Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Тойота РАВ 4": габаритні розміри, технічні характеристики, потужність двигуна, максимальна швидкість, особливості експлуатації та догляду, відгуки власників


Опубликованно 30.07.2018 14:50

Кросовери в останні роки займають перші позиції по продажах у всьому світі. Toyota RAV 4 не стала винятком, модель успішно продається і експлуатується у всіх куточках земної кулі. Габаритні розміри «Тойота РАВ 4» стають все більше від покоління до покоління. Але це не завадило автомобілю залишатися в класі компактних кросоверів і радувати свою аудиторію новими опціями і кузовами. Історія

У 1989 році японські інженери почали роботу над автомобілем, який повинен був поєднувати в собі невеликий універсал з повним приводом і забезпечив би вільне пересування не тільки по місту, але і виїзд на природу. Ідея розвинулася лише 1995 році, тоді і було представлено перше покоління «РАВ 4». Автомобіль випускався в п'ятидверному і трьохдверному кузовах, оснащений повним приводом з автоматичною або механічною трансмісією на вибір, під капотом встановлений дволітровий бензиновий двигун.

Випуск другого покоління відбувся в 2006 році. Автомобіль повністю переробили, він отримав оновлений дизайн кузова, новий салон і більш м'яку підвіску. Габаритні розміри «Тойота РАВ 4» істотно змінилися в більшу сторону. Кросовер отримав доопрацьований силовий агрегат, а нове шасі подарувало автолюбителям чудову керованість і впевненість на будь-якому дорожньому покритті. Кузов раніше був доступний в п'ятидверному і трьохдверному виконанні.

У 2009 році з'явилося наступне покоління RAV 4. Істотно змінилися габарити «Тойота РАВ 4». 3 покоління отримало повністю оновлений зовнішній вигляд, невеликі зміни в технічних характеристиках. Безпека пасажирів перейшла на новий рівень – в базовій комплектації вже доступно 7 подушок SRS. Збільшений дорожній просвіт підвищив впевненість на грунтових дорогах. Кузов тепер випускався тільки в п'ятидверному виконанні.

Розміри авто «Тойота РАВ 4» збільшувалися від покоління до покоління. Четверта генерація не стала винятком. Японські інженери відтворили кузов повністю з нуля, агресивний сучасний дизайн автомобілів 2013 року не відразу сподобався автолюбителям. Однак через деякий час кросовер знову почали активно купувати. Покращена система повного приводу, трансмісія, двигун і шасі зробили свою справу – автомобіль знайшов колишню популярність.

Відгуки власників

Автовласники ставлять високі оцінки кросоверу будь-якого покоління. Відмінна прохідність, точне і передбачуване рульове управління, високий кліренс – головні достоїнства автомобіля. Габаритні розміри «Тойота РАВ 4» також влаштовують користувачів: з багажником і місцем для задніх пасажирів, все в повному порядку. Співвідношення ціни і якості завжди дозволяє займати всім автомобілям марки Toyota перші місця в списках продажів.

З мінусів слід зазначити стертість колодок гальмівної системи, часом заміна елементів потрібно кожні 15 000-20 000 пробігу. Також деякі власники скаржаться на нерівномірний прогрів салону в холодний час року.

По роботі трансмісії і двигуна, при своєчасному проходженні ТО жодних нарікань не виникає. Тому ніяких особливостей по догляду при експлуатації автомобіля немає. Новий RAV 4. Екстер'єр

Найчастіше при зміні покоління автовиробники з особливою обережністю ставляться до зміни дизайну автомобіля. Але японські інженери зважилися на кардинальні зміни в іміджі оновленого кросовера. Дизайнери однозначно зробили ставку на брутальність, повністю розробивши дизайн з нуля.

Фронтальна частина отримала новий бампер з яскраво вираженою захисною накладкою з чорного пластику. Протитуманні фари посаджені високо від дороги і втоплені всередину для захисту від пошкоджень. Лінія капота стала трохи вище і плавно переходить в гострокутну оптику з вбудованими світлодіодними вогнями. Трапецієвидна решітка радіатора складається з великих сот, в які вбудовані датчики паркування.

Корми обзавелася сучасними ліхтарями з різкою рубаною формою, яскравими світлодіодами та хромованим молдінгом. Укорочений бампер також надійно прикритий захисним пластиком, знизу розташувалися дві вихлопні труби. На даху – акулячий плавник і різкий скіс на догоду аеродинаміці. Кришка багажника раніше зберегла прямокутну форму і забезпечує комфортний доступ в багажне відділення.

