Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Тойота-Королла": комплектація, опис, опції, фото і відгуки власників


Опубликованно 22.07.2018 00:18

Компанія «Тойота» у багатьох автолюбителів асоціюється з трьома характеристиками: простота, надійність, якість. Перший автомобіль під назвою «Королла» зійшов з конвеєра в далекому 1972 році. Вже тоді вона була досить популярною за рахунок простоти конструкції, автоматичною і механічною КПП і універсальність, завдяки якій цю модель люблять і досі. Відмінною особливістю даного кузова були круглі фари, які зберігалися до 1988 року.

Головний бестселер

Але все ж головним хітом продажів стала та сама культова «Королла»в кузові E120. Це та машина, яка має величезну кількість різних компонувань трансмісій і двигунів, досить великий вибір комплектацій. У багатьох країнах ці машини були «робочими конячками», так як не вимагали великих вкладень в ремонт і обслуговування, але мали просто колосальні ресурси і можливості. Існували навіть версії з повним приводом! Дизайн цього авто вийшов досить впізнаваним. У 2006 році модель отримала невеликий косметичний рестайлінг, який трохи видозмінив передній бампер і форму протитуманних фар.

Культова «Тойота-Королла»: комплектації

Фактично їх було всього дві: Terra і Sol. Почнемо розбиратися з комплектаціями «Тойоти-Королли» 120. Вони майже не мають відмінностей, крім того, що в більш багату комплектацію Sol впроваджено клімат-контроль замість звичайного кондиціонера, а також додані задні склопідйомники. На цьому відмінності закінчуються. Є ще, звичайно, комплектація - T-sport, але вона зустрічається вкрай рідко або ж з правим кермом і захмарною ціною. Лінійка двигунів також досить проста. На «Королли» європейського ринку ставилися три бензинових і два дизельних двигуна.

Бензинові мотори цього автомобіля: 1,4 л (4ZZ-FE), 1,6 л (3ZZ-FE), 1,8 л (1ZZ-FE). Розрізняються вони, мабуть, тільки об'ємом і потужністю і мають практично однакові проблеми. Дані силові агрегати, що випускалися до 2005-го року, мають звичку споживати велику кількість масла. Але після 2005-го року компанія виправила технічну недопрацювання з маслос'емних кільцями і конструкцією поршня і ця проблема пішла. В цілому,при належному обслуговуванні, серйозних проблем дані мотори не мають. Що стосується дизельних моторів цього автомобіля 1,4 л (1ND-TV D-4D 90 л. с.), 2,0 л (1CD-FTV D-4D), 90 л с.), то вони мають проблеми тільки з паливною системою, що вимагає якісного палива. Підводячи підсумок, можна сказати, що вся лінійка двигунів має просто неймовірний ресурс, що дозволяє цій «Тойоті» спокійно пройти рубіж в 300 тисяч км пробігу, але тільки при наявності належного догляду за двигуном, різновидів якого не так багато. Новий прорив!

Ось і настав 2006 рік, коли вийшло вже 10-е покоління культової «Королли». Нова «Королла» змінилася кардинально, починаючи від фар і закінчуючи практично новим інтер'єром. Звичайно, відразу хочеться запитати: «чи Залишилася вона такою ж надійною, якою була минула?» І ось тут починаються проблеми. Здавалося б, які проблеми можуть бути? Але головна виявилася зовсім не в двигуні, а в новоспеченій КПП під назвою робот. За фактом «Тойота» ввела ту ж саму механічну коробку передач, але замість водія передачі перемикає електроніка завдяки різним актуаторам і блокам їх управління. Спочатку задумка була хороша, але роботизована коробка була настільки недопрацьована, що до 2008 року компанія «Тойота» вирішила повністю відмовитися від її установки на дану модель, повернувши перевірений часом і вже знайомий гидроавтомат. Ряд двигунів і комплектації

У першій моделі даного кузова, рівно як і у рестайлінгу, існувало два двигуна. Перший - абсолютно новий, але досить надійний двигун 1,6 літра (1ZR-FE) потужністю 124 кінських сили. А також двигун 1,4 літра (4ZZ-FE) , перекочував в нову модель з-під капота попереднього покоління. Проте вже в рестайлінг цей силовий агрегат був замінений компанією на більш сучасний двигун 1,3 літра. Правда, даних про його надійності небагато, оскільки даний ДВС на відміну від свого попередника не користувався особливою популярністю. Судячи з відгуків, двигун 1,6 має не так вже й багато суттєвих недоліків. На перших випусках була проблема з конструкцією водяної помпи, яку виробник усунув. Також шків генератора мав досить невеликий ресурс і міг вийти з ладу досить рано. Крім цього, існує на «Короллах» проблема з рульовою рейкою: вона після певного пробігу починає «стукати». Але саме вона існувала на «Короллах» ще з 120-го кузова, тому на цю проблему часто просто закривали очі. Комплектації «Тойоти-Королли» 150

