Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Чому стріляє в глушник: причини та способи їх усунення


Опубликованно 08.07.2018 09:00

Чому стріляє в глушник: причини та способи їх усунення

Вихлопна труба може стати непоганим засобом діагностики силовий інфраструктури автомобіля з усіма прилеглими вузлами. Мабуть, будь-який автомобіліст рано чи пізно стикався з характерними ударами через глушник. Це явне свідчення несправності, яку необхідно шукати і усувати. Чому стріляє в глушник? Причин багато, вони різні і кожна з них вимагає до себе особливої уваги. Запізніле запалювання

Налаштування запалювання при неправильної конфігурації цілком можуть привести до подібних проблем. Перевіряти систему слід з кута випередження запалювання – якщо він запізнюється, то пострілів через глушник уникнути не вдасться. Іскра подається із затримкою, в результаті чого деяка маса палива направляється в колектор. Як результат, можна отримати не тільки шумові ефекти, але і згоряння клапанів.

Але чому стріляє в глушник, якщо налаштування запалювання виставлені коректно? У такому разі проблему слід шукати в електротехніці. Або сама іскра має слабкий заряд і елементарно не спрацьовує загоряння горючої маси, або ж є несправності в контактах з підключенням тумблера. Усуваються проблеми повною ревізією системи запалювання з можливою заміною контактної групи. Разом з цим не завадить перевірити і свічку запалювання – відповідає вона гартівного числа движка і перебуває в робочому стані в принципі. Порушення в системі газорозподільних фаз

Ті ж порушення налаштувань в системі ГРМ тягнуть передчасне розкриття клапанів випуску з аналогічними наслідками. Частина палива під сильним тиском надходить у колектор, де не згорілі гази провокують постріл. Відразу варто перевірити електронну систему управління ГРМ (при її наявності). Але і в цьому випадку налаштування можуть бути виставлені правильно. Тоді чому двигун стріляє в глушник?

Швидше за все проблема пов'язана з технічною неполадкою. Як правило, зустрічаються несправності в ремені ГРМ, який може або прослизати, або розтягуватися більше звичайного. На його тильній поверхні є спеціальні зубці, які чіпляють шестерні, забезпечуючи оптимальну інтенсивність руху фаз. В іншому випадку система порушує і режим роботи двигуна, що призводить до оплесків. Це вкрай неприємна ситуація, і діяти необхідно як можна швидше, так як поломка в найкоротші терміни призводить до руйнування клапанів з поршневою групою. Порушення регуляції теплового зазору

Перевантаження двигуна при різких переходах між різними рівнями частоти обертів теж стає причиною сильних вихлопів. Якщо це виникає на низьких і високих оборотах, то можна говорити про збій теплового зазору між циліндровим блоком і клапаном. Ремонт проводиться за допомогою перевстановлення штовхача розподільного валу. Він повинен займати положення, при якому зазор буде мінімальним. Проблеми в інжекторному двигуні

Найчастіше на хлопки глушника скаржаться власники карбюраторних двигунів, але інжекторні машини теж не позбавлені подібних нюансів експлуатації. Тим більше, що причини ті ж, що і у випадку з карбюратором. Це може бути несправність свічки запалювання, і неправильне регулювання ГРМ і той же тепловий зазор. Але чому стріляє в глушник інжекторного автомобіля, якщо всі вищеописані проблеми не виявляються?

Збій може дати електроніка в блоці управління. Від неї безпосередньо залежить регулювання горючої суміші, і щонайменше порушення може привести не тільки до пострілів в глушнику, але і до механічних поломок. Навіть якщо в ході техобслуговування вдалося усунути несправність у блоці управління, буде незайвим провести комплексну діагностику силовий начинки на предмет виявлення можливих прихованих несправностей. Чому стріляє в глушник ВАЗ?

Часто грішать подібними вадами вітчизняні автомобілі Автовазу. При наявності серйозного пробігу на холостому ходу постріли в глушнику можуть свідчити про проблеми в карбюраторі. Виходом з положення буде регулювання люфту вала, заміна тумблера або вакуумного коректора вже в системі запалювання. Але чому стріляє в глушник при скиданні газу в Вазівських моделях?

Причина цілком може полягати і в несправності самої системи вихлопу. Наприклад, неякісні розпилювачі перенасыщают циліндр або ж має місце нестача повітря в паливній суміші. В обох випадках потрібна заміна функціональних елементів – розпилювача і фільтрів. По можливості варто спробувати регулювання подачі горючої суміші, але якщо в штатному режимі спостерігаються подібні явища, то проблема, очевидно, технічна. Чому мотоцикл стріляє в глушник?

З-за порушень регулювання паливної суміші відбуваються і хлопки в мотоциклетній техніці. На першому етапі слід перевірити карбюратор, після чого у відповідності з інструкцією збіднити паливну суміш. Багата суміш нерідко стає причиною догорання палива в трубах.

Але, приміром, чому «Урал» стріляє в глушник, якщо і бензин використовується нормативний? Якщо з карбюратором все в порядку і регуляція палива відбувається в оптимальному режимі, то причин хлопків може бути дві: є несправності в системі запалювання або ж пошкоджена група циліндрів. Висновок

Чутливий механізм паливного згоряння може доставити масу неприємностей, якщо вчасно не виявити в ньому порушення. Проблема посилюється тим, що вплинути на хлопки в глушнику здатні самі різні і, на перший погляд, навіть несуттєві причини – наприклад, найменше порушення в контактах свічки, неправильна настройка в електронній системі карбюратора або ж паливо з невідповідними характеристиками. Але якщо після комплексної перевірки агрегатів і вузлів, пов'язаних з подачею горючої суміші, з'ясувалося, що все нормально функціонує, то чому стріляє в глушник? Як відзначають фахівці, цілком може позначитися забруднення з нагарами в циліндрах, трубах і камері згоряння.

Критичне накопичення осаду призводить до виникнення гартівного запалення, при якому суміш здатна запалюватися довільно – для активації досить тліючих частинок нагару. Разом з цим зайві відкладення на клапанах і в зоні змикання клапана з сідлом можуть перешкоджати його щільне закриття. У підсумку пальне потрапляє у випуск по щілині між сідлом і клапаном, з-за чого виникає бавовна.

Іншими словами, запобігти подібні проблеми з глушником допоможе тільки комплексний догляд за силовий групою з двигуном та прилеглими системами. Тим більше що стрілянина глушника – це лише сигнал того, що є проблема. Її наслідки можуть бути куди критичніше, ніж звуковий дискомфорт. Головна небезпека може виражатися в руйнуванні поршневої системи. Автор: Андрій Райтер 30 Червня, 2018



Категория: Автотехника