Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Ford RS200: божевільна міць в маленькому автомобілі


Опубликованно 16.08.2018 01:56

Ford RS200: божевільна міць в маленькому автомобілі

Ford RS200 – повнопривідний гоночний автомобіль, розроблений в однойменної компанії в 1983 році. Він створювався «з нуля» для участі в гонках групи В, які проходили щорічно у період з 1982 по 1986 рр. Його основними суперниками були Audi Sport Quattro, Lancia Delta S4, BMW M1 і багато інших.

Для участі у змаганнях потрібно було зібрати 200 автомобілів для звичайного використання, а потім на основі серійної моделі побудувати раллійную версію. Особливість полягала в тому, що після подання спецверсії, автомобіль можна було продовжувати модернізувати, але вже без повідомлення комісії про внесені зміни. Оновлена версія RS200 називається Evolution. Кузов

Він являє собою раму з фібергласу – легкого композитного матеріалу на основі скловолокна та полімерів, по міцності перевершує алюміній в 2-3 рази. Поверх каркаса закріплювалися легкоснимаемые панелі з білого пластику. З останнього було прийнято рішення робити всі накладні деталі, за винятком лобового скла. В результаті автомобіль вийшов масою близько 1200 кілограм.

У «цивільному» Ford RS200 спереду розташовувався стандартний набір електрообладнання: одна пара фар, покажчиків поворотів, габаритні вогні і 2 протитуманні фари. На капоті є декоративні прорізи, що імітують повітрозабірники.

Задня частина автомобіля одночасно є спойлером-капотом, під яким прихований двигун і коробка передач. На ній розташовані 2 повітрозабірника, що виходять на дах машини. Між комбінованими задніми вогнями знаходиться чорна вставка, на якій кріпиться реєстраційний номер.

Всі деталі екстер'єру запозичувалися з паралельно випускалася Sierra і Escort. Наприклад, задні вогні, вітрове скло, двері. Оснащення

Серцем "Форда" RS200 є чотирициліндровий, шестнадцатіклапанний бензиновий мотор об'ємом 1,8 літра під кодовою назвою Cosworth BDT. Він забезпечувався турбонаддувом, і його потужність варіювалася від 250 до 380 кінських сил. Остання досягалася за рахунок тиску в 1,2 бару і низьким ступенем стиснення (7,8 одиниць). Розташовувався мотор поздовжньо, над задньою віссю.

Двигун оснащений системою розподіленого уприскування з контролером фірми Bosch. Завдяки цьому розгін до 100 км/год становив 5-6 секунд. Максимальний крутний момент досягався на 5300-5500 оборотах в хвилину, а максимальне число оборотів – 8900.

Коробка передач – механічна, п'ятиступінчаста. Забезпечена 3 диференціалами: 2 осьовими і 1 проміжним. В останньому присутня можливість блокування. Так, у звичайному режимі зусилля від КПП передавалося між осями в співвідношенні 63/37 для задньої і передньої відповідно. При блокуванні проміжного диференціала крутний момент розподілявся між ведучими колесами порівну.

В автомобілі Ford RS200 використовувалася гідравлічна гальмівна система без вакуумного підсилювача з ручним гальмом на задні колеса. За гальмування відповідали вентильовані гальмівні диски діаметром 300 мм, що працювали в парі з чотирьохпоршневими супортами.

Підвіска – незалежна, двохважільна з амортизатором і парою пружин на одне колесо гоночної комплектації і однією – для міста. Інтер'єр

Приладова панель серійної версії задовольняла базові вимоги до неї. Вона постачалась комбінацією приладів, блоком керування опаленням і місцем під магнітофон. На дверях встановлювалися об'ємні карти, на яких розміщувався підлокітник, ручка склопідіймача і попільничка. Сидіння – анатомічні («ковші»). За їх спинками розташовується 2 бензобака. Оббивка решті частини салону виконана з велюроподобного матеріалу. Гумові килимки під ноги водія і пасажира не передбачені. Ford RS200 Evolution

У 1985 році компанія завершила складання 200 омологационных машин. У той же рік вона приступила до виготовлення Ford RS200 Rally або Evolution. Базою для модернізації стали 20 машин з 200 вже зібраних. Головна модифікація полягала в заміні двигуна – замість 1,8-літрового встановлювався 2,1-літровий. У зв'язці з турбонаддувом він забезпечував 540 Н·м крутного моменту при 5500 оборотів в хвилину, а максимальна потужність – 590 кінських сил (430 кВт). Такі значні тягові характеристики дозволили автомобілю істотно поліпшити розгін до 100 км/год він розганявся за 2,8-3,1 секунди. Крім двигуна, була посилена коробка передач і оновлена підвіска і гальмівна система.

Провал 1986 року

Спеціальна версія Ford RS200 дебютувала на перегонах групи У лютому 1986 року. У тому ж році на етапі в Португалії пілот автомобіля не впорався з керуванням і врізався в глядачів. Загинуло 3 людини, і два десятки були поранені. Після цього інциденту команда Ford відмовилася від участі у змаганнях.

Також загинув екіпаж команди Lancia в результаті падіння їх боліда в обрив з подальшим самозаймання. Після цих двох випадків в 1987 році гонки цього типу автомобілів були заборонені, а організація – розпущена.

Залишки гоночних версій були розібрані на запчастини або перероблені в менш потужну міську комплектацію і розпродані за ціною 50 тисяч фунтів (110 тисяч доларів).

На сьогоднішній день Ford RS200 - це рідкісний і легендарний ралійний автомобіль, у створенні якого брали участь люди, конструирующие двигуни та підвіску для болідів "Формули-1". Автор: Сергій Кочетков 30 Липня, 2018



Категория: Автотехника