Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Переробка "Оки": тюнінг своїми руками


Опубликованно 20.07.2018 06:12

Переробка

Компактні габарити і примітивний дизайн ВАЗ-1111 стали предметом численних глузувань, однак модель передбачив епоху малолітражних і економічних автомобілів. При цьому "Ока" так і не отримала належного розвитку в плані рестайлінгу і нових поколінь, що дозволяє автовласникам здійснювати тюнінг машини своїми руками. Види тюнінгу

Переробка авто "Ока" може здійснюватися різними способами: Версія для ралійних гонок. Позашляховик. Ретро-версії. Концепції 60-70 років XX століття, що відрізняються незграбними лініями кузова і яскравими відтінками. Родстер. Кабріолет.

Переробка "Оки" для бездоріжжя є найпростішою і часто зустрічається варіацією тюнінгу. Для виділення і посилення вже наявних у ВАЗ-1111 позашляхових характеристики достатньо проведення ліфтингу підвіски, установки гуми з потужним протектором і колісних дисків великого розміру. Перераховані зміни вважаються першим етапом у процесі створення "Оки"-всюдихода.

Дизайн передньої оптики та решітки радіатора дозволяє стилізувати ВАЗ-1111 під позашляховик Grand Cherokee. Для цього встановлюють колеса більшого діаметру, резину з тракторним протектором, спеціальний обвіс і змінюють конфігурацію капота. Така переробка "Оки" дозволяє зробити з автомобіля мініатюрний клон популярного позашляховика.

Простота конструкції і примітивний зовнішній вигляд ВАЗ-1111 спрощують тюнінг, роблячи його більш доступним і простим, і дозволяючи проводити різні експерименти.

Тюнінг двигуна

Модернізація двигуна "Оки" умовно ділиться на два напрямки: Заміна мотора. Поліпшення характеристик штатного силового агрегату.

Ідеальним варіантом переробки "Оки" на інжектор є установка 1,3-літрового двигуна від Rover Mini. Модернізація дозволяє збільшити технічні характеристики автомобіля, однак вартість робіт дуже висока, оскільки під новий мотор необхідно переробляти більшість систем.

Другий варіант - поліпшення двигуна. Він дешевший, але не дозволяє домогтися такого приросту потужності, як перший.

Модернізація двигуна "Оки" починається з карбюратора, а саме - збільшення діаметра заслінки дроселя. Це полегшує роботу двигуна, збільшує його робочий ресурс і технічні характеристики. Замість збільшення дросельної заслінки можна відразу встановити тюнінгувати версію карбюратора.

Збільшення кількості обертів до 7000 одиниць можливо завдяки монтажу нового распредвала. Одночасно з цим підтягується потужність двигуна: Встановлюються полегшені клапани замість штатних. Модернізація сідел клапанів; Поліпшення впускних і випускних каналів клапанів. Герметизація. Монтаж направляючих з бронзи. Реконструкція камер згоряння.

Впускний і випускний колектори замінюються на спортивні аналоги, повітряний фільтр - на модель K&N з нульовим опором. Роботи дозволяють підвищити технічні характеристики двигуна і мінімізувати втрати потужності.

Тюнінг підвіски

При переробці "Оки" у позашляховик поліпшення ходових характеристик є першочерговим завданням автовласника, оскільки штатна підвіска залишає бажати кращого. З цією метою встановлюються газо-масляні амортизатори, підвищують керованість і стійкість автомобіля.

Міняти штатні пружини не варто, оскільки вдосконалені модифікації швидко виходять з ладу. При переробці "Оки" на 13-колеса встановлюють гуму відповідного розміру.

Для створення позашляховика проводиться ліфтинг підвіски за допомогою спеціального набору або установки під пружини проставок. В результаті задня частина автомобіля піднімається, проте потребує доопрацювання кріплення амортизаторів.

Тюнінг салону

Варіантів модернізації салону, представлених на фото переробки "Оки", безліч: Заміна обшивки салону. Купуються матеріали або спеціальний набір. Нерідко обшивка змінюється частково за допомогою доопрацювання штатної. Установка нових декоративних елементів і фігурних вставок в салон. Модернізація сидінь. Передбачає встановлення нових чохлів і зручних підголівників з урахуванням дизайну інтер'єру. Монтаж нового рульового колеса і накладок на педалі. Установка додаткового обладнання та систем - бічних дзеркал, автоматичного приводу. Вирізання люка або створення панорамної даху.

