Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Фольксваген Поло" автомат: відгуки, технічні характеристики, види і опис, переваги і недоліки


Опубликованно 05.08.2018 12:00

Передньопривідний автомобіль "Фольксваген Поло" дебютував 1975 році в Ганновері. Модель була створена на базі Audi 50, ставши третьою колекції бренду після Passat і Golf. Перший Polo під авторством Марчелло Гандіні оснащувався кубовим 40-сильним двигуном.

Історія моделі

Люксова комплектація "Фольксваген Поло" була випущена німецьким концерном через рік активних розробок. Модель оснащувалася двигуном потужністю 50 кінських сил і швидко завоювала популярність, що позначилося на серійному виробництві: за десятиліття було випущено понад півмільйона автомобілів. Причинами успіху стали високоякісна збірка, широка гамма силових агрегатів і доступна вартість, що відзначалося багатьма власниками у відгуках про "Фольксвагені Поло" автомат. II-IV покоління Polo

У 1981 році з'явилося друге покоління моделі. Volkswagen Polo, слідуючи вимогам свого часу, зазнав зміни: була вдосконалена гамма двигунів, дизайн автомобіля, оздоблення салону, з'явилися нові комплектації і модифікації кузова, в тому числі і купе.

Третя генерація, привернувши увагу світової публіки в 1994 році, отримала оновлений екстер'єр та модернізований силовий агрегат. Після старту продажів трьох - і п'ятидверні хетчбеки зайняли лідируючі позиції на автомобільному ринку, проте пізніше їх змістив седан Volkswagen Polo Classic. Автомобіль в кузові універсал з'явився в лінійці німецької компанії тільки через три роки.

В четвертому поколінні німецький автоконцерн зробив наголос на безпеку седана. Модель почала випускатися під найменуванням VW Saloon. V покоління VW Polo

П'ята генерація Polo була презентована в 2009 році. Спеціально для російського ринку під Калугою з 2010 року почав випускатися "Фольксваген Поло седан з автоматом, що зробило автомобіль більш доступним і забезпечило йому експансію на ринок країни в B-сегменті.

За час виробництва модель еволюціонувала від економічною малолітражки до компактного і стильного автомобіля з широким функціоналом і багатим пакетом опцій.

Комплектації і ціни

Вартість Volkswagen Polo залежить від комплектації, пакети опцій і типу кузова і варіюється від 500 до 700 тисяч рублів. У базовій версії Trendline автомобіль оснащується 1,2-літровим двигуном з механічною трансмісією. Коробка-автомат на "Фольксваген Поло" додасть до вартості 50-70 тисяч рублів. Кондиціонер не входить ні в одну комплектацію і пропонується як додаткова опція, як і клімат-контроль. Пакет опцій також включає парктронік, аудіосистему, триспицеве мультифункціональний рульове колесо, бічні эйрбеги, 15-дюймові легкосплавні колісні диски і інше. Технічні характеристики

Volkswagen Polo відноситься до бюджетної категорії, проте володіє непоганими технічними характеристиками. Автолюбителям пропонується на вибір два двигуна об'ємом 1,6 літра і потужністю 85 і 105 кінських сил. У відгуках про "Фольксвагені Поло" автомат відзначається непогана динаміка автомобіля: з автоматичною трансмісією і 1,6-літровим двигуном розгін до сотні займає 12,1 секунди, максимальна швидкість - 190 км/год. Граничний крутний момент при 3800 оборотах в хвилину становить 153 Нм. При цьому витрата "Фольксвагена Поло" з автоматом в змішаному циклі дорівнює 6,5 літра.

Двигун потужністю 85 кінських сил не гарантує хорошої динаміки і призначений для розміреної їзди в міській межі. Максимальний крутний момент мотора при 3750 оборотах на хвилину дорівнює 145 Нм. До 100 км/год автомобіль розганяється за 11,9 секунди. Встановлюється в парі з механічною п'ятиступінчастою трансмісією. Volkswagen Polo з автоматичною трансмісією

На "Фольксваген Поло" встановлюються три типи коробок передач: автоматична, автоматична і роботизована. Самою надійною вважається МКПП, вигідно відрізняється від інших довговічністю і легкістю обслуговування. Роботизована коробка не так надійна і є перехідним варіантом між МКПП і АКПП. За відгуками про "Фольксвагені Поло" хетчбек, автомат забезпечує максимальний комфорт руху, але при цьому вимагає великих вкладень в разі поломки. Автовласники віддають перевагу моделям Polo з автоматичною трансмісією Tiptronik, яка функціонує в ручному і автоматичному режимах.

Подібні АКПП встановлюються на автомобілі п'ятого покоління, оснащені двигунами 1.6 MPI. Подібної трансмісією в Європі комплектувалися тільки рестайлінгові хетчбеки четвертої генерації, що випускаються з 2005 року.

Особливості АКПП Tiptronik

Популярність Tiptronik-автомата "Фольксвагена Поло" у відгуках пояснюється його надійністю, якісними характеристиками і витратою палива. В ручному режимі економія палива складає до 20 % в міському циклі, при поганих погодних умовах і в холодну пору року. У змішаному циклі витрата становить 8-9 літрів, на трасі падає до 6-7 літрів.

Ручний режим зберігає динаміку розгону, аналогічну механічної трансмісії. Перемикання коробки Tiptronik в ручний режим засноване на примусовій блокування гідротрансформатора, що виключає можливість роботи низьких передач на підвищених обертах двигуна. Це дозволяє поліпшити керованість і гальмування автомобіля на слизькому покритті.

