Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Hyundai представила кросовер Santa Fe нового покоління


Опубликованно 06.06.2018 04:00

Hyundai представила кросовер Santa Fe нового покоління

Компанія Hyundai представила Santa Fe четвертого покоління для корейського ринку в новому дизайні і з новою трансмісією. Європейська версія кросовера дебютує на початку березня в Женеві.

Світова прем'єра нового Hyundai Santa Fe відбудеться 8 березня, а корейські клієнти марки вже знають всі подробиці про оновлений кросовер. Більш того, за вісім днів місцеві дилери оформили 14 тисяч попередніх замовлень.

Четверте покоління кросовера з'явиться на ринку в новому вигляді: з широкою радіаторної гратами, двоповерховими фарами, масивними колісними арками, трохи піднятою в порівнянні з поточним поколінням підвіконної лінією і зовнішніми дзеркалами на ніжках. Зміни в екстер'єрі практично не позначилися на коефіцієнт аеродинамічного опору. У поточного покоління він - 0.34, у нового - 0.337.

При зміні поколінь змінилися і габаритні розміри моделі (за винятком висоти - 1680 мм). Так в довжину кросовер додав 70 мм і тепер досягає 4770 мм, в ширину - 10 мм (1890 мм). Колісна база збільшилася з 2700 до 2765 мм. Кількість кузовних елементів, виготовлених з високоміцних сталей, зросла в 2.5 рази, а жорсткість на кручення - на 15.4%. Збільшився і обсяг багажного відділення: у п ' версії - до 625 л (+40 л), у семимісцевою - до 130 л (+5л).

Моторну гамму Santa Fe четвертого покоління отримало в спадок від поточного. На корейському ринку кросовер буде пропонуватися з 2.0-літровою бензиновою «турбочетверкой» T-GDi потужністю 235 л. с., а також з двома дизельними агрегатами: R2.0 (186 к. с.) і R2.2 (202 к. с.). В пару старих моторів передбачений новий восьмиступінчастий «автомат». Крім того, у кросовера з'явилася нова система повного приводу HTRAC.

Як і раніше, кросовер має постійний передній привід, але муфта підключення задніх коліс тепер не електрогідравлічна, а повністю електрична. Ще одне нововведення - електропідсилювач керма, розташований на рейковому механізмі.

Змінилося і оформлення збільшився в розмірах салону. Тепер тут безліч горизонтальних ліній, приладова панель з семидюймовим дисплеєм, на якому відображаються маршрут і спідометр, а також окремо стоїть дисплей медіасистеми з програмою Sound Hound. Сидіння другого ряду оснащені удосконаленим механізмом складання. За доплату можна встановити третій ряд сидінь.

У списку оснащення системи попередження фронтальних зіткнень, утримання в смузі руху, кругового відеоогляду, допомоги при виїзді заднім ходом з паркування, автоматичного управління дальнім світлом і контролю втоми водія, а також функція Rear Occupant Alert, яка не дозволить забути сидять на задніх сидіннях дітей. Крім того, Santa Fe четвертого покоління оснастили проекційним дисплеєм, «транслює» показання приладів на лобове скло і адаптивним круїз-контролем. Також доступні система зміни режимів роботи керуючої електроніки (Eco, Comfort, Sport і Smart) та управління окремими функціями автомобіля зі смартфона.

У Південній Кореї базова версія кросовера буде коштувати $25 800 доларів, топова - $34 000.



Категория: Автоновости