Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Не заводиться "Газель": причини


Опубликованно 12.08.2018 11:22

Не заводиться

В один прекрасний день "Газель" перестала заводитися? Причина криється в несправності двигуна. Проблема може бути пов'язана як з механічною частиною, так і з електрикою. Щоб усунути несправність, доведеться провести діагностику ряду деталей. Причини

Не заводиться "Газель" з різних причин. Деякі з них пов'язані з часом року, а інші - з зносом і поломками. Дана проблема може бути викликана і халатністю водіїв, які недбало ставляться до технічного обслуговування силового агрегату.

Отже, якщо не заводиться "Газель", причин може бути кілька: несправність вузлів паливної системи; проблема в клапанах і циліндрах; збої в системі запалювання; поломки в стартері і АКБ; подачі повітря; датчиках і блоці управління. Методи діагностики та ремонту

Коли будуть визначені основні причини того, чому не заводиться "Газель", можна перейти до розгляду питання точної діагностики і виправлення несправностей. Для кожного з вузлів потрібно свій інструментарій, але краще всього мати під рукою набір ключів і викруток, тестер, ВД-40 і ізоляційну стрічку. Почнемо покроковий розбір проблеми. Паливні елементи

Варто розуміти, що практично всі елементи впливають на пуск мотора. Наприклад, оскільки "Газель" випускалася як карбюраторная, так і інжекторна, то елементи уприскування будуть різні. А значить, тут і причини можливих поломок будуть не однакові.

Двигун Газель-406" - інжекторная версія транспортного засобу. На ньому встановлені форсунки, які можуть послужити джерелом проблеми. Якщо не проводилася чистка, то, швидше за все, забруднились форсунки. Щоб виправити це, необхідно зняти деталі з машини і відправити їх на чистку. Якщо в процесі відновлення працездатності форсунок виявилося, що виріб не підлягає ремонту, то його необхідно замінити.

Несправність бензонасоса може бути пов'язана з поломкою всередині модуля. Щоб перевірити, качає насос, необхідно сісти за кермо машини, повернути ключ запалювання в друге положення. При цьому ззаду повинен початися характерний шум, який буде означати, що насос знаходиться в робочому стані.

Особливу увагу варто приділити стану паливного фільтра. Згідно сервісних манулов і рекомендацій заводу-виробника, фільтруючий елемент палива необхідно міняти кожні 40 000 км пробігу. Якщо цього не робити, то фільтр забивається і погано пропускає пальне, із-за чого з'являється збіднена суміш у циліндрах, або бензин і зовсім не потрапляє для займання. Клапани і циліндри

Досить мало автомобілістів стежить за станом силового агрегату. Як відомо, знос не щадить нікого і ніщо, а відповідно, прогоряння клапанів і поршнів може призвести до того, що спочатку мотор починає погано заводитися, а потім і зовсім перестає.

Другий нюанс – це сильна ступінь зносу клапанів, з-за чого вони нещільно прилягають до сідел. Бензин через щілини капає в циліндри. Виходить, що відбувається перелив палива, а оскільки залиті свічки, силова установка не запускається з-за відсутності іскри. Система запалювання

Свічки і високовольтні дроти безпосередньо впливають на пуск мотора. Відповідно, пробої в елементах викличуть збій всієї системи. Для перевірки свічок використовується спеціальний стенд, хоча можна перевірити і по-старому: Викручуємо свічку з колодязя. Під'єднуємо бронепровод. Підключаємо корпус свічки до масі. Пробуємо завести мотор.

Якщо зі свічок все в порядку, то між контактами буде іскра. Якщо деталь пошкоджена, то іскри не буде, а відповідно, елемент підлягає заміні. Перевірка бронепроводов робиться досить просто. Всі елементи демонтуються з автомобіля і проміряються тестером. Опір на кожному високовольтному проводі має становити 5 Ом.

Стартер і АКБ

Відсутність живлення – ще одна причина, через яку не заводиться "Газель". Як показує практика, у багатьох випадках всьому виною акумулятор. Це досить поширене явище в зимовий період, коли автомобіль довго стоїть на морозі. Зарядка елемента допоможе вирішити проблему.

Несправність стартера діагностувати без зняття вузла досить складно. Тому, якщо з'явилася підозра, що підводить саме цей елемент, знімаємо його і веземо до електриків. Подача повітря

Неодноразової причиною того, що двигун "Газелі-406" не заводиться, є засмічений повітряний фільтр. Цей елемент рекомендується міняти кожні 20 000 км пробігу. Демонтаж деталі з автомобіля займає 5 хвилин. Також варто приділити час діагностики дросельної заслінки, яка може бути забита. Чистка повинна допомогти вирішити проблему. Електроніка

Неодноразово накопичені помилки в «мізках» машини можуть блокувати пуск двигуна. Щоб вирішити проблему, необхідно скинути коди і поміняти непрацездатні датчики. Краще всього виконувати операцію у професіоналів, оскільки самостійні дії можуть призвести до ряду поломок. "Газель" на газу

Якщо "Газель" експлуатується на газу і при цьому перестала заводитися, то рекомендується звернутися на сервісну станцію з ремонту автомобільного газового устаткування. Можливо, потрібна настройка ГБО або заміна зношених вузлів. Автор: Вісник 15 Липня 2018



Категория: Автотехника