Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Заміна масла в "Шкоді". Інструкція, рекомендації


Опубликованно 06.08.2018 07:18

Заміна масла в

Для стабільного і надійного функціонування двигуна внутрішнього згоряння будь-якого транспортного засобу необхідно виконувати комплекс заходів щодо його технічного обслуговування. Одним із заходів такого плану виступає періодична заміна мастильної рідини всередині силового агрегату.

Періодичність заміни масла для кожного виду транспорту своя. Для автомобілів марки "Шкода" регламентований термін визначений 15 тис. км пробігу. Заміну можна провести на будь-якому автомобільному сервісі "Шкода" або зробити це власноруч. Процес нескладний і не потребує професійних знань. Загальні відомості

Незважаючи на відсутність складнощів, до даного дії необхідно підійти зі всією увагою і відповідальністю. Від правильності виконаної роботи буде залежати подальше стабільне функціонування автомобіля. Якщо автовласник сумнівається у власних можливостях, то краще довірити цю справу професіоналам на технічних станціях обслуговування або попросити знайомого автолюбителя, досвідченого в цьому питанні.

Інтервал заміни масла у "Шкоді-Октавії", як вже говорилося, має відповідати 15 000 км пробігу. Це встановлений заводом-виготовлювачем максимальний термін. Звичайно, якщо двигун пропрацює на тисячу-другу більше зі старим маслом, нічого екстремального не трапиться. Але це має бути винятком із правил, а не усталеним порядком обслуговування транспортного засобу.

Також інтервал заміни масла у "Шкоді" може бути критично зменшений до 7-8 тис. км пробігу. Це відбувається у випадках, коли авто експлуатується в досить негативних умовах, таких як потужностні перевантаження двигуна з дуже частими високими оборотами, або в дуже забруднених місцевостях (мається на увазі бездоріжжя, запилені, піщані ландшафти тощо). Технічна інформація

Кожна марка транспортного засобу має свій власний заправний об'єм мастильного матеріалу. Цим принципом схильні і всі марки чеського автовиробника (з німецьким відтінком). Важливо розуміти, яке масло заливати в "Шкоду". Якщо його марка буде змінюватися, то виникне необхідність у промивки двигуна, так як залишкові маси масла по в'язкості можуть бути несумісні з новим.

Заливальні обсяги мастила часто залежать від обсягу самого робочого двигуна: для моторів 1,4 л з 80 л. с. заправний обсяг дорівнює 3,2 л; мотор 1,6 л, має 102 л. с., вимагає вже 4,5 л олії; а потужні 2-літрові "движки" досягають обсягу до 4,6 л.

Дуже важливо приділити увагу самому увазі заливається олії. Існує стандарт якості, схвалений концерном "Фольксваген" (тут варто нагадати, що бренд "Шкода" належить цій німецькій групі компаній), а виражений він у наступних порад: для двигунів об'ємом 1,4 л і 1,6 л, – VW 501 01 і VW 502 00; для 1,8 л - VW 502 00; для 2,0 л - VW 504 00.

Рекомендується заливати масла, виготовлені на синтетичній напівсинтетичній основі зі всесезонним характером застосування та стабільної в'язкістю. Зазвичай це рідини з маркуванням 5w30, 5w40 або 10w40.

Для заміни масла у "Шкоді" підійдуть такі популярні виробники олійної продукції, як "Кастрол", "Лікві Молі", "Маннол", "Мобіл", "Мотюль", "Шелл" та інші.

Підготовка до заміни

Безпосередньо перед заміною масляної рідини потрібно виконати нескладне, але обов'язкова умова – прогріти двигун. Мотор повинен попрацювати не менше 15 хвилин, можна навіть в русі. Робиться це для того, щоб масло набуло своє текучий робочий стан і його було легко злити в повному обсязі.

Для заміни масла у "Шкоді" потрібно доступ до днища автомобіля. На профільних СТО використовуються спеціальні підйомники, а в домашніх умовах необхідна оглядова яма. В гаражних кооперативах для цих цілей можна використовувати естакаду, якою обладнані майже всі майданчики.

Деякі автоумельцы піднімають автомобіль на рівній поверхні за допомогою домкратів. Даний спосіб є дуже небезпечним для життя, тому застосовувати його не рекомендується. Інструменти і матеріали

Процедура заміни масла у "Шкоді" передбачає наявність таких інструментів і витратних матеріалів: Заздалегідь придбане автомобільне масло відповідного обсягу та стандарту. Масляний фільтр. Як ви знаєте, для кожної марки існує власна модель. Спеціальне гумове кільце під зливну пробку (старе вже негодно) або ж фірмову зливну пробку в зборі. Ємність для зливу відпрацьованого масла (відпрацювання) обсягом не менше 5 літрів. На сервісних станціях ця рідина відкачується спеціальним пристроєм. Дрантя або бавовняна тканина для видалення масляних відходів з поверхонь або рук. Ключі для відгвинчування пробки (*17 або *19) і зняття захисту. Процес заміни

Приступимо до заміни: Насамперед необхідно звільнити доступ до зливної пробці шляхом демонтажу захисту картера. Далі відгвинчуємо пробку, і саме масло зливається в заздалегідь підставлену ємність. Слід дотримуватися обережності на цьому етапі – не обпалити руки гарячою олійною рідиною.

Після повного звільнення двигуна від відпрацювання потрібно накрутити нову зливну пробку і протерти залишки масла навколо зливного отвору. Тепер слід заміна масляного фільтра. При монтажі нового рекомендується наповнити його на одну третину свіжим маслом (придбаних, природно). Останнім штрихом стане заливка нового масла і скидання датчика сервісу "Шкоди".

У різних моделях визначені різні комбінації обнулення. Але всі вони проводяться на приладовій панелі в салоні автомобіля. Автор: Шергін Діма 17 Липня, 2018



Категория: Автотехника