Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Lexus NX: відгуки власників про автомобілі, достоїнства і недоліки


Опубликованно 22.08.2018 10:50

Lexus NX: відгуки власників про автомобілі, достоїнства і недоліки

Компанія Lexus, незважаючи на економічну ситуацію не тільки в Росії, але і в світі, демонструє активне зростання продажів. Японська компанія, запускаючи нову модель Lexus NX, планує не тільки утримати продажі, але й отримати перевагу на ринку.

Lexus NX - самий компактний кросовер марки, зайняв місце в модельному ряді відразу ж після моделі RX. Автомобіль належить до категорії міських кросоверів при ширині 1870 мм, довжині 4630 мм і висоті 1645 мм. Екстер'єр

У конкурентній боротьбі основна ставка робилася на зовнішність кросовера. Дизайн Lexus NX виконаний в агресивному стилі, складається з великої кількості гострих граней, що роблять автомобіль ще більш "злісним". Модель в зарубіжних релізах подається виключно як Ultimate Urban Crossover.

Виробником пропонується додатковий стайлінг-пакет F Sport з 18-дюймовими колісними дисками, зміненої радіаторної гратами і заднім бампером.

Декоративна решітка радіатора, виконана у вигляді перевернутої подвійний трапеції, за відгуками власників Lexus NX, найбільше підходить цієї моделі. На вибір пропонується десять відтінків кузова. Вся оптика в автомобілі світлодіодна - тільки в габаритних фарах 23 світлодіода, у передніх - по 6, у покажчика поворотів сумарно 32. Денні ходові вогні виконані в ефектному клиновидном стилі.

Оновлений екстер'єр ліг на модернізовану платформу Toyota RAV4.

Інтер'єр

Особливих стилістичних надмірностей в салоні автомобіля Lexus NX, на відміну від екстер'єру, немає. В основі дизайну лежить розташована в центрі передньої панелі декоративна структура, представлена псевдометаллическим каркасом. Вона ділить салон на дві зони - пасажирське і водійську і плавно перетікає в високий тунель.

Декор об'єднує кремовий, чорний пластик, дерево і метал одночасно. В іншому інтер'єр представлений поєднанням круглих і овальних елементів, квадратних блоків кнопок управління, аналогових елегантних годин і розміщених на тлі великого дисплея екранів клімат-контролю. Базові версії Lexus NX 200, за відгуками, грішать великою кількістю неякісної дешевої пластмаси.

Ідеальна складання деталей інтер'єру і велика кількість шкіряного декору формують преміальний рівень якості. Верхня частина консолі, сидіння і рульове колесо обтягнуті натуральною шкірою.

У версії F Sport інтер'єр виглядає найбільш ефектно: чорно-червоний відтінок шкіри контрастує з прострочуванням, педалі виділяються металевими накладками, рульове колесо значно товщі у порівнянні з базовою комплектацією.

У власників Lexus NX 200 у відгуках не зазначено, що у них є якісь претензії до ергономіки і зручності посадки. Сидіння виконані у відмінній формі і оснащені бічною підтримкою. Електроприводи встановлюються на передній і задній ряд вперше в модельному класі.

По багажного відділення кросовер не поступається основним конкурентам - обсяг варіюється від 475 до 1520 л в залежності від комплектації і розкладки сидінь.

Функціонал

Елементи управління в кросовері розташовані під руками й очима. Їх кількість мінімально, незважаючи на те, що під кожну функцію відведена окрема кнопка. Управління мультимедійною системою здійснюється за допомогою тачпада, розташованого на центральному тунелі - до нього, за відгуками власників Lexus NX 200, потрібно звикати. Режими роботи двигуна перемикаються круглою шайбою. Безпека і комплектації

У базовій версії кросовера доступні повний пакет систем активної безпеки, підігрів сидінь, електропакет, мультимедійна система, двузонний клімат-контроль, система Start/Stop, 17-дюймові легкосплавні колісні диски, вісім подушок безпеки, світлодіодні фари. Топові комплектації можуть похвалитися круговим оглядом, радарним круїз-контролем, панорамним дахом, помічниками паркування, акустичної системою преміальної категорії, бездротовою зарядкою мобільних пристроїв, електроприводом і обігрівом все, що тільки можна.