Тюнінг салону "Оки" не обмежується перерахованими вище варіантами - кожен автовласник може втілювати будь-які ідеї при оформленні салону.

Тюнінг приладовій панелі

Переробка торпедо "Оки" супроводжується труднощами, пов'язаними з компактними габаритами автомобіля. Відповідно, приладову панель від інших моделей встановити не вийде, тому залишається тільки переробка рідний панелі.

Найчастіше автовласники вдаються до обтягуванні торпедо плівкою або шкірою. За допомогою матеріалів і інструментів можна змінювати дизайн панелі і доповнювати її роз'ємами під спеціальне обладнання.

Тюнінг приладовій панелі виконується двома способами: Модернізація штатної панелі. Заміна торпедо на нову.

Перший варіант передбачає встановлення світлодіодних ламп підсвічування замість звичайних, нової підкладки або доопрацювання старої, що дозволяє змінити дизайн панелі. Повна заміна прибирання також вимагає внесення змін в загальну конструкцію.

При роботах, пов'язаних з тюнінгом торпедо "Оки", обов'язково враховують якісне ущільнення: деталі не повинні скрипіти під час руху.

Тюнінг бампера

Рідні бампера "Оки" практично неможливо модернізувати, оскільки тюнінговий ресурс у них обмежений за мінімальної площі поверхні і близького розташування протитуманних фар один до одного. Втім, штатні бампера можна змінити за допомогою шліфувального інструменту, монтажної піни і епоксидної смоли. При переробці "Оки" автовласники частіше всього збільшують нижню частину бампера, встановлюючи дифузори. Однак подібна технологія тюнінгу занадто трудомістка і непрактичні.

Основні труднощі, з якими стикаються автолюбителі при модернізації штатного бамперу, це формування чітких ліній і симетричної поверхні. З труднощами стикаються автовласники і при розробці дизайну, тому, як правило, за основу береться зразок бампера від спортивних автомобілів.

Оптимальний варіант модернізації бампера "Оки" - заміна рідних деталей на різні модифікації. Тюнінг такого роду проводиться швидко і просто, труднощі супроводжують тільки монтаж заднього бампера-за наявності фаркопа. Візуально збільшити габарити кузова можна за допомогою об'ємних бамперів або їх висунення вперед.

Тюнінг оптики ВАЗ-1111

Чималий вплив на зовнішній вигляд "Оки" надає оптика, яка досить часто піддається тюнінгу. Установка накладок є одним з дієвих методів модернізації фар. Комплекти накладок можна придбати в спеціалізованих магазинах. Другий варіант - монтаж світлодіодних ламп та полірування самих фар. Нерідко проводять повну заміну оптики, яка вимагає модернізації кузова.

Переробка оптики "Оки" може включати наступні зміни дизайну фар: Нанесення на обід блискучого покриття зі стилізацією під хром. Модернізація підкладки оптики. Установка світлодіодних стрічок, які надають автомобілю агресивний зовнішній вигляд.

Тюнінг задньої оптики ВАЗ-1111 найчастіше передбачає монтаж накладок, які не будуть погіршувати безпека і видимість ліхтарів.

Нюанси тюнінгу "Оки"

ВАЗ-1111 вважається одним з найдешевших і економічних автомобілів: витрата палива на 100 кілометрів складає всього 3-4 літра, позначаючись при цьому на динаміці.

У зв'язку з цим автовласники вдаються до модернізації технічної частини моделі, перед якою необхідно враховувати кілька нюансів: Модернізація починається з придбання необхідних матеріалів. Інструменти, обладнання та прилади бажано купувати в офіційних дилерів щоб уникнути підробок. Матеріали під металік повинні бути високої якості.

Асортимент матеріалів та комплектуючих до "Оці" може змінюватись в залежності від того, який конкретно тип тюнінгу буде використовуватися і що планує видозмінювати автовласник. Автор: Михайло Світанковий 16 Липня, 2018



Категория: Автотехника