві довгі катафоти.

Результати порівняння автомобілів «Кіа Ріо» та «Фольксваген Поло» за зовнішнім виглядом може перетягнути більшість покупців на бік "корейця", який володіє зухвалим і сучасним дизайном.

Інтер'єр Volkswagen

Зручне водійське крісло відрізняється регулюваннями по висоті і куту нахилу спинки. Триспицеве кермо обшитий шкірою, на лівій спиці розташувалися клавіші управління системою мультимедіа.

Панель приладів виконана в класичному стрілочному стилі, чітко по центру встановлено сучасний дисплей з інформацією від бортового комп'ютера. Підсвічування не має автоматичного регулювання, і бувають проблеми зі зчитуванням показів при сильному сонячному світлі.

Центральна консоль виконана в стилі компанії Volkswagen: тільки строгі лінії і ніякого буйства фарб. Зверху розташувалися повітроводи овальної форми, під якими встановлений блок з клавішами управління системою ESP, підігрівом дзеркал і лобового скла, аварійною сигналізацією і обігрівом сидінь. Магнітола не може похвалитися великим і соковитим дисплеєм, але якість клавіш і звуку як завжди на висоті. Блок клімат-контролю не виглядає сучасно: дві крутилки, що відповідають за температуру і швидкість обертання вентилятора, а трохи нижче – клавіші вибору режиму охолодження. Важіль КПП не відрізняється інженерними нововведеннями і виконаний у класичному стилі з клавішею на лівому торці.

До сидінь заднього ряду немає ніяких претензій, зручна форма спинки не втомить пасажирів навіть в довгій поїздці. З опцій пасажирам доступні лише кнопки відкриття стекол.

«Кіа Ріо», «Хендай Соляріс» і «Фольксваген Поло» сильно відрізняються по внутрішньому оснащенню. У корейських автомобілях можна вибрати більшу кількість опцій.

Багажник володіє об'ємом 450 літрів і не особливо виділяється наявністю системи автоматичного відкривання або встановленим всередині сабвуфером. Все виконано у суворій німецькому стилі.

Інтер'єр Kia

Салон «Кия Ріо» може похвалитися великою кількістю доступних опцій і цікавих дизайнерських рішень. Кермо не тільки обшитий шкірою, але і щедро оснащений величезною кількістю клавіш. Крісла водія і переднього пасажира не відрізняються яскраво вираженою бічною підтримкою, але оснащені всіма необхідними регулюваннями для зручного розміщення в салоні. Панель приладів підсвічена сучасними білими світлодіодами, круглий дисплей в центрі вказує на температуру за бортом, витрата на 100 км, і залишок палива в баку.

Детальне порівняння «Фольксваген Поло» та «Кіа Ріо» в частині інтер'єру вказує на повну перемогу корейського автомобіля. Центральна консоль складається з безлічі деталей різної форми, клавіша запуску двигуна розташована поруч з магнітолою і підсвічується червоними світлодіодами. Система клімат-контролю виконана в сучасному яскравому стилі з великими крутилками регулювань температури і потужності охолодження. Селектор КПП обрамлений хромової рамкою з підсвічуванням положень.

В результаті порівняння «Фольксваген Поло» та «Кіа Ріо» в частині розміщення задніх пасажирів виграє "німець". У Kia трохи менше простору для ніг в салоні, інженери вирішили віддати його багажнику, який вміщує 500 літрів.

Силові установки

Німецький седан пропонує двигун об'ємом 1,6 літра, який видає 110 кінських сил. Kia відповідає такою ж пропозицією: 1,6-літровий мотор з 123 доступними силами. Витрата палива в обох седанів тримається в межах 5,9-6,2 літрів на сотню в змішаному циклі. Максимальна швидкість обмежена до 193 км/год у Rio і 191 км/год у Polo.

Для економних водіїв седани оснащуються двигунами 1,4 літра. Німецький автомобіль видає 125 коней за рахунок невеликої турбіни, а кореєць – 100. Витрата в змішаному режимі у даних двигунів не перевищує 5,6 літрів.

Коробку передач можна обрати механічну або автоматичну. Механічна коробка оснащена 5 східцями, а «автомат» - 6. Polo з турбованим двигуном пропонує також семиступінчасту DSG.

В результаті порівняння «Фольксваген Поло» та «Кіа Ріо» з силових установок виграє корейський седан. Варіант з турбонаддувом автовласники обходять стороною, а потужності мотора 1,6 літрів трохи не вистачає при обгонах на трасі.

Габаритні розміри

«Фольксваген Поло» володіє наступними розмірами: довжина: 4390 міліметрів; ширина: 1699 міліметрів (з розкладеними дзеркалами); висота: 1467 міліметрів.

Кліренс становить 163 міліметра, що дуже непогано для міського седана.

Габаритні розміри «Кия Ріо»: довжина: 4400 міліметрів; ширина: 1740 міліметрів (з розкладеними дзеркалами); висота: 1470 міліметрів.

Дорожній просвіт дорівнює 160 міліметрів.

Визначити по габаритним розмірам що краще - «Фольксваген Поло» або «Кіа Ріо» - дуже складно. Адже показники відрізняються всього на кілька міліметрів.

«Кіа Ріо» чи «Фольксваген Поло». Відгуки, особливості експлуатації

Автовласники не звикли говорити погано про своїх автомобілях, однак відзначають жорстку підвіску у Kia. Короткоходові амортизатори пробиваються на трасі при великих стиках або нерівностях. Також до мінусів відносять важкий пуск двигуна в зимовий час.

В частині обслуговування у корейського седана немає певних особливостей. Слід своєчасно проходити технічне обслуговування і автомобіль не доставить неприємності.

Відгуки про «Фольксваген Поло» свідчать про гарну підготовленості авто до зимових умов. Седан легко заводиться в будь-який мороз і швидко прогріває салон. Шасі не приносить проблем і з комфортом проходить нерівності і ями навіть на великих швидкостях.

Вартість базових комплектацій «Фольксваген Поло» або «Кіа Ріо» починається з позначки в 600 000 рублів і обмежується рамками в 1 000 000 рублів, залежно від обраних опцій.

Висновки

Корейські та німецькі інженери створили зручні і невибагливі седани В-класу. Російська зборка ніяк не вплинула на якість продукту, зазори не плавають, якість фарбування на висоті.

Немає однозначної відповіді на питання «Що краще - Кіа Ріо або «Фольксваген Поло»? За одними параметрами краще німецький седан, по іншим – корейська. Перед покупкою варто обов'язково провести тест-драйв і вибрати той автомобіль, який найбільше припав до душі. Автор: Ксенія Пальцева 22 Серпня, 2018



Категория: Автотехника