Схожість з Toyota RAV4

Lexus NX будувався на модернізованій платформі кросовера Toyota RAV4. Незважаючи на це, схожого у моделей практично не так вже й багато.

Перше, що споріднює автомобілі - базова версія двигуна: 2-літровий 150-сильний бензиновий атмосферний двигун зі 193 Нм крутного моменту. В парі з ним встановлюється безступінчатий варіатор Multidrive, що забезпечує розгін кросовера до максимальних 180 км/год при витраті пального 7,2 л на 100 км пробігу. Враховуючи те, що Lexus NX трохи легше RAV4, при однакових параметрах він не буде швидше, зберігши ті ж 11 з динаміки.

Друга спільна риса - система повного приводу, не доступна, правда, у двох перших комплектаціях. Багатодискова муфта з функцією примусового блокування відповідає за підключення задньої осі з рівномірним розподілом крутного моменту по осях. Режим працює тільки до 40 км/год. Момент перекидається електронним блоком системи, що працюють разом з комплексом ESP, на задню вісь не тільки в разі пробуксовки провідної осі, але й у складних ситуаціях, коли потрібно ввести машину в крутий поворот. При активації режиму Sport на задню вісь відразу подається 10 % крутного моменту.

Схема підвісок - третій фактор, який об'єднує автомобілі. Представлена McPherson спереду і багатоважеля конструкцією ззаду. На відміну від Toyota RAV4, у Lexus NX повністю оригінальні геометрія та налаштування деталей. Електропідсилювач керма був перекалиброван на кращу реакцію. У топових комплектаціях кросовер оснащується амортизаторами з електронним управлінням, що змінюють свої характеристики залежно від режиму водіння і типу дорожнього покриття.

Модифікація NX 200t

Оснащується турбокомпресором версія кросовера, про що говорить буква в числовому індексі моделі. Lexus NX став першою моделлю, що отримала турбований алюмінієвий двигун об'ємом 2 л і потужністю 238 к. с. Силовий агрегат оснащений системою регулювання фаз газорозподілу Dual VVT-iW, що дозволяє працювати двигуну по циклу Аткінсона-Отто з економією палива і відповідністю нормам стандарту Євро-6. Двигун комплектується шестиступінчастою автоматичною трансмісією.

Власники Lexus NX 200t у відгуках відзначають відмінні динамічні характеристики кросовера. До 100 км/год автомобіль розганяється за 7,2 с, гранична розвивається швидкість - 200 км/год. Витрата палива в середньому становить 8,8 л на 100 км. Модифікація NX 300h

Версія кросовера, розроблена для любителів екології та економічної витрати палива. Гібридна версія Lexus оснащується силовою установкою, що поєднує два мотор-генератора та 2,5-літровий бензиновий двигун. Сумарна потужність - 197 л с. Гібрид оснащується такою ж трансмісією, що і дволітрова версія - варіатором. Повний привід оригінальний і приводиться в дію виключно електромотором.

Динамічні характеристики середні для версії Lexus NX 300. Власники у відгуках відзначають, що на розгін до 100 км/год потрібно 9,2 с, що пов'язано із збільшеною масою автомобіля. Максимальна швидкість - 180 км/год. У змішаному циклі апетити кросовера помірні - 5,4 л на 100 км.

Ціни і комплектації

Російським дилерам новий Lexus NX був запропонований в 14 модифікаціях за ціною від 1,5 до 2,5 мільйонів рублів.

