Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Насос омивача фар: характеристики, принцип роботи пристрою і встановлення


Опубликованно 09.07.2018 09:12

Насос омивача фар: характеристики, принцип роботи пристрою і встановлення

У будь-який час року, дня і ночі важливо, щоб фари автомобіля залишалися в чистоті, так як недостатнє освітлення може призвести до ДТП. Наявність 12% бруду на оптиці призводить до зниження світла на 50%. Якщо ксенонова оптика, то присутність бруду призведе до переломленню і розсіювання світла. Тому важливо мати чисті фари. Щоб система працювала нормально, потрібно зберігати цілим насос омивача фар. Види омивачів

Всього є кілька видів омивачів фар - це щітковий, струменевий і змішаний. Назва говорить сама за себе, в щітковому варіанті очищаютс міні двірники на оптиці, струменевий б'є струменем води на ходу автомобіля, а змішаний працює як система очищення лобового або заднього скла, вода в парі з щітками. Для роботи кожного з них потрібен двигун і насос омивача фар.

Сучасні автомобілі здебільшого використовують струменеві омивателі. В такому пристрої вода рідини подається під високим тиском, а ефект очищення залежить від кута нахилу струменя. Такі омивачі монтуються спеціально на заводі, лише в рідкісних випадках є частиною базової комплектації. Бачок з рідиною використовується той же, що для лобового скла. Рідини вистачає на 25 повноцінних очисток.

Тиск насоса омивача фар повинно бути в межах 02-05 Мпа.

Не рідко на автомобілі встановлюють автоматичні омивачі. Вони починають працювати при включеному ближньому світлі або стягнення важеля склоочисника.

Інтелектуальна система є найбільш досконалою. Вона відстежує інтенсивність використання омивача лобового скла, від цього показника розраховує потрібну періодичність його включення. Омивач фар високого тиску

Найкраща альтернатива щіткового очисника - насос-омивач фар високого тиску. Одним з переваг такої системи є те, що багато автомобілів сьогодні сходять з конвеєра з пластиковими фарами, на яких використання щіток неприпустимо.

Їх робота заснована на подачі рідини під високим тиском. Всього є три види таких омивачів: для плоского бампера; для круглого бампера; для позашляховиків.

Є автомобілі, в яких система спрацьовує автоматично або після активації кнопкою. Автоматичні системи більше призначені для їзди по європейських автобанах, а для наших доріг це не зовсім правильний вибір. Також автоматична система більш економічна.

Активація по кнопці також має свої переваги. Деякі моделі авто мають розумну систему очищення, вона попередньо зволожує бруд і чекає, поки вона розкисне, після чого потужним струменем води змиває її з оптики.

Для умов наших доріг найбільш оптимальним буде варіант, в якому омивачі спрацьовують з кожним включенням склоочисників. Коли і як користуватися омивачем

Найчастіше системою користуються в міжсезоння, коли опадів більше, ніж в інші проміжки року. Більше всіх про справності моторчика омивачів фар повинні турбуватися володарі ксеноновим оптики. Адже від їх чистоти буде залежати те, як буде світити світло. Якщо фари брудні, то світло буде розсіюватися, засліплювати водіїв, які рухаються назустріч. Також на брудному ксенон освітлення знижується в два рази. Поломка мотора омивача на "Ніссані"

Іноді трапляється так, що через певний час фароомивачі перестають реагувати на натискання кнопки активації. Якщо її зняти, то можна відразу помітити несправності в той час, як з форсунками все буде нормально.

Виявляється, що іноді вода здатна руйнувати насос зсередини, тим самим руйнуючи магніт. Тому потрібно час від часу перевіряти його стан, щоб вчасно мати можливість замінити насос омивача фар на "Ніссані", бути готовим до негоди. Мотор омивача фар на "Вольво"

Буває, іноді насос омивача ламається. У випадку з насосом омивача фар Volvo можна використовувати не рідний моторчик. Сюди можна вмонтувати привід від інших авто, які підходять за розміром та підключення. А частою причиною виходу з ладу агрегату є звичайна заливка водою електродвигуна приводу. В такому випадку він перестає працювати назавжди і вимагає заміни.

Встановити і демонтувати мотор омивача фар на "Вольво" не так складно. Потрібно зняти кріплення бампера, відвести мотор трохи вперед. Потім від'єднуємо гідравлічні трубки від форсунок омивача. Потім знімає насос, який знаходиться в правій стороні бампера в нижній частині. Знімається він шляхом від'єднання засувок. Звичайно, можна заїхати на станцію, там замінять всі, але навіщо платити зайвих 4 000 рублів, якщо можна самостійно це зробити?

Після заміни все потрібно встановити назад, інакше форсунки омивача не будуть функціонувати. Незважаючи на те що мотор буде встановлений з іншого авто, він буде давати необхідний тиск і потужність. Приміром, на "Вольво" добре підходить моторчик від "Хендай". Уважно вивчивши такий мотор, можна помітити, що виробником є Hella - компанія, що зарекомендувала себе як виробника товару високої якості і надійності. Система очищення оптики на автомобілях Mazda

В автомобілі "Мазда" омивач фар є додатковою опцією, яку можна встановити в кожну модель. Потрібна вона, щоб покращувати видимість при поганій погоді, не протирати оптику вручну. Більше всіх в такій системі потребують автомобілі з ксеноновим оптикою - бруд на таких фарах призводить до розсіювання світла, що тягне за собою осліплення водіїв, які їдуть по зустрічному напрямку. Також розсіювання світла знизить видимість до 50%.

З чого складається система очищення

В цих автомобілях омивач фар входить в систему очищення лобового скла, а конструкція насоса омивача фар "Мазди" досить проста. У неї входить: розширювальний бачок; електронасос; форсунки; реле; запобіжник.

Принцип роботи його також проста. Щоб система почала працювати, потрібно натиснути відповідну кнопку на важелі склоочисника. Після її натискання почнеться одночасне омивання вітрового скла і фар.

Відразу можна помітити головний недолік - це велика витрата омивача. А в зимовий час з-за холодів замерзають форсунки, піднімається тиск в системі, і вони починають трохи текти. Нерідко відбувається так, що форсунки забиваються пилом, брудом з-під коліс попереду йдуть машин.

Щоб очистити систему, потрібно зняти підкрилок, який кріпиться пістонами. А під бампером можна побачити трійник з підвідними трубками. Їх потрібно роз'єднати, продути компресором систему.

Після продувки збирається все в зворотному порядку.

У зимовий період, коли на вулиці мороз, краще відключити систему, щоб знизити навантаження на електромережу автомобіля. Щоб це зробити, треба просто вийняти запобіжник з монтажного блоку, який знаходиться під капотом авто. Там є детальна схема, орієнтуючись на яку можна легко зрозуміти, який запобіжник потрібно дістати. Автор: Микита Карпов 6 Липня, 2018


banner14

Категория: Автотехника