Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

"Лада Гранта" (ліфтбек): відгуки, опис, характеристики


Опубликованно 15.05.2018 03:18

«Лада Гранта» – один з найдоступніших автомобілів в Росії. Ця машина вперше дебютувала у 2012 році в кузові седан. Але модель стала настільки популярною, що через 2 роки виробник задумався про розширення лінійки кузовів. Так, у 2014-му в продаж надійшла нова «Гранта» ліфтбек. Характеристики, відгуки фото та огляд автомобіля – далі в нашій статті. Зовнішність

Дизайн автомобіля практично не відрізняється від версії в кузові седан. Виняток становить лише архітектура задньої стійки. Вона трохи нахилена назад. У передній частині все ідентично – кришталеві фари, широка решітка радіатора з хромованою смугою і човном по центру, а також рельєфний бампер.

Варто відзначити, що машина була побудована на базі «Лади Калини». Зовні ці машини трохи схожі. Відзначимо, що, незважаючи на бюджетність, машина виглядає вельми гідно. Не можна сказати, що вона дуже дешева або некрасива. Якщо не брати до уваги найдешевшу комплектацію (з чорними бамперами і на 13-дюймових залізних дисках), ця машина виглядає нітрохи не гірше «Пріори», так кажуть автовласники у відгуках. «Гранта» ліфтбек може забарвлюватися в різні кольори. Однак за металік в будь-якому випадку доведеться доплатити, навіть якщо це топова комплектація. Вартість доплати - 6 тисяч рублів. Як відзначають відгуки, «Гранта» ліфтбек відмінно виглядає в двох кольорах – чорному і сріблястому.

Наскільки якісно пофарбований кузов? Як відзначають відгуки, «Гранта» ліфтбек пофарбована вельми гідно, не гірше, ніж «Калина» другого покоління (до речі, вона проводиться до цих пір). Жуки і сколи на трьохрічному авто – велика рідкість. Але скільки триватиме цей ефект – покаже час. Поки самої старої моделі «Гранти» ліфтбек всього три з половиною роки. «Гранта» ліфтбек: розміри, кліренс

Довжина автомобіля складає 4,26 метра, ширина 1,7, висота 1,5 метра. Що особливо важливо для «Гранти» – це кліренс. Він досить високий – 16 сантиметрів.

Навіть якщо робити «Грант» ліфтбек тюнінг (вішати обважування, бампера та іншу облицювання), вона як і раніше буде прохідною. Незважаючи на передній привід, машина не заривається в снігу і впевнено долає мокру грунтовку. На цій машині можна сміливо виїжджати на риболовлю та полювання, не боячись, що вона застрягне. Салон

Раніше ми сказали, що платформою для створення «Гранти» ліфтбек послужила «Калина». Це можна помітити і по інтер'єру. Як виглядає салон «Гранти» ліфтбек, ви можете побачити на фото нижче.

Якщо зовнішність була хоч якось перероблена, то інтер'єр ідентичний «Калині-2» за винятком деяких моментів. Так, тут використовується все той же пластик з сріблястими вставками, круглі дефлектори, панель приладів з двома колодязями і триспицеве кермо. Останній не оснащений кнопками навіть у топових комплектаціях, що викликає невдоволення. Незайвим було б наявність регулятора гучності динаміків і кнопки прийому викликів. До речі, ця машина оснащується великим мультимедіа-дисплеєм з блютузом тільки в топових версіях. Найдешевші «Гранти» і зовсім йдуть без будь-яких акустики. Зате вже в базі є регулювання рульового колеса (нехай і механічна, але все ж).