Робочий ресурс автоматичної трансмісії Tiptronik становить 150 тисяч кілометрів. При належному обслуговуванні і своєчасної заміни масла коробка-автомат "Фольксвагена Поло" безвідмовно працює до 300 тисяч кілометрів пробігу.

На відміну від механічної трансмісії Tiptronik не переносить нестачі мастила і перегріву, у зв'язку з чим навантаження при агресивному гальмуванні або різкому старті значно знижують його експлуатаційний ресурс. Серед недоліків АКПП часто відзначають несправності комплектуючих трансмісії і несвоєчасну заміну масла в коробці-автоматі "Фольксвагена Поло седан.

Часто зустрічаються несправності АКПП

Поломки, що зустрічаються у коробки-автомата "Фольксвагена Поло", за відгуками, визначаються за характерним стуку, вібрації, ривків, поштовхам або пропуску передач. Причини таких поломок можуть бути абсолютно різні: Знос шарнірів кутової швидкості, що виявляється стуком на мінімальній швидкості. Ослаблення кріплень мотора, що призводить до зносу підшипників і шестерень. На холостому ходу під час руху з'являється сторонній шум в двигуні, який посилюється на поворотах. Несправності осі сателітів і корпуси підшипників диференціала. Супроводжується різким стуком при розгоні і гальмуванні автомобіля. Розбалансування шрусов, причиною якої стає порушення статичної ходу підвіски. На високих швидкостях і при прискоренні з'являється сильна вібрація, віддає в рульове колесо. Знос троса перемикання передач або заїдання приводу. Призводить до самовыключению, перепустками або скиду передач. Власники "Фольксвагена Поло" з автоматом у відгуках відзначають легкість подібної діагностики поломки по появі в ручному режимі відмов в роботі коробки. Знос шестерень, підшипників передач або первинного валу. На нейтральному положенні і холостому ходу коробка передач видає сильний шум при русі з'являються пропуски і скиди передач, що супроводжуються характерним скреготом. Штоковый механізм приводу селектора швидко зношується або виходить з ладу. Перемикання з першої на другу і вище передавання супроводжується підвищеним шумом. Проблеми зі зв'язкою шестерень, деформація зубів. При прискоренні автомобіля і перемиканні передач фіксується гул трансмісії. Можуть мимовільно скидатися передачі на нижні. Знос і поломки веденої шестерні, що характеризуються появою на п'ятій передачі стороннього шуму. Скрегіт і сторонній шум при включенні передач - ознаки порушень в роботі синхронізаторів. Експлуатація коробки з такими несправностями може призвести до виходу з ладу шестерень, прискореного зносу диференціала, підшипників головного вала. Брак трансмісійного масла в коробці перемикання передач або його витік через поломки ущільнювачів, сальников і пошкоджень картера, що призводить до появи гучного шуму. Витік масла з-за пошкоджень лівій частині картера трансмісії або кришки картера. Поломка, знос шестерень головного валу або скол зубів призводять до стороннього шуму при включенні задньої передачі.

Вартість ремонту Volkswagen Polo

Діагностика автомобіля визначає вартість підсумкового ремонту з урахуванням робіт з демонтажу та встановлення нових комплектуючих.

Заміна автомата седана "Фольксваген Поло", за відгуками власників, обійдеться мінімум в 6 тисяч рублів, перебирання трансмісії - від 10 тисяч рублів, ремонт електронного блоку управління або гідротрансформатора - 8 тисяч рублів. Спеціалізовані офіційні сервіси дають гарантію на роботи 40-50 тисяч кілометрів пробігу. Переваги Polo з автоматичною трансмісією Сучасна конструкція кузова, що забезпечує високий рівень безпеки. Привабливий дизайн з акуратними і плавними лініями. Універсальне багатофункціональне рульове колесо з широким діапазоном регулювань. Консервативний стиль інтер'єру автомобіля, що відображає німецький консерватизм і динамічність. Зручна компоновка місткого салону, яка забезпечує комфортну поїздку. Широкий діапазон налаштувань передніх сидінь автомобіля. Вільний простір заднього дивана дозволяє із зручністю розміститися як високим пасажирам, так і дітям. Надійна підвіска, що гарантує відмінне й упевнене керування; Висока економічність. Автоматична трансмісія забезпечує хорошу тягу і невелика витрата палива. Ергономічне водійське місце. Елементи управління знаходяться в зоні доступу водія, надані широкий діапазон налаштувань і функція обігріву передніх сидінь.

Недоліки автомобіля Volkswagen Polo з автоматичною трансмісією не підходить для зимових кліматичних умов Росії. При негативних температурах велика ймовірність відмови двірників. Багатьох власників моделі не влаштовує низька розташування переднього бампера при кліренсі 170 міліметрів. Технічні характеристики відповідають заявленим виробником за умови відсутності завантаженості салону і багажного відділення. Слабкі і нестійкі троси ручного гальма, вимагають регулярної підтяжки та діагностики, що не завжди влаштовує автовласників. На передні вікна з лобового скла разом з водою змивається бруд, що позначається на видимості і естетичності автомобіля. Недостатня динаміка моделей з автоматичною трансмісією. Середня якість лакофарбового покриття, який потребує постійного догляду і дбайливого поводження. Погана звуко - і шумоізоляція моторного відсіку автомобіля. Автор: Михайло Світанковий 16 Липня, 2018



Категория: Автотехника