Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Тест-драйв «Ніссан-Кашкай»: опис моделі


Опубликованно 19.08.2018 18:02

Тест-драйв «Ніссан-Кашкай»: опис моделі

«Ніссан-Кашкай» - це той автомобіль, який довгий час вважався лідером сегменту. Але якщо на початку шляху у нього практично не було конкурентів, то зараз їх хоч відбавляй. З'явилося друге покоління, яке всім своїм виглядом дає знати, що не хоче відставати від попередника. Пропонуємо тест-драйв нового «Ніссан-Кашкай».

Автомобіль змінився повністю. Старий «Кашкай» і не дізнатися. Зовнішність стала більш агресивною. Відмінно виглядає решітка радіаторів, запам'ятовуються розчерки світлодіодів. Дуже ефектно виглядає білий колір автомобіля.

Для тест-драйву «Ніссан-Кашкай», як зазвичай, виділяють машину в топової комплектації. Натирають її до блиску. Те, що це «максималка», можна дізнатися по діаметру колеса. Він повинен бути 17 номери. Також визначають модель: панорамної даху; камер кругового огляду; датчикам.

Втім, зовнішність у нового авто так само самобутня і унікальна, але ззаду ця унікальність втрачається. Якщо придивитися, можна побачити схожість з корейцями, або попередніми моделями «Ніссан-Кашкай», тест-драйв якого пропонується в цій статті. Багажник

Обсяг не змінився і становить 380 літрів. В ньому є: декоративна поличка з прорізами, щоб знайшлося місце для дріб'язку; кишеньки; під фальш-полом – запаска і домкрат.

Якщо скласти задні сидіння, можна отримати рівну підлогу і збільшити обсяг майже до кубометра.

Всередині «Ніссан-Кашкай», тест-драйв якого проводиться в нашій статті, значно змінився. Скрізь є м'який пластик, що не може не радувати, і глянсові вставки, які часто піддаються забрудненню. «Максималка» оснащена: шкіряним кермом; опліткою КПП; сидінням; підлокітником; панорамним дахом.

Все це можна отримати за додаткові гроші.

А в «мінімалці» радують: електронний гальмо; охолоджувані або підігріваються підстаканники.

Коли працює кондиціонер, вони охолоджують, а коли працює пічка, вони підігрівають. Це досить корисна опція.

Продовжимо тест-драйв «Ніссан-Кашкай». На передній панелі варто семидюймовий сенсорний екран. На нього виводиться інформація з мультимедіа, або з навігації. Можна зображенням керувати пальцями, але швидкість відгуку при цьому не дуже велика для власників топових смартфонів. Тут є система кругового огляду, щоб дивитися на машину з усіх боків. Є й можливість для збільшення, а крім того, камера заднього виду з динамічними смужками, які показують приблизну траєкторію руху. Комфорт в салоні

Вмоститися за водійським кріслом легко. Кермо регулюється як по вильоту, так і по нахилу, вручну. Передні крісла у даній комплектації регулюються і володіють функцією пам'яті. Можна налаштувати кнопки під себе.

Обзорность непогана, задні дзеркала великі. Хоча, як завжди, заважають огляду задні підлокітники, але це не критично. Панорамний дах додає об'єму. Капот має межі і видно краю капота, що добре при парковці.

Тест-драйв «Ніссан-Кашкай 2» показує, правда, і те, що високому пасажиру не дуже зручно сидіти на задньому сидінні, за панорамної даху. Але людям меншого зростання тут буде комфортно. Тут є фіксується підлокітник з двома підстаканниками і дефлектори обдування.

Скільки треба палива

Їзда по місту допоможе отримати середній показник витрати палива. Отже, тут треба 9 літрів на 100 км, що є нормальним показником. А по трасі на 20 км при швидкості 80-100 км/год витрата складає 4,4 літра. Це хороший варіант, щоб подорожувати досить економно. Асортимент моделей

У нашу країну «Ніссан-Кашкай» поставляється в наступних комплектаціях: з трьома моторами, з двома видами коробки передач, з двома видами приводу.

Це може бути два бензинових мотора об'ємом 1,2, турбований двигун потужністю 115 к. с. і дволітровий «атмосферник». У лінійці з'явився атмосферне «дизельник».

Якщо брати дволітровий двигун, то буде багато варіантів для вибору. Можна поставити варіатор, ручну коробку передач, вибрати між переднім або повним приводом.

Приємна новина

Любителі багато їздити і при цьому економити будуть раді. Тепер в лінійці моторів «Кашкай» є дизель. Він має об'єм 1,6 л і потужність 130 л. с. при 320 Нм крутного моменту.

Цей двигун дуже хороший, відмінно підхоплює з низів і звучить не надто голосно завдяки гарній звукоізоляції. Додатково до всього, він дуже економічний. По трасі бере трохи більше 5 літрів, по місту можна вкластися в цифру до семи літрів. Для кросовера це відмінні показники. Підіб'ємо підсумки

Тест-драйв «Ніссан-Кашкай» від Сергія Стіллавіна і Вахидова Рустама показує, що нова модель описуваного авто значно відрізняється від попередників. Двигун економічний, а управління досить зручно. Радує і гарна шумоізоляція. Дизельний двигун не видає сторонніх шумів навіть при їзді зі швидкістю 100 км/год.

Машина відпрацьовує нерівності доріг на гідному рівні. На доказ цього випробувачі переїжджали залізничний переїзд.

"Ніссан-Кашкай" - автомобіль, який, безсумнівно, зможе стати хітом продажів, незважаючи на розмаїття існуючих на сьогоднішній день конкурентів. Автор: Анна Селезньова 29 Липня, 2018



Категория: Автотехника