Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Porsche представила гоночне купе 911 GT3 R


Опубликованно 31.05.2018 09:43

Porsche представила гоночне купе 911 GT3 R

Компанія Porsche підготувала трековую версію «цивільного» купе 911 GT3 RS — 911 GT3 R. попередні замовлення на 550-сильний спорткар вже оголошені. Випробувати його на треку команди зможуть не раніше грудня поточного року.

Оновлене купе підготували фахівці гоночного підрозділу Porsche Motorsport. Як і у більшості автомобілів категорії GT3, 911 GT3 R багато спільного з серійною моделлю. Наприклад, 4.0-літровий атмосферний шестициліндровий «оппозитник», потужність якого була збільшена з 500 до 550 л. с. За правилами гонки потужність мотора можуть обмежити, але зміни, внесені в роботу дросельних заслінок, дозволили розширити робочий діапазон мотора, забезпечити більш точну реакцію на переміщення педалі газу і знизити витрату палива. Трансмісія - шестиступінчаста секвентальная коробка передач і регульований механічний диференціал підвищеного тертя на задній осі.

Як заявили в Porsche Motorsport, найбільш суттєві зміни були внесені в конструкцію шасі. Якщо у базового купе стійки «Макферсон» спереду і многоорычажка ззаду, то у 911 GT3 R абсолютно нова передня підвіска з двома поперечними важелями, як у 911 RSR категорії GTE. Розмір передніх гальмівних дисків з шестипоршневими супортами був збільшений до 390 мм (10 мм), задні раніше 370 мм з чотирьохпоршневими супортами. Як кажуть розробники, це дозволило зробити гальмівну систему «жорсткіше».

Як і у базової моделі кузов трекового «дев'ятсот одинадцятого» практично повністю виготовлений з карбону (дах, двері, крила, кришка моторного відсіку, капот і бампер). Зовні оновлене купе можна дізнатися за іншим бампером і бічним дзеркалам, боковим воздухозаборникам, капоту з великим вентиляційним отвором без перемичок і антикрилу меншого розміру (його ширину зменшили на 10 см, до 1,9 м). Крім того, для зручності заправки встановили дві горловини бензобака.

У салоні встановлено спортивне рульове колесо, регульований настінний педальний вузол і жорстко прикрученное до підлоги шістьма болтами водійське сидіння. Для безпеки водії посилили дверей, а також зробили їх і бічні вікна знімними. Крім того, вперше в салоні моделі 911 GT3 R з'явився кондиціонер, активно охолоджуючий кокпіт, водійське крісло і навіть шолом пілота.

У порівнянні з «цивільної» версії вартість купе зросла на 30 тисяч євро. Мінімальний ценнин на Porsche 911 GT3 R 2019 модельного року - €459 тисяч.



Категория: Автоновости