Панель приладів – з приємним зеленим підсвічуванням. Між шкалами є невеликий дисплей бортового комп'ютера. Відгуки кажуть, що приладова панель досить інформативна. Так, водій може дізнатися інформацію про добовому пробігу, денному та поточному витраті палива, напрузі бортової та багато інших параметрів. Мінуси

Що ще розкажуть про салоні «Гранти» ліфтбек відгуки? Власники кажуть, що якість пластика таке ж, як і на «Калині». Він як і раніше дубовий і шумить на швидкості. Як не крути, але «Гранта» – це бюджетний автомобіль. Шумоізоляцію доводиться робити вже після покупки. Для хорошого ефекту власники проклеюють не тільки двері та підлогу, але і моторний щит. Однак над цим потрібно сильно заморочити, оскільки потрібно розбирати полсалона. До речі, на заводі про поганий шумоізоляції знають. Але АвтоВАЗ не став усувати цей недолік. Виробник запропонував покупцям розширений пакет шумоізоляції, який доступний в якості опції за окрему плату.

Ще один мінус – це плоскі сидіння. У «Грант» вони тільки тканинні і позбавлені електричних регулювань. Серед електричного тут тільки дзеркала і склопідйомники, та й то не у всіх комплектаціях. Задній ряд

Він розрахований на трьох чоловік. Однак з комфортом тут зможуть вміститися тільки двоє. Спинка дивана розташована майже вертикально, так і бічні підтримки тут відсутні. На далеких відстанях пасажирам буде важко. Але для міста цих умов цілком достатньо. Що стосується вільного місця, його тут не вистачає. Рослим пасажирам важко перебувати на другому ряду. «Лада Гранта» ліфтбек: багажник

Позитивно відгуки позначаються про багажнику. Він такий же місткий, як і у версії седан. Так, сумарний обсяг багажника у «Грант» ліфтбек становить 430 літрів. Якщо прибрати шторку, вийде майже 500.

Але і це ще не все. Незалежно від комплектації, задні сидіння в лифтбеке можуть складатися. Рівну підлогу, звичайно ж, не утворюється, але обсяг розширюється до 760 літрів. Технічні характеристики

Лінійка силових агрегатів складається з двох бензинових рядних двигунів. Ці ж двигуни встановлювалися на версію седан. Так, базовим є 1,6-літровий мотор на 87 кінських сил. Що примітно, він має архаїчну 8-клапанну головку і в такому вигляді проводиться до сих пір. Тим не менш, розганяється до сотні ця машина за 12 секунд, що вельми непогано.

В якості коробки передач передбачена механіка на п'ять ступенів. Вона вже йде з тросовим приводом. Багато власники вже оцінили зручність її використання. Передачі включаються чітко, легко та без затримок. Також автомобіль радує витратою палива. Як зазначається у відгуках, «Гранта» ліфтбек споживає не більше семи літрів 95-го в змішаному режимі. "Гранта": 16 клапанів

Тепер розповімо про моторі, який йде в середніх і топових комплектаціях. Це теж 1,6-літровий агрегат, але розвиваючий вже 106 кінських сил потужності. Даний агрегат відрізняється нової 16-клапанною головкою. Це дозволило збільшити крутний момент і потужність, а також знизити витрату палива. Якщо говорити про динаміку, розганяється 16-клапанна «Гранта» до сотні за 10,6 секунди. До речі, в якості КПП може використовуватися як механіка, так і роботизована коробка. З останньої машина набирала сотню на півтори секунди пізніше. А до 2015 року був доступний ще й автомат від «Джатко» (Японія).

Але, як зазначається у відгуках, з-за неї суттєво зріс витрата палива. Якщо на механіці машина витрачала близько 6,7 літра (для робота показник на 0,1 літра більше), то з автоматом автомобіль витрачав не менше 12 по місту. Це обурило багатьох власників. Зважаючи на падіння популярності, від цієї коробки (чотириступінчастою АКПП) АвтоВАЗу довелося відмовитися. Підвіска

Автомобіль базується на модернізованій підвісці від «Калини» другого покоління. Так, спереду знаходяться стійки "МакФерсон", ззаду залежна балка з гвинтовими пружинами. Як веде себе на ходу «Лада Гранта» ліфтбек в новому кузові? Машина досить жорстко відпрацьовує нерівності. Також швидко виходять з ладу кульові опори. Рульові наконечники тримаються добре – до 100 тисяч. А ось ШРУС може захрустеть до 50 км.