Збоку автомобіль виглядає агресивно і сучасно. Лобове скло з сильним ухилом переходить в плавну дах, обладнану рейлінгами. До речі, колір даху тепер може відрізнятися від основного кольору кузова. Лінія вікон з яскраво вираженим ухилом і великими дзеркалами з повторювачами поворотів, колісні арки з пластиковими накладками квадратної форми й величезні алюмінієві диски 19 діаметра відмінно доповнюють образ передньої і задньої частини кросовера. Всі деталі виконані в одному стилі, і нічого не виглядає чужорідно.

Кузов отримав нові розміри: довжина 4595 міліметрів; ширина 1854 міліметра; висота 1699 міліметрів; ширина колісної бази 2690 міліметрів; дорожній просвіт 210 мм

Інтер'єр

У кросовері розміститься водій будь-якого зростання і комплекції. Зручний кермо спортивної форми обшитий шкіряною опліткою і обладнаний значною кількістю клавіш. Приладова панель виконана в класичному стилі зі стрілками замість електронних шкал, а в середині шкали спідометра розмістився великий дисплей бортового комп'ютера. Читаність приладів на висоті в нічний і сонячний час. Центральна консоль зібрана з якісного пластику, широкий центральний підлокітник обшитий шкірою. Клімат-контроль з великою кількістю кнопок плавно переходить в ручку КПП з охайною хромованою окантовкою, а над усім цим височіє яскравий і чіткий 7 - або 8-дюймовий дисплей (залежить від комплектації).

«Тойота РАВ 4», розмір салону якого пролунав в ширину і в довжину, отримала нові крісла з анатомічним профілем і яскраво вираженою бічною підтримкою, підігрівом і вентиляцією. Панорамний люк, акустична система JBL з 11 динаміками, бездротова зарядка для мобільних пристроїв, цифрове дзеркало заднього виду і багато інші опції здатні здивувати навіть найвибагливішого водія. Покращена шумоізоляція, якісна система мультимедіа і вивірена точність клімат-контролю з комфортом дозволяють долати великі відстані без натяку на втому. Єдиним дратівливим чинником може стати яскраве синє підсвічування приладів і кнопок, яка багатьом не подобається і стомлює очі. Багажне відділення

Доступ в багажне відділення став ще зручніше. Досить легкого помаху ноги під бампером кросовера, і велика прямокутна двері, оснащена електроприводом, починає швидке впевнений рух. «Тойота РАВ 4», розміри багажника якої в даний час ретельно приховуються, має два додаткових місця у вантажному відділенні і складні задні спинки сидінь для збільшення вантажного простору. Також заявлено поява потужного сабвуфера і додаткового прикурювача.

Силова установка

Силова установка «РАВ 4» для російського ринку отримає 2 - і 2,5-літровий бензиновий двигун (149 і 180 л. с.) і дизель об'ємом 2,2 літра (150 л. с.). Всі установки перевірені роками і не вимагають особливих умов обслуговування. Витрата в змішаному циклі не перевищує 9 літрів на сотню, розгін займає близько 9,3 секунд на 2,5-літровому моторі, на "двійці" - 10,3 с. Максимальна швидкість обмежена показником в 180 км/ч. Коробка передач заявлена автоматична з 8 ступенями для США і варіаторна (CVT) для інших ринків, у тому числі і для Росії.

Найголовнішим нововведенням стала система повного приводу, здатна передати до 50 відсотків крутного моменту на задню вісь при певних умовах, що дозволило істотно підвищити прохідність кросовера.

Шасі не торкнулися які-небудь серйозні зміни, незважаючи на зміну платформи – багатоважільна схема ззаду і «МакФерсон» спереду. Все досить просто і надійно. Висновки

Габаритні розміри «Тойота РАВ 4» дозволять розмістити пасажирів з великим комфортом і не вплинуть на гостроту керованості за рахунок поліпшених аеродинамічних характеристик. Повністю новий вигляд автомобіля більше спрямований на чоловічу аудиторію і володіє чіткими і гранями, плавні напівкруглі форми залишилися в минулому. Інженери «Тойота» всіма силами хотіли змінити дизайн «РАВ 4» в більш зухвалу і сучасну бік, при цьому не розгубивши практичності, надійності і прохідності автомобіля. І у них це вийшло. Автор: Ксенія Пальцева 4 Липня, 2018



Категория: Автотехника