Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Паджеро 4": розміри і короткі технічні характеристики


Опубликованно 28.08.2018 03:36

Mitsubishi Pajero є одним з найбільш відомих японських великих позашляховиків. Перше покоління джипа почали випускати в 1982 році. Історія "Паджеро" 4-го покоління починається з 2006 року. Починаючи з 2011 року, автомобіль пережив три рестайлінгу. Джип оновлювали 2011, 2014 і 2018 роках. Автомобіль виробляється в трьохдверному і п'ятидверному варіантах. Але в Росії, на жаль, поставляється лише довгий п'ятидверний варіант, що відрізняється значними розмірами. "Міцубісі Паджеро 4" має майже 5 метрів в довжину. Це дозволяє віднести його до важких позашляховиків. Розміри "Паджеро" 4-го покоління говорять про представницькому класі машини, яка, крім п'ятимісного виконання, має і семимісну модифікацію.

Кузов

В п'ятидверному варіанті габаритні розміри "Паджеро 4" складають 4900 мм в довжину, 1875 мм в ширину і 1870 мм у висоту. Рівність ширини та висоти створює класичний силует кузова. З рейлінгами розміри "Мітсубісі Паджеро 4" сягають 1900 мм у висоту. Колісна база складає 2780 мм, Повна маса автомобіля з максимальною навантаженням досягає 2810 кг Четвертий "Паджеро" як і раніше залишається господарем бездоріжжя, навіть незважаючи на відмову від повністю рамної конструкції на користь комбінації лонжеронній рами і несучого кузова. На тлі однокласників кузов автомобіля відрізняється особливою міцністю і стійкістю до корозії.Обсяг багажника в п конфігурації досягає 663 літрів. А при складеному другому ряді сидінь автомобіль перетворюється в справжній фургон з багажником в 1790 літрів.

Кришка багажника здатна відкриватися як знизу вгору, так і на бік в залежності від вимог покупця. В семимісному варіанті машини потрапити на третій ряд сидінь можна лише через багажник, або відкидаючи сидіння другого ряду.Дизайн четвертого "Паджеро" продовжує традиції класичних японських позашляховиків. Великі розміри "Паджеро 4" укупі з незграбністю створюють враження брутальності і надійності. Це підкреслюється і масивністю елементів декору, а також високим дорожнім просвітом і великими колесами. В даному випадку пріоритетними позашляхові якості, а не дизайн. Однак рестайлінг 2018 року дещо згладив грубість рис автомобіля. Була змінена решітка радіатора і додана срібляста окантовка, яка тепер опускається до самого низу переднього бампера. Замість круглих протитуманних фар тепер встановлені світлодіодні ходові вогні, доповнені невеликими протівотуманкамі.

Салон

Салон четвертого "Паджеро" строгий і функціональний. Є масивна центральна консоль з встановленим посередині бортовим комп'ютером. Аудіосистема Rockford Fosgate з дванадцятьма динаміками. Сидіння з розвиненою бічною підтримкою і опціональною електронним регулюванням. Водій має можливість регулювання сидіння по висоті, що укупі з зручними важелями управління трансмісією і інформативним дисплеєм дозволяє відчувати себе за кермом автомобіля максимально комфортно. Доступні чотири кольори салону - чорний, сірий, бежевий і коричневий.

Двигун

Значний вагу і розміри "Паджеро 4" вимагають потужного двигуна. Ці завдання бере на себе надійний трилітровий V6 з 4 клапанами на кожен циліндр і потужністю 174 кінських сили. Максимальний крутний момент японського трудяги сягає 255 Н•м. Тяговітий мотор дозволяє брати підйоми до 36 градусів і буксирувати причіп масою до 1800 кг "Паджеро" здатний долати водні перешкоди до 70 см глибиною.Важливо, що мотор працює на доступному 92-му бензині. Це дозволяє власнику позашляховика бути впевненим в наявності палива на будь-якій заправці і менше залежати від якості пального. Незважаючи на потужний двигун і великі розміри, "Паджеро" 4-го покоління споживає всього 10,2 літра палива на 100 км шляху при русі по трасі. Позашляхові якості

Дорожній просвіт джипа становить значні 22,5 сантиметри. "Паджеро" оснащений повністю незалежною пружинною підвіскою. Підвіска добре збалансована, що дозволяє їй легко «проковтувати» купини і разом з тим забезпечувати пристойну керованість на трасі. "Паджеро" оснащений передовою трансмісією супер селект. Позашляховик має 4 режиму трансмісії: Задній привід для економії палива на рівних дорогах. Повний привід для доріг без твердого покриття та складних погодних умов. Повний привід і блокування міжосьового диференціала для серйозного бездоріжжя. Повний привід, блокування міжосьового диференціала і знижена передача для самого важкого бездоріжжя, де потрібно підвищений запас тяги.

"Паджеро" більше, ніж який-небудь інший автомобіль, перемагав у легендарних позашляхових ралі "Дакар", здобувши перемогу 12 разів. Висновки

На тлі перетворення більшості великих позашляховиків у великі кросовери "Паджеро" залишається одним з небагатьох автомобілів, які, не впадаючи в зайву утилітарність, як і раніше залишаються справжніми джипами, зберігаючи простоту та позашляхові якості своїх попередників. На тлі конкурентів від "Тойоти" або "Ленд Ровера" "Паджеро" виглядає дещо старомодним. Але це надійний, зручний і безпечний автомобіль. Відсутність же надлишку електроніки і занадто сміливих технічних рішень робить машину дешевше в експлуатації і простіше в ремонті. А це саме те, що потрібно від класичного позашляховика. Автор: Олег Ємельянов 12 Липня, 2018



Категория: Автотехника