За мінімальну вартість в 1,5 мільйона рублів покупцеві надається кросовер з переднім приводом, 150-сильним двигуном об'ємом 2 л і трансмісією-варіатором в базовій комплектації Standart. Пакети оснащення більш ніж багаті: двузонний клімат-контроль, системи ESP і ABS, вісім подушок безпеки, легкосплавні колісні диски, світлодіодна оптика, система запуску двигуна натисканням кнопки, відтінок кузова "металік", мультимедійна система з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм, гальмо автоматичне гальмо. Повний привід обійдеться в додаткові 144 тисячі рублів - досить велика сума, яка, втім, цілком виправдана, якщо судити з відгуків про Lexus NX. Власники новеньких автомобілів відзначають наявність світлодіодних протитуманних фар, датчиків парковки і очищувачів оптики. Топову комплектацію Luxury з базовим двигуном пропонується придбати за 1 934 000 рублів.

Комплектація Executive більш популярного, судячи з відгуків, Lexus NX 200t з турбованим двигуном і повним приводом, оцінюється в 1 833 000 рублів. Пакет опцій включає камеру заднього виду, два парктроника - передній і задній, круїз-контроль, датчики світла і дощу, систему безключового доступу в салон, шкіряний інтер'єр та електропривод дверей багажного відділення.

В аналогічному виконанні Executive за гібридну версію доведеться віддати більше, у відгуках про Lexus NX 300 h вказується ціна приблизно в 1 998 000 рублів. Стайлінг-пакет F Sport з декоруванням в спортивному стилі пропонується придбати тільки для модифікацій 200t і 300h за 2 110 000 і 2 257 000 рублів відповідно. Топова комплектація японського кросовера оцінюється в 2 497 000 рублів.

Переваги

Компактні габарити кросовера полегшують управління і процес парковки, не скорочуючи при цьому простір для ніг другого ряду. Lexus NX вигідно виділяється яскравим екстер'єром і комфортним інтер'єром з багатим набором опцій, представленим, в тому числі сенсорним трекпадом з функцією зворотного зв'язку і РК-датчиками. Недоліки

До числа недоліків власники Lexus NX у відгуках відзначають високу вартість транспортного засобу, різницю у витраті палива між заявленими та реальними показниками, звужене поле зору зважаючи елегантного кузова і не особливо містке багажне відділення з незручним доступом.

Відгуки

Зовнішність кросовера Lexus NX не може залишити байдужим нікого. Навіть висока ціна не відлякує потенційних покупців. Каменем спотикання, про який йдеться у багатьох відгуках про Lexus NX, стає вибір комплектації. У порівнянні з Toyota RAV4, на модернізованій базі якої будувався NX, салон японського кросовера менше, але оброблений більш якісними матеріалами. Багажне відділення велика, особливо в порівнянні з конкурентами, до того ж багато автовласників відзначають, що повністю заповнити 500-літровий відсік нереально.

Головним недоліком власники Lexus NX у відгуках називають погану оглядовість з-за мінімальної площі скління. Ситуацію рятують електронні помічники, проте перший час доводиться звикати до знаходження в салоні і управління авто. Окремий плюс - аудіосистема з якісним звучанням, високо оцінюється автолюбителями-меломанами.

Кросовера Lexus NX не вистачає запропонованих 150 л. с., динаміка досить повільна, для швидкісних перегонів не підходить, але для розміреної їзди в межах міста - саме те. Щільна і надійна підвіска ідеально підходить для поїздок по поганим дорогам, відмінно "проковтуючи" нерівності і ями. Власники у відгуках про Lexus NX відзначають, що кросовером модель назвати досить-таки складно, вона скоріше належить до хэтчбекам з трохи збільшеним дорожнім просвітом, так що можна з упевненістю сказати, що автовиробник був прав, зараховуючи NX до Ultimate Urban Crossover в зарубіжних релізах. Автор: Михайло Світанковий 16 Серпня, 2018



Категория: Автотехника