Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Аварію Річарда Хаммонда назвали найкращою рекламою для гіперкара Rimac


Опубликованно 12.07.2018 04:24

Аварію Річарда Хаммонда назвали найкращою рекламою для гіперкара Rimac

Керівництво хорватської компанії Rimac вважає аварію провідного британського Річарда Хаммонда, в якій він розбив один з восьми гіперкарів вартістю $2.5 млн, найкращою рекламою для бренду.

За словами глави відділу продажів Rimac Automobili Кресо Корича, в день аварії Річарда Хаммонда компанія продала три автомобіля. «Це була найкраща реклама», - заявив він в інтерв'ю британському виданню Autocar.

Саме після цього у компанії з'явилися серйозні плани по виробництву гіперкарів. Друга модель компанії - C_Two - стала логічним продовженням сумнозвісної Concept One. Тоді як первісток хорватської марки прискорюється з місця до 96 км/год за 2.5 с., «другий» витрачає на це 1.84, а до 161 км/год розганяється за 4.3 с.

Електрокар укомплектований 1914-сильною силовою установкою, що складається з чотирьох електромоторів (по одному на кожне колесо), для кожного з яких передбачено коробка передач: одноступінчата спереду і двоступенева ззаду. У компанії говорять, що це дозволяє C_Two використовувати «свій вражаючий крутний момент» рівний 2299 Нм. В структуру вуглепластикового монококи інтегрований акумуляторний блок ємністю 120 кВт·год. Час заряджання акумулятора до 80% ємності - менше 30 хв. Заявлений запас ходу по європейському циклу NEDC - 650 км. Максимальна швидкість - 412 км/ч.

Компанія Rimac є постачальником електронних компонентів і обладнання таких виробників, як Koenigsegg і Aston Martin, але, за словами Корича, має намір серйозно зайнятися виробництвом гіперкарів. Мова йде максимум 500 примірниках кожної моделі.



Категория: Автоновости