Найчастіше виною тому є пошкодження гумового пильовика. З-за цього всередину потрапляє вода вимиває мастило. Шарнір починає іржавіти і розсипається. Рульовий механізм – рейка з передаточним числом 4,02 на версіях без підсилювача і 3,1 з таким. Гальма – дискові, але тільки на передній осі. Ззаду розташовані архаїчні барабани. Як відзначають автовласники у відгуках, гальма на «Грант» недостатньо ефективні. Тому власники часто роблять тюнінг. «Гранта» ліфтбек з задніми дисковими гальмами набагато ефективніше відгукується на педаль. Але ця переробка вимагає багато часу, а якщо роботи будуть проводитися не своїми руками, то і коштів. Вартість і комплектації

На відміну від седана, у «Гранти» ліфтбек комплектації «Норма» немає. Замість неї є виконання «Класик». Але це не єдина комплектація, в якій може випускатися «Гранта».

Базовою є версія «Стандарт». Варто відзначити, що з нового року АвтоВАЗ підняв ціни на свої автомобілі. І «Гранту» не стала винятком. Так, у 2018-му році вона доступна за ціною від 425 тисяч рублів. У цю ціну входить наступний набір опцій: Іммобілайзер. Денні ходові вогні. Одна подушка безпеки. Система АБС. Бортовий комп'ютер. Штамповані диски на 14 дюймів і повнорозмірна запаска.

За окрему плату машина може бути укомплектована системою Глонасс. За це доведеться доплатити ще шість тисяч рублів.

«Класик» – це середня комплектація. В даному виконанні «Гранта» доступна за ціною в 450-515 тисяч рублів. Чому така велика різниця? Все просто: у даній комплектації машина оснащується різними двигунами і коробками. Звідси і такий розбіг. Але незалежно восьми - або шестнадцатіклапанний двигун буде обраний, машина комплектується підголівниками задніх сидінь, електропідсилювачем керма, аудіосистемою з блютузом і чотирма динаміками, а також атермальним склом. За доплату в 25 тисяч рублів будуть доступні кондиціонер і друга подушка безпеки. За словами власників, це досить дивне рішення. Авто такого класу в 2018 році вже має бути оснащено такими речами, як підсилювач керма, кондиціонер і електросклопідйомники. Тут же їх доводиться докуповувати окремо.

Скільки коштує в максимальній комплектації «Гранта» ліфтбек? Ціна топової версії «Люкс-Престиж» становить від 538 до 588 тисяч рублів. Кінцева вартість залежить від встановленого мотора, коробки, кольору кузова і наявності системи ГЛОНАСС.. В якості опції пропонується встановлення навігаційної системи за майже десять тисяч рублів. Що вже входить в люксову комплектацію? Сюди включені: Розширений пакет шумоізоляції. Мультимедіа-система з семидюймовим екраном і акустикою на чотири динаміки. Електричні склопідйомники всіх дверей. Електричний підігрів передніх сидінь. Литі 15-дюймові диски (що примітно, запасне колесо – штамповане на 14 дюймів). Клімат-контроль. Протиугінна система. Протитуманні фари. Висновок

Отже, ми з'ясували, що собою являє «Гранта» ліфтбек. Ціна на цей автомобіль спочатку була в 2 рази нижче. Зараз же ця машина пропонується за ціною підтриманої «Вести». Чи варто купувати цю «Гранту» за такою ціною? Питання залишається відкритим. Однак, якщо раніше машина була найбільш дешевою і доступною, то в новому році вона може втратити частину аудиторії. Якість матеріалів і збірки залишилося на колишньому рівні, тому мало хто буде переплачувати за звичайну «Гранту» такі гроші.


banner14

Категория: Автотехника