Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Автомобіль "Хонда-Цивік", 6 покоління - технічні характеристики та відгуки


Опубликованно 28.08.2018 03:36

Автомобіль

В Росії дуже популярні японські автомобілі. Поряд з «Тойотою», попитом користується і «Хонда». Так, одна з найвідоміших моделей серед легковиків – це «Цивік». Машина випускалася в декількох поколіннях. І сьогодні ми розглянемо автомобіль «Хонда-Цивік» 6 покоління. Цей автомобіль випускався серійно в період з 1995 по 2001 рік. Технічні характеристики «Хонди-Цивік» 6 покоління, фото, вартість та відгуки – далі в нашій статті. Дизайн

Почнемо з того, що машина випускалася в декількох кузовах: Купе. Універсал. Седан. П'ятидверний хетчбек.

У ті часи всі виробники стали переходити від грубих і «незграбних» до більш плавним і згладженими лініями. І «Хонда-Цивік» 6 покоління не стала винятком. Автомобіль отримав незвичайну зовнішність. Спереду – рельєфний капот, мигдалеподібна оптика і акуратна решітка радіатора.

Але що кажуть про даний автомобіль відгуки? Власники відзначають, що головний недолік шостого покоління – це погана стійкість кузова до корозії. Особливо часто іржавіють пороги і арки. Також в автомобілі застосована пластикова оптика. Як відзначають відгуки, згодом оптика каламутніє.

Багато власників виконують тюнінг «Хонди-Цивік» 6 покоління. Так, на цю машину випускають різні підвіси, диски і накладки. Крім того, на автомобіль можна встановити гвинтову підвіску. Це популярний вид тюнінга на сьогоднішній день.

Розміри, кліренс

Машина має довжину в 4,19 метра, ширина – 1,69, висоту – 1,38 метра. Досить компактні розміри. При цьому величина колісної бази – 2,36 метра. Компактний у машини і дорожній просвіт – кажуть відгуки. На стандартних колесах величина кліренсу – 11 сантиметрів. При цьому, якщо встановити сюди спортивний обвіс, кліренс ще зменшиться на пару сантиметрів. Для страховки сюди ставлять металевий захист двигуна. Але вона приховує ще кілька сантиметрів просвіту – відзначають відгуки. Інтер'єр

Всередині автомобіль виглядає дуже красиво. Так, відмітна риса «Хонди-Цивік» 6 покоління – це спортивні сидіння з яскравою бічною підтримкою. Додатково всередині є підлокітник (загальний для двох осіб). Кермо – четырехспицевый.

На центральній консолі розташовується стара магнітола і пара повітряних дефлекторів. Внизу передбачені підстаканники. Як відзначають відгуки, «Хонда-Цивік» 6 покоління має глибокий бардачок. Також немає претензій і по ергономіці. Всередині буде комфортно почувати себе водій будь-якого зростання і комплекції. Шумоізоляція – на середньому рівні. Але пластик не гримить, як на сучасних бюджетних авто. Варто відзначити, що салон пропонувався в декількох колірних варіантах. Найбільш вдалий – чорний шкіряний і світлий. Версії з останнім салоном переважно випускалися для північноамериканського ринку.

Відзначимо, що в машині є регулювання сидінь і ременів безпеки. У плані рівня оснащення «Цивік» може скласти конкуренцію будь-яких авто В-класу. Так, часто зустрічаються версії з: Електричним люком. Електричними дзеркалами. Круїз-контролем. Електросклопідйомниками. Кондиціонером.

Незважаючи на компактні габарити, в салоні не відчувається особливо брак місця. Його вистачає як в колінах, так і над головою. Однак є недоліки по дзеркалах. Вони досить компактні і з-за цього обмежується оглядовість. Багажник

Якщо говорити про класичний седан, він може вмістити близько 225 літрів вантажу. Це дуже скромний показник. Але його можна розширити, склавши спинку задніх сидінь. В результаті ми отримаємо 600-літровий багажник, але вже в двомісному виконанні. Звичайно, у конкурентів він більш місткий. Але геометрія багажника "Хонди" досить продумана. Технічні характеристики

Які встановлювалися двигуни на «Хонду-Цивік» 6 покоління? Під капотом у японського автомобіля могли розташовуватися мотори, як з двома, так і з одним розподільним валом. При цьому кожен двигун має систему зміни фаз газорозподілу VTEC.

У базовій комплектації був присутній 1,4-літровий двигун. Залежно від ступеня форсировки, він видавав від 75 до 90 кінських сил.

Далі по списку йде півторалітровий атмосферний бензиновий двигун. Його максимальна потужність – 125 кінських сил. Але краще всього в Росії прижилися 1,6-літрові двигуни. Їх було кілька. Самий слабкий розвивав до 160 кінських сил потужності. Це найбільш поширений агрегат. Набагато рідше зустрічався двигун на 185 кінських сил (з таким же об'ємом 1,6 літра). А рідкісними вони були тому, що вони ставилися тільки на спортивні версії «Хонди-Цивік» 6 покоління. Серед особливостей даного мотора варто відзначити відсічення, яка припадала на 8200 обертів. Якщо говорити про 160-сильному моторі, тут стрілка могла крутитися тільки до 7 тисяч обертів. Трансмісія, швидкість, витрата

На даний автомобіль встановлювалося кілька типів коробок передач. Найпопулярнішою була п'ятиступінчаста механіка. Рідше зустрічався автомат на «Хонді-Цивік» 6 покоління. Запчастини на обидві трансмісії (у разі необхідності ремонту) цілком доступні. Виняток становлять лише ті версії, які укомплектовувалися варіатором. Але таких моделей ще дуже мало.

