Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Туарегові" розміри жити не заважають


Опубликованно 28.07.2018 00:46

"Фольксваген-Туарег" є першим в історії марки повністю цивільним позашляховиком. Точніше, це кросовер, який має при цьому досить високу прохідність, що наближає його до класичних великим позашляховикам. Розміри "Туарега" роблять його повноправним представником класу великих дорогих кросоверів. Зрозуміло, це не настільки люксовий автомобіль, як його побратими по платформі "Ауді Q7" і "Порше-Кайен". Маючи схожі з ними розміри, "Фольксваген-Туарег" коштує значно дешевше. Народження африканця

Назва "Туарег" походить від відомого африканського племені, відомого своєю відвагою і витривалістю. Випустивши в 2002 році цю модель, та ще з таким зухвалим назвою, "Фольксваген" зробив дуже серйозний і ризикований крок. Концерн вторгся в одну з найбільш консервативних галузей автомобілебудування - позашляхову. А великі розміри "Туарега" поставили автомобіль лицем до лиця з найвідомішими моделями провідних японських і американських виробників джипів.

І автомобіль з гідністю витримав це випробування, продемонструвавши дуже хороші позашляхові якості, відразу виділили його серед інших кросоверів. А комфортабельність і впевнена поведінка на асфальті стали перевагами "Туарега" перед рамними джипами. У підсумку він впевнено зайняв свою нішу на ринку великих повнопривідних автомобілів. Розвиток моделі

"Туарег" пережив ряд рестайлінг і модернізацій. В 2006 році перше покоління автомобіля отримало нові контури радіатора, бамперів і оптики. А в 2010 році в серію пішла друге покоління кросовера.

Розміри кузова "Туарега" змінилися в бік більш легкових форм: він став довшим, ширшим, але значно нижче. Автомобіль отримав 8-ступінчасту автоматичну коробку передач і сім варіантів двигунів.

Цікаво увагу його розробників як до любителів кросоверів, так і шанувальникам класичних позашляховиків. Крім стандартної версії з кліренсом в 20 см і пружинною підвіскою, "Фольксваген" запропонував позашляхову версію. У пакет Terrain Tech німці включили: блокування заднього і центрального диференціалів; знижувальну передачу; пневмопідвіску, завдяки якій кліренс може виростати до 30 див.

Подібна комплектація відразу перетворює "Туарег" в дуже непоганий позашляховик, нехай і має несучий кузов, а не раму. Новий "Туарег": розміри та характеристики

У 2018 році публіці був представлений автомобіль третього покоління. Він став значно більше схожий на типовий великий кросовер, зробивши крен у бік зручності експлуатації на асфальті. Що завдало певної шкоди позашляховим якостям. Про це говорять навіть габаритні розміри "Туарега" третього покоління: Автомобіль збільшився в ширину і став довшим, досягнувши 4878 мм в довжину. Збільшення кузова дозволило підняти обсяг багажника до 810 літрів, що на 113 літрів більше, ніж у "Туарега" другого покоління. При цьому новий автомобіль став трохи нижче. Незважаючи на збільшені розміри, "Туарег" «схуд» на 106 кг щодо другого покоління, що пов'язано зі збільшеним використанням алюмінію (до 48 % конструкції).

Серед головних особливостей нового позашляховика необхідно відзначити наявність керованих задніх коліс, що дозволило збільшити маневреність в місті і стійкість в поворотах на трасі. Однак кросовер втратив механічний центральний диференціал, блокування заднього диференціала і знижену передачу у зв'язку з низькою популярністю цих опцій. Комплектації

В Росію "Туарег" поставляється з трьома різновидами двигунів потужністю від 249 до 340 кінських сил. Комплектацій автомобіля теж три. У базовій версії він має: 18-дюймові колісні диски; повністю світлодіодну оптику; круїз-контроль; клімат-контроль; датчики дистанції і багатофункціональну приладову панель з навігаційною системою.

Друга комплектація має: збільшені до 19 дюймів диски; пневмопідвіску з можливістю регулювання кліренсу; обігрів сидінь; протиугінну систему; бесключевое запалювання.

Крім цього, є електропривод дверей багажника і рейлінги на даху кросовера. Топова комплектація R-Line комплектується спортивним обвісом, покликаним відразу виділяти автомобіль з потоку. Присутній заводське тонування задніх стекол і електрохромне дзеркало заднього виду з розширеною налаштуванням і пам'яттю.

Панель приладів автомобіля повністю цифрова, є мультимедійна система з 15-дюймовим дисплеєм. В наявності електрорегулювання сидінь і рульової колонки. Таким чином, новий "Туарег" став комфортним і набагато більш пристосованим для міста, але у своєму позашляховому характері він втратив. Автор: Олег Ємельянов 14 Липня 2018



Категория: Автотехника