Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Які машини краще – японські або німецькі: марки, моделі, технічні характеристики, особливості експлуатації, подібності та відмінності


Опубликованно 12.07.2018 07:14

Які машини краще – японські або німецькі: марки, моделі, технічні характеристики, особливості експлуатації, подібності та відмінності

Японські та німецькі автомобілі на автомобільному ринку займають лідируючі позиції не перший рік. Якщо говорити про проблему глобально, то відмінностей між ними не так вже і багато, набагато більше спільних деталей. Досить часто ці заводи використовують продукцію одних і тих же виробників, одні і ті ж технологічні рішення, і можуть співпрацювати. Нерідкі ситуації, коли продукція фірми продається в іншому місці під власною назвою. Це ще більше сприяє розмиття кордонів і відмінностей. Порівнюючи, що краще - японські або німецькі машини, висновки краще будувати, спираючись на історичні дані – на той час, коли ці заводи тільки з'явилися, і відмінності були більш принциповими. Німецька продукція

Єдиної думки про те, які автомобілі краще (німецькі чи японські) серед автолюбителів немає. Переконаність у тому, що німецькі автомашини більш надійні, зародилася в 60-70-х роках минулого століття. Тоді заводи «Фольксваген» та «Мерседес» були лідерами. Їх продукція відрізнялася якістю і без проблем проходила всілякі випробування.

При перевірці враховували два моменти: дефекти виробника (якість механізму) і перспективи експлуатації (надійність транспортного засобу на дорогах).

На той момент «Фольксваген» та «Мерседес» не здавали перших позицій у різних рейтингах. В результаті ці заводи стали легендою.

Примітний той факт, що азіатські компанії не допускали до таких випробувань. За аксіому брали думка, що їх товар низької якості. Це, по-перше, не справедливо, а по-друге, не може відображати реального стану справ на автомобільному ринку, адже тестували тільки європейські та американські машини.

Ставши лідером, німецька автомобільна промисловість утримувала свою позицію до кінця минулого століття. З настанням нового тисячоліття був здійснений збір аналітичних даних. Виконаний аналіз показав, що після 6-9 років використання автомобіля, стан механізму перестає залежати від якості виконаних заводом робіт. Воно безпосередньо залежить від інтенсивності і акуратності експлуатації. Даний висновок призвело до того, що виробники відмовилися виготовляти машини, надійність яких можна перевіряти століттями.

Розширення кількості функцій, якими стали володіти засоби пересування, спричинило за собою зниження рівня надійності. Новими комплектуючими стали більш складні двигуни з функцією турбонаддува, з'явилися роботизовані системи, змінена система безпеки. Нові технології, складні системи призводять до частих поломок, що не збільшує безпеку пересування. Найчастіше водії використовують їх неправильно, що також знижує захист.

Всі сучасні навороти значно збільшують вартість автомашин. Щоб продукція залишилася в доступній ціновій категорії для середньостатистичного споживача, заводи економлять на якості деталей. Їх закуповують у таких країнах, як Китай, Таїланд, В'єтнам. Там робоча сила коштує дешево, а значить, і собівартість продукції знижується. Виходить, що авто для середнього класу не відрізняється якістю деталей. Це стосується, в тому числі й марок «Мерседес», «Фольксваген».

Чого не скажеш про «Порше». Їх рівень якості використовуваного матеріалу залишився на колишньому рівні, але і ціна відповідна питання.

Поки, при відповіді на питання про те, яка машина (японська або німецька), можна сказати, що німецькі виробники програють. Японська продукція

Перші транспортні засоби у цих виробників з'явилися в 60-70-х роках минулого століття. Тоді азіатські авто європейський ринок не визнав, і вони не були відомі за межами держави. Але японські інженери не впадали у відчай. Вони шукали нові технології, свіжі рішення, і вже до кінця 90-х років змогли встати в один ряд з німецькими виробниками за якістю і надійності пропонованої продукції.

І ось тоді-то виник спір про те, які машини краще: японські або німецькі.

Міф про те, що японська техніка сама надійна, з'явився тому, що останні 25 років саме вони борознять простори нашої Батьківщини. Велика частина транспорту з кермом на правій стороні була завезена в Росію в уживаному стані. Японці ставляться до своїх авто досить дбайливо, тому вони продаються в дуже хорошому стані.

Важливий той факт, що збірка відбувається на місцевих підприємствах. Це сприяє збереженню досить високого рівня надійності та дозволяє випередити за деякими пунктами німецьку техніку, але за ціною залишатися на колишньому рівні.

Якщо говорити про надійність, то видатними характеристиками володіє «Лексус» (завод «Тойота»). При цьому його ціна набагато нижча, ніж у «Порше».