Тепер про витрату палива. Седан «Хонда-Цивік» 6 покоління дуже економічний. У міському режимі дане авто споживає від 9 до 10 літрів 95-го. За містом даний показник знижується до 6,5. Розгін до сотні займає 7,3 секунди. Це якщо брати до уваги найпопулярнішу в Росії версію на 1,6 літра. Максимальна швидкість «Хонди» шостого покоління - 215 кілометрів на годину.

З якою коробкою купувати підтриману «Хонду»? Відгуки відзначають, що найкращий вибір – це механіка. З нею машина швидше розганяється, витрачає менше палива, ніж на автоматі, а також не вимагає частого ремонту. АКПП трохи складніше, тому обслужити її самостійно буде важче. А що стосується варіатора, від нього взагалі варто відмовитися. Ремонт таких коробок недоцільний, а ресурс мінімальний – кажуть відгуки.

Ходова частина

Перейдемо до підвісці. На шосте покоління встановлюється така ж ходова частина, що і на «Хонду-Цивік» 5. Спереду розташована незалежна підвіска з поперечними трикутними важелями і гвинтовими пружинами. Ззаду є потяг, що з'єднує важелі. Гальма – повністю дискові. Була присутня АБС навіть у базових комплектаціях.

Як «Хонда» веде себе на ходу? Власники відзначають, що машина має спортивний характер. Підвіска відрізняється короткими ходами. Тому автомобіль буквально угвинчується в будь-який поворот на будь-якій швидкості – відзначають відгуки. Але з-за коротких ходів не варто розраховувати на плавність ходу. Так, на купинах сильно трясе кузов. Всі вібрації виразно передаються в салон. Але в плані надійності дана підвіска заслуговує похвали. Відгуки відзначають, що всі основні елементи мають ресурс більше ста тисяч кілометрів. Це сайлентблоки важелів, кульові опори і кермові наконечники.

Ходова частина досить витривала. Маточинні підшипники мають термін служби до 140 тисяч кілометрів. А ось самий уразливий елемент в підвісці «Хонди-Цивік» шостого покоління – це втулки стабілізатора поперечної стійкості. Але знайти будь-які деталі на даний авто можна без попереднього замовлення. Все є в наявності. "Хонда-Цивік" і електроніка

Взагалі, як свідчать відгуки власників, проблем з електроніки у даного автомобіля немає. Але деякі власники втручаються у систему, встановлюючи інші лампи, сигналізації, парктроніки та інше обладнання. Якщо воно було встановлено не за правилами, можливі проблеми. Іноді згорають запобіжники на «Хонді-Цивік» 6 покоління. До речі, цоколі ламп задніх ліхтарів мають властивість іржавіти або прикипати. Також бувають проблеми з сигналізацією. Вона розриває контакт на паливну або на стартер, з-за чого машина може погано заводитися. Ще іноді не працюють динаміки і центральний замок.

Але причина більшості таких поломок полягає в перетертих або погані контакти на колодці. Особливо слід приділити увагу місцем, де проводка знаходиться в торці дверей водія. Тут вона часто перетирається. На старих моделях ще можливі проблеми з електронним блоком управління. Проблема вирішується шляхом установки нового «мозку» OBD1. Ще можуть бути проблеми в скрутки проводів. Також перед покупкою потрібно переглянути помилки «Чек Енджін». Якщо горить лампа, можливо, є проблеми з двигуном або з випускною системою. Вартість

Скільки коштує «Хонда-Цивік» шостого покоління? Так як машина випускалася давно, то зараз її можна знайти тільки на вторинному ринку. Що стосується вартості, дане авто можна придбати за ціною від 100 до 200 тисяч рублів. Але якщо необхідно знайти більш-менш «живий» примірник, потрібно підняти планку мінімум до 140 тисяч рублів. Великий плюс у тому, що багато «Хонди» непогано укомплектовані. Знайти 1,6-літрову версію з шкіряним салоном цілком реально.

Висновок

Отже, ми з'ясували, що являє собою «Хонда-Цивік» 6. Відгуки відзначають, що це досить непоганий і економічний автомобіль, який цілком підійде для експлуатації як по місту, так і за його межами. Машина добре управляється, і її не кренить в поворотах. Чи можна купувати для себе подібний авто? Як кажуть відгуки, «Хонда-Цивік» шостого покоління не вимагає багато грошей в процесі експлуатації. А відремонтувати щось можна за цілком прийнятні гроші. Також, як свідчать власники, «Цивік» відмінно підходить для тюнінга, тому багато молоді люди воліють вибирати саме цю модель. Автор: Михайло 30 Липня, 2018



Категория: Автотехника