Цей автомобіль належить до С-класу, де царює найвища конкуренція серед автовиробників. Всі компанії виробляють свої автомобілі С-класу, і кожен намагається бути кращими. Компанія «Тойота» не виняток. Для «Тойоти-Королли» 140 існувало три комплектації «комфорт», «престиж» і «елеганс». В принципі, як і в минулому поколінні даної машини, комплектації «Тойоти-Королли» мало чим відрізняються один від одного. Наприклад, комплектації «елеганс» і «престиж», на відміну від «комфорту», мають клімат-контроль, задні електросклопідйомники і протитуманні фари. На цьому відмінності закінчуються. А комплектації «престиж» і «елеганс» розрізняються тільки круїз-контролем.

Потім компанія «Тойота» випустила рестайлінг 140-го кузова і дала йому більший номер, що говорить про те, що рестайлінг був досить глибокий. Були додані 2 нові комплектації «Тойота-Королла»: «комфорт плюс» і «елеганс плюс». Крім того, відбулися великі зміни в технічній частині автомобіля. Була прибрана роботизована коробка перемикання передач, а в пакеті «комфорт» були додані: адаптивний круїз-контроль, система автоматичного паркування і регульований педальний вузол. Пакет «безпека» введені система контролю сліпих зон та система стабілізації, також для комплектації «комфорт» в цей пакет додають подушки безпеки, віконні (шторки) і антиблокувальну систему (ABS). В цілому всі комплектації досить схожі, крім «престиж» і «елеганс плюс»: тільки в них входять клімат-контроль, протитуманні фари, омивач фар і електроскладиваніе дзеркал. Крім того, «комфорт» має систему запуску двигуна з кнопки, круїз-контроль, мультируль. Нова «Королла» – японська королева

Новий 160-й кузов «Королли» став просто неймовірним стрибком вперед у порівнянні зі своїми " старшими «сестрами». Екстер'єр автомобіля досить агресивний, з елементами футуристично. До речі, на американському ринку «Королла» має статус спортивного седана. Дуже цікаво, що до технічної частини можна його назвати спортивним. Але, що стосується дизайну екстер'єру, виробники потрудилися на славу. Є навіть в ньому щось таке, що притаманне виключно японським автомобілям, можливо, якісь гострі лінії, які виражають прагнення долати тисячі кілометрів. Однозначно, що дизайн цього автомобіля змушує людину сприймати його як високо преміальний, не таким, яким він є насправді.

Інтер'єр, як не дивно, виглядає непогано. Можна сказати, що компанія «Тойота» пішла на унифицирование інтер'єрів своїх автомобілів, саме тому внутрішнє оздоблення цієї «Королли» відсилає тебе в салон флагманської «Камрі». Матеріали обробки дуже якісні і приємні на дотик, за рахунок багатогранності передній консолі створюється відчуття безпеки і захищеності. У найвищих комплектаціях встановлюється сучасна мультимедійна система з 7-дюймовим дисплеєм. Різноманітність комплектацій

Судячи з відгуків, комплектації нової «Тойоти-Королли» 2017 року дуже відрізняються один від одного. У лінійці ДВС на російському ринку представлені три двигуна: вже знайомий 1,3 л і 1,6 л, а також новий двигун 1,8 л. Ціни на саму доступну комплектацію цієї «Тойоти-Королли» стартують від 975 тис. руб. Вона має двигун 1,3 л і механічну КПП. Саму наворочену комплектацію, «престиж», можна придбати за 1,349 млн рублів. Мабуть, це єдиний недолік даної моделі. Звичайно, за ці гроші ви отримуєте клімат-контроль, безключовий доступ з системою Start/Stop, передні і задні парктроніки, камеру заднього виду, а також мультимедіа-пристрій з навігацією. Але це виходить за рамки політики цієї моделі. Спочатку «Королла» створювалася як бюджетний, надійний і простий автомобіль. Безсумнівно, вона залишилася такою ж надійною і простий, але пішло головне достоїнство даної моделі, а саме доступність. Звичайно, є й компромісні рішення, наприклад, нова комплектація «Тойоти-Королли» - «стиль».

До речі, тут має місце вельми цікавий факт. Комплектації нової «Тойоти-Королли» в кузові 2018 року анітрохи не відрізняються від моделі 2017 року. Підіб'ємо підсумок

Але навіть цей мінус не змінить ставлення людей до даного автомобілю: це все той же перший у своєму класі автомобіль і протримає він це звання ще багато років. Автор: Антон Рідко 4 Липня, 2018



Категория: Автотехника