Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Двигун ВАЗ-99: характеристика, опис


Опубликованно 23.07.2018 05:42

Двигун ВАЗ-99: характеристика, опис

Сучасна молодь мало знає про моторах, а тим більше про конструктивні особливості. Це великою мірою стосується старих вітчизняних транспортних засобів. Але багато досвідчені автолюбителі знають і пам'ятають ВАЗ-99 (заводське маркування «Лада»-21099). Технічні характеристики

Силові агрегати на «Лади» ставилися практично однакові. Так, двигуни з «вісімки» можна знайти на «дев'ятці» і навіть «десятці». Основним двигуном для ВАЗ-99 став ВАЗ-2108, а також його різновиди та модифікації.

Оскільки основний двигун був досить простий в експлуатації і обслуговуванні, конструктори вирішили його встановлювати не тільки на «вісімку», але і на наступні моделі: «Самара»-2109 і 21099.

За весь час виробництва машини ВАЗ-99 отримали як карбюраторні мотори, так і інжекторні версії силових агрегатів. Розглянемо основні технічні характеристики двигунів, що встановлюються на транспортний засіб.

Представляємо вашій увазі карбюраторну версію.

Найменування

Характеристика

Марка

21083

Тип

Бензин. Можливість установки ГБО

Впорскування

Карбюратор. Для цього типу мотора з заводу встановлювали «Солекс»

Об'єм силової установки

1499 куб. см

Характеристика потужності

72 к. с.

Скільки циліндрів в блоці

4

Скільки клапанів газорозподільного механізму

8 (по 2 на циліндр)

Діаметр циліндра

82 мм

Витрата пального

8,6 літра

Паливо

АІ-92

Можна ознайомитися і з інжекторної версією.

Найменування

Характеристика

Об'єм силової установки

1,5 літра (1499 см3)

Скільки циліндрів в блоці

4

Скільки клапанів газорозподільного механізму

8

Пальне

Бензин або ГБО (метан або пропан)

Система впорскування

Інжекторна з моновпрыском

Потужностні характеристики

77 к. с.

Витрата пального

8,2 л/100 км

Діаметр циліндра в блоці

82 мм Обслуговування

Технічне обслуговування двигунів ВАЗ-99 проводиться однаково як для інжекторної, так і для карбюраторною версії. Міжсервісний інтервал становить 10 000 км пробігу. Кожне ТО необхідно міняти масло і фільтруючий елемент. Що стосується інших операцій, то кожні 20-25 тис. км варто замінювати повітряний фільтр, а також регулювати клапани.

Кожні 40 000 км необхідно проводити зміну приводу газорозподільного механізму. Крім того, після такого пробігу рекомендується замінити свічки запалювання, провести діагностику стану високовольтних проводів.

Варто перевірити і стан водяного насоса, а також ременя приводу допоміжних вузлів. Особливу увагу звертають на наявність підтікань у силового агрегату. Найбільш часто вони утворюються під клапанної кришкою – це означає, що пора міняти прокладку.

Кожні 50 000 км пробігу у ВАЗ-99 інжекторної версії необхідно міняти паливний фільтр, а також перевірити стан форсунок. Як показує практика, саме в цей період вони починають забиватися і створюють дискомфорт власнику. Їх можна почистити, а на крайній випадок - замінити. Ремонт

Оскільки в основному названі двигуни старі, то вже пройшли хоча б один капітальний ремонт. В цьому процесі немає нічого складного, але без наявності спеціального обладнання самостійно можна буде тільки розібрати мотор і зібрати назад. Тому більшість власників силового агрегату для проведення ремонтно-відновлювальних робіт звертаються в автосервіс.

Що стосується поточних ремонтів, то двигуни мають ряд конструктивних недоробок, які не усувалися роками. Розглянемо, які одвічні проблеми присутні: Тріск і металевий дзвін. Це означає, що пора проводити регулювання клапанів. Троение. У цьому випадку варто звернути увагу на стан повітряного фільтра, а також почистити форсунки. Ефект виникає, коли порушується баланс між повітрям і пальним в циліндрах. Патьоки масла. Зазвичай підтікання йде через прокладку клапанної кришки, що означає, що необхідно змінити елемент. Падіння рівня ОЖ в системі. Варто перевірити патрубки на наявність зносу, а також подивитися підтікання з-під валу, водяного насоса. Дизеление. Варто оглянути свічки і високовольтні дроти. Проблема може виникати у системі запалювання, яка не повністю або неправильно спалює повітряно-паливну суміш. Тюнінг

Тюнінг двигуна ВАЗ-99 проводиться для зменшення витрат або додавання тягових властивостей. Так, щоб зменшити споживання пального на карбюраторною версії, автолюбителі застосовують перегородку карбюратора. Установка нових жиклерів з меншими впускними отворами дозволяє знизити витрату палива до 7 л на 100 км по місту і 5,5 л по трасі.

З інжекторної версією все набагато простіше. В цьому випадку всі визначає чіп-тюнінг. Так, програмування бортового комп'ютера зможе допомогти вирішити питання зменшення витрат або збільшення потужності. Багато власників транспортного засобу проводять чипование своїми руками за допомогою кабелю OBD II і ноутбука. Але все ж варто довіряти такий процес професіоналам. Висновок

Двигуни ВАЗ-99 - це двигуни вітчизняного виробництва на основі силових установок ВАЗ-21083. Їх технічне обслуговування проводиться досить легко і в більшості випадків – своїми руками. Ремонт двигунів реально виконати самостійно, оскільки конструктивно агрегат простий. Автор: Вісник 11 Липня, 2018



Категория: Автотехника