Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

"Шкода Суперб": відгуки власників


Опубликованно 19.05.2018 07:29

У Росії величезною популярністю користуються автомобілі марки «Шкода» (зокрема модель «Суперб»). Багато вважають, що ця машина є бюджетним аналогом «Фольксвагена». Одні говорять про її надійності, інші говорять, що машина зробить величезну дірку в гаманці власника (мовляв, дорогі запчастини і обслуговування). Але яка вона в експлуатації насправді і чи варто купувати автомобіль «Шкода Суперб»? Відгуки власників і технічні характеристики дивіться в нашій сьогоднішній статті. Дизайн

Почнемо з зовнішнього знайомства. Ті, хто говорять про схожість «Шкоди» з «Фольксвагеном», дійсно праві. Навіть сам виробник не приховує той факт, що «Суперб» був побудований на базі «Пасату». Але на відміну від останнього седан помітно додавався в габаритах. Зовні «Шкода» сильно нагадує «Октавію», за винятком дещо інших форм решітки і боковин. В іншому це той же седан «Шкода Октавія». Що кажуть про автомобілі «Шкода Суперб» відгуки? Власники відзначають, що ця машина не підійде тим, хто хоче виділитися з потоку. Навіть з пакетом тюнінгу цей седан залишається сірою мишкою на загальному тлі машин. Чехи люблять стримані і строгі форми. Не винятком став і седан «Суперб».

Що кажуть про якість металу «Шкоди Суперб» відгуки? Власники заявляють, що машина не гниє так швидко, як більш бюджетні моделі від «Шкоди» (це «Фабія» і «Октавія»). Якість фарбування на висоті. Відколи не з'являються раніше, на арках немає жуков. Пороги на десятирічних версіях цілі, навіть без натяку на іржу. Це великий плюс для такого авто. Відгуки кажуть, що «Шкода Суперб» відмінно переносить російські зими. Розміри, кліренс

Дана модель за неофіційною класифікацією відноситься до Е-класу. Але фахівці кажуть, що «Шкода Суперб» належить саме до Д-класу. Довжина кузова становить 4,8 метра, ширина – 1,76, висота – 1,45 метра. Машина досить велика. Але проблем з паркуванням вона не викликає. Так і з маневреністю у неї немає проблем – так кажуть відгуки. «Шкода Суперб» має кліренс в 15 сантиметрів. На перший погляд, це здається мало. Але за рахунок коротких звисів і бамперів машина рідко коли чіпляв днищем на нерівній дорозі. «Шкода Суперб» не боїться грунтовки і високих поребриків. Відгуки кажуть, що машина має непоганий прохідністю (природно, в міських умовах).

Варто відзначити, що «Шкода Суперб» - досить важкий седан. Споряджена маса його становить близько півтора тонн і може зрости до двох при повному завантаженні. Салон

Відразу ж хочеться відзначити зручну посадку в салон. Двері закриваються легко і без гуркоту. Причому це стосується навіть 15-літніх моделей. Дизайн інтер'єру сподобається багатьом. Відгуки кажуть, що найбільш ефективно виглядає «Шкода» в комплектації «Елеганс». Вона передбачає наявність світлого салону. Він виглядає дуже розкішно і при цьому візуально додає простору. В якості обробки використовується м'який пластик і дерев'яні вставки. Дуже широка на «Шкоді» центральна консоль. Вона візуально розділена на три горизонтальні ділянки. Внизу знаходиться клімат-контроль. Відгуки кажуть, що до нього треба звикати, оскільки в ньому немає звичних поворотних важелів – тільки кнопки. Вище кліматичної установки знаходиться невеликий кишеня для дрібниць. До речі, штатний бардачок відрізняється своєю місткістю. Сюди легко поміщається літрова пляшка з водою. Бардачок на «Шкоді» охолоджуваний, що особливо актуально в спеку. Вельми вишукано оформлений селектор перемикання передач. Він прикрашений хромованою вставкою з пластмаси. В нижній частині дверей водія є клавіша відкриття кришки бензобака і відкриття багажника (останній обладнаний електричним замком).