На питання про те, які машини надійніше, німецькі чи японські, у автолюбителів, як правило один відповідь: японські. Порівняльні характеристики

Щоб визначитися, які машини краще - японські або німецькі, необхідно провести порівняння з наступним аспектам: двигун; тип привід; трансмісія; підвіска; надійність і безпека; дизайнерські рішення; маркетинг. Про двигунах

Німецькі авто вражають цифрами характеристик ходової частини. На достатній кількості продукції присутні потужні двигуни, об'ємом від 4 літрів і до 12 циліндрів (наприклад, у «Ауді», «Мерседес»). Але рівень форсування не надто високий. В даний час багато німецькі заводи прийшли до висновку, що дані моделі не відрізняються економічністю та продуктивністю. Що набагато вигідніше встановлювати агрегати з високим ступенем форсування. У виробника «Ауді» встановлюють комплектуючі, які оснащені турбонаддувом.

Японці пішли іншим шляхом. Вони збільшують у своїх моделей не об'єм двигуна, а його питому потужність. Їх компанії першими впровадили у виробництво технологію, коли паливо в рухову систему потрапляє допомогою прямого впорскування. Це дозволяє більш ефективно використовувати стандартний обсяг палива. Подібні механізми володіють малою вагою, за рахунок чого їх встановлюють на невеликі авто для пересування виключно по місту. Але якість двигунів залишає бажати кращого. Це пов'язано з тим, що японці прагнуть випередити Європу, і випускають на ринок все більше експериментальних зразків. Також вони є розробниками авто, у яких змішаний тип живлення. Найвідоміша – «Тойота Пріус».

Якщо говорити про якості двигуна, розглядаючи японський або німецький автомобіль, то вибір падає на німецького виробника. Характеристики приводу і трансмісії

Німецькі виробники одними з перших почали ставити на свою продукцію роботизовану КПП. Її відрізняє хороша робота і чітке виконання поставлених завдань. Систему DSG спочатку тестували на моделях «Фольксваген». Вона зарекомендувала себе настільки добре, що її стали використовувати для інших марок: «Ауді», «Шкода». Великогабаритні автомашини і зараз мають автоматичну коробку передач, в її арсеналі до 10 ступенів.

У японців на середніх і маленьких машинах коробка передач варіаторна. Вона не має ступенів при здійсненні передачі. Плюсом є зручність в управлінні машиною в межах міста, оскільки немає необхідності стежити за датчиками КПП. Мінус в тому, що не можна змінювати завдання, коли автомашина виявляється на швидкісній магістралі. Великогабаритні машини також мають автоматичну коробку передач, але їх відрізняє наявність гідромеханіки і шести ступенів передач. Японські виробники не поспішають впроваджувати роботизовану КПП в маси, вважаючи, що час не настав. Підвіска

Раніше в Німеччині вважали, що найкраща підвіска – це проста конструкція. Чим простіше була система, тим вона була надійніше, комфортніше в експлуатації. Бо містила мале кількості деталей, які могли вийти з ладу. Коли здійснився технологічний прогрес, на виробництві з'явилися складні механізми, які мають кілька важелів. У результаті збільшилася міцність ходової частини, покращився управління транспортом, збільшилася маневреність. Істотним мінусом стала ціна технологічних розробок. У авто різко піднялася собівартість, що не кращим чином позначилося на споживачах.

У японців все з точністю навпаки. У минулому вони були прихильниками складних механізмів, але в даний час, як правило, використовують просту ходову частину. Як результат, задоволені споживачі. Адже підвіска перестала стукати, і вартість ремонтних робіт істотно знизилася. Це актуально для бюджетних варіантів. Машини класу люкс досі оснащують многорычаговой ходовою частиною. Про безпеку

Якщо вирішувати, які машини краще, японські або німецькі, за цим показником, то однозначно обидва виробника хороші. За результатами багатьох краш-тестів вони займають лідируючі позиції з безпеки і надійності. Обидва виробники постаралися оснастити свої автомобілі максимальною кількістю ступенів захисту водія і пасажира.

У німців є автоматична система гальмування. Японці розробляють технологію, за якою автолюбителі зможуть спілкуватися в режимі реального часу і повідомляти про ситуацію на дорогах. На їх думку, це досягнення дозволить істотно знизити кількість аварійних ситуацій. Дизайнерські рішення

Німецькі виробники дотримуються строгого класичного стилю, який характерний для моделей будь-якої цінової категорії. Ці авто приваблюють як звичайного споживача, так і респектабельних бізнесменів.

Японські виробники роблять ставку на оригінальні рішення. Це ламані, закруглені лінії. Дані машини залучать молодого і амбітного покупця, який любить перебувати в центрі уваги. Маркетинг

У Німеччині завжди виробляли в основному автомобілі преміум-класу. В даний час це призвело до того, що машини середньої цінової категорії є імпортними.

В Японії виробляють машини, які доступні кожному. Вони, звичайно, менш комфортабельні, але зате ціна демократичніше. Висновки

На питання про те, які машини краще - німецькі чи японські, немає однозначної відповіді. По-перше, багато що залежить від фінансів і бажань покупця. По-друге, ці марки відносяться до різних класів, тому порівняння німецьких і японських автомобілів не буде повністю коректним. Автор: Оксана Сергєєва 5 Липня, 2018


banner14

Категория: Автотехника