Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Останній "Гелендваген", технічні характеристики


Опубликованно 04.09.2018 14:10

Останній

"Гелендваген" почав проектуватися в далекому 1972 році. Причому автомобіль спочатку розроблявся як універсальний. Тобто однаково придатний для німецької армії і цивільних покупців. У 1975 році, завдяки величезному замовлення іранського шаха (який пізніше зірвався), німці зважилися доводити модель до серійного виробництва. Перші «гелики»

В 1979 році з конвеєра вийшли перші автомобілі. У технічних характеристиках "Гелендваген" були реалізовані як традиційне якість "Мерседес-Бенца", так і невибагливість армійської машини. Надійні мерседесовські двигуни поєднувалися з міцною рамою, великим кліренсом і можливістю блокування всіх диференціалів, разом з наявністю роздавальної коробки. Автомобіль відразу оцінили військові, а пізніше і цивільні покупці.

У 1990 році в серію пішла друге покоління машини, вироблене до теперішнього часу, який при збереженні дизайну стало більш комфортабельним. З цього часу автомобіль став все більше рухатися в бік люксовості, обзаводитися новими опціями і надлишково потужними двигунами. Однак певне поліпшення технічних характеристик "Гелендваген" на асфальті не зіпсувало його прудкості на бездоріжжі. "Гелендваген" другого покоління зберіг всі позашляхові атрибути попередника. А в 2018 році німці показали третє покоління легендарного ветерана. Технічні характеристики нового "Гелендваген"

Автомобіль зберіг традиційний для «геликов» зовнішній вигляд, хоча кузов повністю перероблений. Автомобіль подовжився до 4817 мм, став ширше і вище. Це дозволило, нарешті, зробити комфорт в салоні відповідним для авто такого класу. Кузов став легше на цілих 170 кг, але його жорсткість зросла в півтора рази. Аеродинаміка не надто покращилася, проте в наявності непогана оглядовість з місця водія "Гелендваген".

Технічні характеристики моторів також покращені. Є два варіанти – для звичайної і AMG-версії. Обидва двигуни – чотирьохлітрові V8.Н про технічні характеристики "Гелендваген" з двигуном AMG набагато солідніше. Потужність складає жахливі 585 повноцінних «коней», проти 422 к. с. у молодшого брата. Хоча і звичайний G500 на дефіцит потужності не скаржиться, що відображено в основних технічних характеристиках "Мерседеса". "Гелендваген" G500 здатний розганятися до 210 км/год, швидкість AMG-версії всього на десять км/год більше. Всі вже впирається в аеродинаміку. Потужність мотора є скоріше показником статусу власника «старшої» версії, ніж реальною необхідністю. Позашляхові якості

Для німців було принципово важливо зберегти ідею та позашляхові якості старих «геликов». І вони змогли це зробити. В основі машини все так само значна сходова рама, хоча передня підвіска тепер незалежна. Машина зберегла головну особливість повноцінного всюдихода – є можливість примусового блокування всіх трьох диференціалів. Для цього необхідно перевести девятиступенчатый автомат в ручний режим.

За даними виробника, прохідність "Гелендваген" навіть покращилася. Кліренс виріс до 241 мм, глибина подоланого «геликом» броду збільшилася до 70 см. Джип здатний піднятися по 45° схилу. При цьому від інших елітних позашляховиків "Гелендваген" відрізняється відсутністю нав'язливих електронних помічників – у разі включення зниженої передачі всі системи допомоги водієві відключаються. Для досвідчених джиперів це плюс, оскільки вони позбавляються від надмірної опіки електроніки "Гелендваген". Технічні характеристики двигуна і трансмісії перетворюють автомобіль в танк, яким просто треба вміти управляти. Але для новачків управляти «геликом» на бездоріжжі непросто, він вимагає навику. Оснащення

"Гелендваген" – це люксова модель і може похвалитися більшістю фішок, властивих іншим дорогим мерседесам, починаючи від різноманіття оздоблення салону з використанням натуральної шкіри та дерева і закінчуючи фірмовим мультимедійним комплексом з системою COMAND. Версія AMG має заводське тонування задніх і бічних стекол, іншу світлотехніку і зовнішній обвіс джипа, збільшені до 22 дюймів колісні диски. Також у цій версії є фірмовий шкіряний інтер'єр.

Новий "Гелендваген" дійсно вдався. Ставши комфортабельніше і зручніше на асфальті, він зберіг і примножив позашляхові якості старого "геліка". А головне, він зберіг характер вимогливою до водія машини, що дозволяє отримувати справжнє задоволення при вилазках на природу. Автор: Олег Ємельянов 16 Липня, 2018



Категория: Автотехника