Відгуки власників позитивно характеризують сидіння. Вони оснащені хорошою бічною і поперекової підтримкою. До того ж тут є електричне регулювання та підігрів (правда, не у всіх комплектаціях). Кермо також можна настроювати, причому в двох положеннях по висоті і по вильоту. Хват біля керма досить приємний. Додатково тут є кнопки дистанційного управління. Між передніми сидіннями розташований підлокітник з місткою нішею. Додатково є прорізи для двох склянок.

Якість шумоізоляції на високому рівні. Як відзначають відгуки, «Шкода Суперб» 1.8 їде набагато тихіше, ніж «Октавія». З оглядовістю у «Суперб» теж немає проблем – мертві зони виключені. Правда, є невеликі нарікання щодо бічних дзеркал. На догоду дизайну чехи їх зробили дуже маленькими. На наступних моделях хотілося б більш об'ємних і інформативних дзеркал. Багажник

Він досить місткий – відзначають відгуки. Так, сюди може поміститися до 565 літрів поклажі. Під підлогою знаходиться ніша для повнорозмірної запаски. Також є штатні вирізи для ключів і інших інструментів. У «Шкоди Суперб» 1.8 дуже низький і при цьому широкий отвір багажника, що дозволяє легко класти вантажі. Кришка відкривається на великий кут. Силова частина

На російському ринку «Шкода Суперб» продавалася з різними варіантами двигунів. Так, в лінійці були присутні два бензинових і два дизельних мотора. Що стосується першої категорії, базовим є 1,8-літровий мотор з рядним розташуванням циліндрів. Що примітно, цей двигун чехи оснастили турбіною. В результаті з обсягу 1,8 літра вдалося «вичавити» цілих 150 кінських сил потужності. Крутний момент теж непоганий – 210 Нм. Але це ще не все. Також в лінійці був присутній мотор на 2,8 літра з V-подібним розташуванням циліндрів. Даний агрегат йшов вже без турбіни, але теж не позбавлений прийнятних характеристик. Потужність агрегату – 193 кінські сили, а крутний момент 260 Нм.

Що стосується дизельних моторів, базовим у цьому списку є 1,9-літровий агрегат на 4 циліндра. Цей мотор також оснащений турбонаддувом і видає таку ж потужність – 150 кінських сил. Трансмісії

У всіх двигунів, крім бензинового V6, в базовому оснащенні передбачалася п'ятиступінчаста механіка. Як опція можлива установка п'ятиступінчастого автомата «Тіптроник». А на версії V6 така коробка ставилася вже спочатку. Що кажуть про автомат відгуки? «Шкода Суперб» 1.8 з АКПП – досить надійний автомобіль. Як би не лаяли німецькі технології, дана коробка дуже ресурсна і витривала.

Але щоб АКПП прослужила дійсно довго, слід вчасно міняти в ній АТФ-рідина. Регламент заміни становить 60 тисяч кілометрів. Механічна коробка теж відрізняється високою надійністю. Існує чимало примірників, які пройшли вже по 500 і більше тисяч без ремонту КПП. Але важливою умовою такого ресурсу є регулярна заміна трансмісійного масла. Регламент складає 90 тисяч кілометрів. Які проблеми можуть бути у даних КПП? Серед істотних недоліків відгуки відзначають недовговічні зовнішні Шруси. Необхідно стежити за станом пиляків, інакше шарніри прослужать не більше 40 тисяч кілометрів. Ходові якості

Як веде себе на ходу «Шкода Суперб»? Відгуки кажуть, що машина відмінно тримає дорогу на швидкості. Також седан відрізняється високою плавністю ходу.

Це і не дивно, адже спереду і ззаду встановлена незалежна підвіска. Підводимо підсумки

Отже, ми з'ясували, які має відгуки власників «Шкода Суперб». 1.8-літрова версія – найбільш оптимальний вибір. В такому виконанні машина буде радувати своєю економічністю і прийнятною динамікою. Можна вибрати і 1,9-літровий дизельну «Шкоду Суперб». Відгуки відзначають, що вона витрачає близько 6 літрів палива в змішаному режимі.


banner14

Категория: Автотехника