Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Хонда Фіт" (гібрид): опис, технічні характеристики і відгуки власників


Опубликованно 08.08.2018 00:48

В травні 2012 року після проведеного рестайлінгу була випущена гібридна версія моделі Honda Fit - Hybrid RS. Модельна лінійка поповнилася на дві комплектації - Shes і XH.

Концепцією розробки "Хонди-Фіт-Шатл" (гібрид) стало поєднання інноваційних характеристик, якості, вишуканості і комфорту керування. Вартість моделі - близько 700 тисяч рублів - забезпечила їй одне з лідируючих місць серед аналогічних гібридних автомобілів.

Технічні характеристики гібрида "Хонда Фіт"

На відміну від базової моделі, оснащеної 1,3-літровим двигуном потужністю 88 кінських сил, гібридна версія RS комплектується 114-сильним мотором. Надбавка у 26 кінських сил забезпечила спортивний характер автомобіля. Гібридна силова установка включає електромотор потужністю 14 кінських сил. Аналогічне поєднання 1,5-літрового бензинового двигуна і електромотора вже використовувалося в моделі Honda CR-Z.

Гібрид "Хонда Фіт" комплектується однією з двох трансмісій на вибір: шестиступінчастою механічною або варіатором CVT.

Тест-драйв

Варіаторна версія гібридної Honda є однією з найпопулярніших і затребуваних. В автомобілі є три кнопки, які відповідають за режим роботи - Sport, Econ і Normal. Вони знаходяться з правого боку в нижній частині керма, що ускладнює їх використання. На відміну від гібриду, у версії CR-Z аналогічні клавіші розташовані з правого боку збоку, що набагато зручніше для водія.

Режимом за замовчуванням є Normal, проте власник може вибрати будь-який з трьох запропонованих. Режим Econ дозволяє заощадити паливо і стримує крутний момент, що дозволяє швидко перемикати трансмісію на більш високу передачу. Недоліком економного режиму є важке управління і запізніла реакція на натиснення педалі газу. У межах їзда не напружує, проте поперемінне уповільнення і прискорення автомобіля починає втомлювати водія.

Система кондиціонування повітря також може бути переведена в максимально економічний режим. Функція зупинки двигуна Idling-Stop спрацьовує при зупинці "Хонди-Фіт-Гібрид" на дорозі, проте це провокує збільшення кількості припинення роботи системи кондиціонування. Літом їзда на гібриді з використанням даного режиму буде не зовсім комфортна.

Режим Econ оптимально підходить для нормального та гармонічного їзди по міських дорогах. Для динамічної їзди необхідно активувати режим Normal, який дозволяє швидко набрати необхідну швидкість.

У порівнянні з моделлю CR-Z, гібрид "Хонда Фіт" м'якший в управлінні, що видає в ньому сімейний автомобіль.

Екстер'єр

Більшість моделей гібридної Honda оснащений елементами зовнішнього тюнінгу - аеродинамічним обвісом, світлодіодним підсвічуванням і радіаторної гратами. Незважаючи на наявність подібних модифікацій, особливої уваги автомобіль до себе не приваблює. Аналогічна ситуація з інтер'єром моделі: незважаючи на те, що дизайн консольної панелі і рульового колеса унікальний, в іншому він практично не відрізняється від стандартної версії Honda Fit. Інтер'єр

Будучи гібридом, "Хонда Фіт" оснащена розташованої на приладовій панелі графічної шкалою витрати електроенергії. Незважаючи на її оригінальність, водієві вона не заважає і не відволікає від дороги. Єдиний недолік - при активації спортивного режиму підсвічування панелі стає занадто різкою: м'які і гармонійні зелений і блакитний кольори змінюються яскравим червоним, покликаним стимулювати водія.

Строгий дизайн бампера звертає увагу на передню частину автомобіля, як і радіаторна решітка, оснащена LED-підсвічуванням і надає характерності і індивідуальності гібриду.

Виробником на вибір пропонується сім різних варіантів забарвлення кузова. Колір інтер'єру часто збігається з відтінком кузова. Найбільш оригінальною є помаранчева оздоблення салону з аналогічною оббивкою сидінь, передньою панеллю кольору воронованої сталі і шкіряною опліткою рульового колеса, декорованою оранжевими нитками. Така обробка відображає спортивні характеристики гібрида "Хонда Фіт".

Конструкція задніх сидінь дозволяє їх окремо складати. Збільшити багажне відділення можна за рахунок підняття горизонтальних сидінь, що дозволяє транспортувати великогабаритні вантажі.

Витрата палива і керованість

Зміна характеру силового агрегату практично миттєво фіксується водієм зміненого звуку: двигун починає звучати більш м'яко і бадьоро. Посилення крутного моменту відчувається практично відразу після натискання на педаль газу, а в плані динаміки розгону гібрид "Хонда Фіт" практично не поступається звичайній версії автомобіля і аналогам.

Середня витрата палива складає близько 5 літрів на 100 кілометрів шляху. Наприклад, модифікація CR-Z споживає більше палива - 6,2 літра на 100 кілометрів пробігу.

Показники і характеристики гібрида "Хонда Фіт" значно перевершують такі у CR-Z при практично ідентичною компонуванні силової установки. Втім, певним недоліком CR-Z є механічна трансмісія. Звичайна версія Honda Fit споживає трохи більше палива, ніж спортивна: витрата складає 5,75 літра на 100 кілометрів пробігу. Не варто забувати і про стилі водіння. Втім, відмінною рисою комплектації RS є ефективна економія палива: версія з механічною трансмісією споживає 5 літрів на 100 кілометрів, з вариаторной КПП - 3,8 літра на 100 кілометрів.

Додатковою перевагою для багатьох автолюбителів може послужити більш низька вартість Honda Fit, ніж CR-Z, що дозволяє заощадити кілька десятків тисяч рублів.

Відгуки власників гібрида "Хонда Фіт"

Гібридна версія японського автомобіля володіє наступними перевагами, отмечаемыми автовласниками у відгуках: Багата комплектація, що включає клімат-контроль, круїз-контроль, датчики дощу і світла, ксеноновий оптику, клавіші управління аудіосистемою на рульовому колесі. Ідеальна компонування і можливість трансформації салону. Великий запас ходу при повній паливному баку - близько 600-700 кілометрів. Економічна витрата палива - близько 5,5 літрів на 100 кілометрів в міській межі. Відмінна динаміка розгону завдяки електромотору. Ідеальна керованість, мінімальні крени при входженні в поворот; Надійність. Простота експлуатації. Наявність тюнінгу, доступний ремонт. Містке багажне відділення і можливість транспортування великогабаритних вантажів.

Недоліки гібрида

Незважаючи на наявність таких переваг, у відгуках про гібрид "Хонда Фіт" власниками відзначаються і недоліки: Вісім іридієвих свічок - їх заміна виливається у велику суму. Незручне меню бортового комп'ютера. Малоефективна кнопка EKO, розміщена більше для краси. Пластиковий захист днища. Відсутність запасного колеса. Жорстка підвіска часто заважає, що особливо помітно при русі по бездоріжжю і нерівним трасах. У деяких ситуаціях функція автостопу тільки заважає. Автор: Михайло Світанковий 4 Липня, 2018


banner14

Категория: Автотехника